Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Wanderer Game Sugestie RSS
Proste zmiany w klasach Kler
Avatar
Gerald #1
Member since Dec 2008 · 691 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Subject: Proste zmiany w klasach Kler
Temat stale wałkowany od lat ale zacznę od nowa. Opisując go nie będę pisać plusów minusów bo to jest zbędne,zajmę się raczej tym co ja uważam za rzeczy które moim zdaniem należało by zmienić.
Dlaczego?
Są to podstawy jakie według mnie zmieniły by mechanikę rozrywki.
Dodawanie nowych umiejętności to zawsze miła odmiana ale jeśli nic nie wnosi,nic nie zmienia to ma się odczucie
bycia oszukanym nawet jeśli tak nie powinniśmy się czuć ale jednak jest ta gorycz.

Atutem tych klas jest unikalna zdolność do leczenia się.
Ale....
Jest to dość kapryśna zdolność... która potrafi uratować życie ale i zawieść na całej linii.
Obecna mechanika ma dwa rodzaje leczenia-regeneracja oraz heal.
Mają one jeden system widełek co nie daje dodatkowych opcji ich używania a co jeśli można by to zmienić.

Mój pomysł polega na zmianie działania czarów regeneracji zbliżony do działania zdolności regeneracja.
Zasada byłaby bardzo prosta zmiana z czaru aktywnego na czar stale działający.
Leczy on stale postać od 100% życia co każdą akcję bez rzucania go w trakcje walki.
Koszt byłby zmieniony na wartość procentową 10-15% bazowej many.
Jeśli zostałby potraktowany TA to na czas trwania TA czar byłby wyłączany po czym uruchamiałby się od razu.
Mała prosta zmiana a jak by ucieszyła.
Dzięki temu widełki zostają nam do ustawienia Heala jako strategicznego leczenia.

Tak jak mamy czary typu Ochrona w Zwarciu,Magią i Strzałami. Też można zmienić ich tryb działania na błogosławieństwa które stale działają jak czar i kosztują 10-15% bazowej many.
Za tym system kryje się możliwość posiadania już ochrony przed strzałami/magią w trakcie biegu co samo w sobie jest zaletą. Kupując te czary poczułem się,że wywaliłem złoto w błoto bo nie mogłem ich używać walcząc postacią w zwarciu.

Proste zmiany i skuteczne.
Jeśli coś jest proste ale działa to poco trwać przy rozwiązaniu które się nie sprawdzało i było kapryśne.

Będę co pewien czas dopisywać tutaj nowe pomysły.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Image: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Image: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Avatar
Marqs #2
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3959 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Chyba już klikanie automatem przez lata pozbawiło mnie wyobraźni ale jakoś nie widzę większego sensu w zmienianiu czegokolwiek w kapłańskim leczeniu.

Czary działają i działają dobrze. Nie pamiętam, żeby komukolwiek ich system działania kiedykolwiek przeszkadzał (pomijając marudzenie, że są aktualnie za mocne czy za słabe). Jaki jest sens dłubania w tym, skoro V nie ma nawet czasu na wprowadzanie rzeczy o wiele ważniejszych?
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Maniollo #3
Member since Mar 2007 · 2591 posts
Group memberships: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
In reply to post #1
Gerald,
Czyli jesli dobrze rozumiem, to proponujesz aby za jakies 30-45% bazowej many kaplani mieliby przez cala walke redukcje obrazen w zwarciu, od czarow i dystans na poziomie ~30% i za dodatkowe 10-15% bazowej many kaplan bedzie sie przez cala walke leczyl 8/9 PZ na każdą jego akcje, z małymi przerwami gdy będzie walczył z kims kto ma TA. Masz teraz pomysł co kaplan bedzie robil z pozostałą maną? Czary z grupy leczenie chyba juz nie trzebaby było rzucać, wieć pewnie reszta spokojnie może iść na offy i może jakieś defy dla zabawy, co nie? W sumie mam jedno pytanie. W jaki sposob można pokonać taką wersję kapłana?

Pozdrawiam,
Maniollo
Avatar
Marqs #4
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3959 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Quote by Maniollo:
W jaki sposob można pokonać taką wersję kapłana?

Kapłana? Wciąż całkiem łatwo. Ale jeśli zaczniemy się zastanawiać nad paladynem...  ;-)
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Avatar
Gerald #5
Member since Dec 2008 · 691 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post #3
Maniek ty tego kapłana pokonasz dokładnie tak samo jak teraz...
czyli w jakieś 20-25 tur przy twoim nie farcie.
Inne klasy będą miały większy orzech do rozwalenia.
Tylko to dalej jest zwykły Kapłan z tymi samymi możliwościami ale bez randoma przy leczeniu się czy używaniu czarów typu ochrona.

Czar regeneracji i leczenia można użyć w sytuacji w której postać unika ataków.
Natomiast czar ochrona działa tylko w tedy kiedy postać stoji w miejscu i otrzyma atak danym typem ataku.
Czyli w jak biegnie to nie używa tego typu zaklęć.

Jeśli spotkasz przeciwnika który co 25akcji odświeża zaklęcie regeneracji/ochrony w zwarciu to powinieneś go pokonać dokładnie tak samo(inni też) nie widząc zmiany w działaniu nowej wersji ale kiedy masz niezrozumiały random to już jest inna bajka.

ps.Maniek regenka 8-9PZ po 8 latach a penetracja 20+ po kilku :)
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Image: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Image: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Maniollo #6
Member since Mar 2007 · 2591 posts
Group memberships: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Ja tam sie wlasnie martwie o zwarciowcow, bo wiadomo, ze Maniollo jest najbardziej wyskillowana postacia w Idarionis, wiec zaden tam Kaplan czy Paladyn i tak mu nie podskoczy.
Wzialem wiec takiego jednego Paladyna na 170 którymś tam poziomie i wyszlo mi, ze to co proponujesz jest calkiem dobre, bo mu sie to bedzie oplacalo na te trudne walki :) 15% jego bazowej many to jakies 250, rzucenie jednej Swietej Regeneracji to 26 many, tak wiec wychodzi, ze juz przy dziesieciu rzuceniach ten Paladyn bedzie wychodzil na plus jesli chodzi o manę. Do tego nie musi sie martwic o ustawianie poziomu leczenia, bo wystarczy, że go jakiś mobek tylko dotknie i od razu się będzie leczył. Nie będzie się musiał też martwić, że w zwarciu kleryki nie rzucają się co akcję, tylko będzie ta regenka wraz z boska ochroną w zwarciu od razu z automatu włączona. Podoba mi sie, bierzemy i od razu wprowadzać :)
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please enter the word from the image into the text field below. (Type the letters only, lower case is okay.)
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 172.4 ms (107.5 ms) · 75 database queries in 45.4 ms
Current time: 2019-12-09, 20:26:34 (UTC +01:00)