Subject: Skill Święte uderzenie
Może to być skill dla Templariuszy. Nie wiadomo jak potoczy się zmiana Niezłomności, tak więc można ten skill zrobić słabszy lub mocniejszy. Działałby na przykład tak:
Coraz większy poziom tego skilla:
- zwiększałby szansę wystąpienia po trafionym ataku wręcz
- zwiększałby siłę efektu osłabienia trafionego przeciwnika, czy zmniejszone uniki dystans/wrecz na jakiś czas
- zmniejszałaby minimalną ilość akcji po ktorych umiejętność może sie ponownie uruchomić
W mocniejszej wersji tego skilla może być dodatkowy efekt (od razu albo od pewnej wysokości skilla):
- zwiększałby siłe efektu który obniża trafienie dystans/wręcz trafionego przeciwnika na jakiś czas - coś jak efekt wychłodzenia przy czarach strumieniowych
Coraz większy poziom tego skilla:
- zwiększałby szansę wystąpienia po trafionym ataku wręcz
- zwiększałby siłę efektu osłabienia trafionego przeciwnika, czy zmniejszone uniki dystans/wrecz na jakiś czas
- zmniejszałaby minimalną ilość akcji po ktorych umiejętność może sie ponownie uruchomić
W mocniejszej wersji tego skilla może być dodatkowy efekt (od razu albo od pewnej wysokości skilla):
- zwiększałby siłe efektu który obniża trafienie dystans/wręcz trafionego przeciwnika na jakiś czas - coś jak efekt wychłodzenia przy czarach strumieniowych