Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Wanderer Game Sugestie RSS
Strach leknie sie w sercach
Avatar
Gerald #1
Member since Dec 2008 · 691 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Subject: Strach leknie sie w sercach
Ostatnio mnie tak natchnelo po roznych filmach wojennych,ze w walkach grupowych mozna wprowadz strach po utracje sojusznika. Poziom strachu moglby byc rowny lewelowi postacji ktora ginie.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Image: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Image: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Avatar
Marqs #2
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3959 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Tylko po co?

Jedyne, co to zmieni to dodatkowo zmniejszy szanse na zwycięstwo drużyny, która straciła jako pierwsza jedną ze swoich postaci...
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Avatar
Gerald #3
Member since Dec 2008 · 691 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Zmienia sie podejscie do walk grupowych,przecierz nikt nie kaze ci inwestowac w sile woli.
Wydaje mi sie to bardzo sensowne ponadto jesli ginie low lewel to strach bedzie niski owszem jesli zginie ktos na 220lev to juz
Jest spora strata dla calej druzyny.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Image: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Image: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Avatar
Marqs #4
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3959 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Tylko na arenie nikt nie ginie ;) To trochę tak, jakby zawodowy bokser miał się panicznie bać nokautu wychodząc na ring.
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Avatar
Gerald #5
Member since Dec 2008 · 691 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
A tak nie jest??
Wiele walk bokserskich kończy się przed wejściem na ring a w trakcie samej walki też robi budyń w bokserki.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Image: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Image: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Avatar
merowe #6
User title: Smutny
Member since Jan 2007 · 2166 posts · Location: Zamość
Group memberships: Strażnicy, Użytkownicy, Zdarzeniowcy
Show profile · Link to this post
jak dla mnie też to nie ma sensu, równie dobrze można by po utracie sojusznika wprowadzić żywych członków drużyny w lekki berserk...
Avatar
Gerald #7
Member since Dec 2008 · 691 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Tak ale pod warunkiem,że ktoś trzyma sztandar bitewny. np. Paladyn bo i tak nie ma on większego pożytku w drugiej dłoni :)
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Image: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Image: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Avatar
cieniostwor #8
Member since Jul 2010 · 1573 posts
Group memberships: Graficy, ScriptMaker, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
takie coś to miałoby sens jakby były bardzo rozbudowane strategie. I strach i sztandar jednocześnie itp itd
A teraz to trochę tylko zwiększy loteryjność. No i może przyczyni się ustawką dla treningu niezłomności ;)
[Image: http://www.kamesenin.tk/wn/obrazy/lies.jpg]
Avatar
Gerald #9
Member since Dec 2008 · 691 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Nie no nic a nic nie myślałem o tej nie przydatnej nikomu niezłomności. wcale :)
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Image: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Image: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Wolfstark #10
Member since Nov 2009 · 549 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
 Widać,że co nie którzy nie grali w drużynach i nie mają pojęcia co siedzi w głowie człowieka jak jego zespół przegrywa drastycznie,a co powiedzieć  jeśli chodzi o życie czy też honor?Bez silnej woli i chęci walki daleko nie zajedziecie ;) mi się pomysł podoba w końcu drużyna może pokazać charakter :D
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
Avatar
Marqs #11
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3959 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Mnie to jakoś nie przekonuje. Niby z jakiej racji postać, która nie boi się samotnie polować na górskie trolle czy też w ramach relaksu spaceruje sobie po korytarzach w okolicach Wudu miałaby nagle mdleć w czasie walki w kontrolowanych warunkach?

Gdyby to faktycznie była walka na śmierć i życie to jeszcze bym w to może uwierzył, choć ja bardziej bym się skłaniał ku "syndromowi Van Damme" i dodatkowej motywacji do walki. Taki strach przestaje mieć IMO sens w momencie, kiedy nasze postaci z żółtodziobów przeistaczają się w coś zdecydowanie ponad poziom normalnej populacji, czyli gdzieś tak koło 50 levela.
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Mistral #12
Member since May 2010 · 996 posts · Location: Południe Europy
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Ja też jestem na nie.
[Image: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminiarch.jpg]
"So remember to keep your mind sharp and your teeth clean!"
Arlington Public Library terminal
Avatar
maRcus #13
Member since Feb 2007 · 1839 posts · Location: Łódź
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post #11
Quote by Marqs:
Mnie to jakoś nie przekonuje. Niby z jakiej racji postać, która nie boi się samotnie polować na górskie trolle czy też w ramach relaksu spaceruje sobie po korytarzach w okolicach Wudu miałaby nagle mdleć w czasie walki w kontrolowanych warunkach?

Gdyby to faktycznie była walka na śmierć i życie to jeszcze bym w to może uwierzył, choć ja bardziej bym się skłaniał ku "syndromowi Van Damme" i dodatkowej motywacji do walki. Taki strach przestaje mieć IMO sens w momencie, kiedy nasze postaci z żółtodziobów przeistaczają się w coś zdecydowanie ponad poziom normalnej populacji, czyli gdzieś tak koło 50 levela.

Podpisuję się pod tym. Dla mnie pomysł w ogóle nieuzasadniony pod każdym względem.
Grogan Dwarf Mercenary 306 lvl
Mordred Lothor Human Invader 282 lvl
Milla Human Paladin 194 lvl
Isabell Human Priest 179 lvl
Belian Dwarf Guardian 148 lvl
Dinnaroth Elf Battlemage 137 lvl
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please enter the word from the image into the text field below. (Type the letters only, lower case is okay.)
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 188.9 ms (123.1 ms) · 128 database queries in 50.1 ms
Current time: 2019-12-09, 20:24:17 (UTC +01:00)