Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Wanderer Game Sugestie RSS
Ulepszenie umiejętności Znajomość Zachowań
Page:  1  2  3  next 
Maniollo #1
Member since Mar 2007 · 2591 posts
Group memberships: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Subject: Ulepszenie umiejętności Znajomość Zachowań
Ulepszenie polegałoby na tym, aby dodatek do trafienia wynikający z tej umiejętności dodawał się również do testu kiedy postać broni się przed rozbrojeniem oraz do testu na podniesienie broni po rozbrojeniu. Jak wiadomo, Znajomość Zachowań ma również procentową szansę na wejście, przy tych testach na rozbrojenie ten procent też oczywiście by występował.

Pozdrawiam,
Maniollo
Avatar
Aayren ili Essen #2
Member since Jul 2007 · 1575 posts · Location: Kraina Niebieskich Migdałów / Lublin
Group memberships: Animatorzy, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
 + o ile klasy posiadające ten skill faktycznie potrzebować będą wzmocnienia w walkach z brigami/wojownikami.
[Image: http://stat.rumandmonkey.com/tests/1/6/5261/20802.jpg]
Wolfstark #3
Member since Nov 2009 · 549 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
 Pomysł w zasadzie dobry,ale czy warto go wprowadzać tylko pod kątem PvP ?Brygowie sami w sobie nie są jakąś rewelacją.W zasadzie ich obroną przed ryckami jest wysoki dodge plus rozbrojenie.Z kolei w walce z wojami rozbrojenie miało dawać jakiś cień szansy na przebicie się przez skuteczną obronę rycków w postaci SB+parowanie.Łucznicy sami w sobie mają wysokie trafienie więc wojom i tak ciężko się kogoś takiego rozbraja a brygowie z tucznikami sprawy załatwiają na dystans. Inna sprawa ilu przeciwników w Idarionis posiada rozbrojenie?W PvE dominuje SA,TA,SB ,powalenie i trucizny dodatek do obrony przed rozbrojeniem będzie w zasadzie bez użyteczny.
 Z czystej ciekawości popatrzyłem kto niby w obecnej chwili posiada skill znajomość zachowań.Wyszło,że Łucznik wojenny i Kawaler.Wiesz jak bardzo cięty jestem na tuczników z penetracją,ale żebyś nie myślał , że jestem jakiś ociemniały i nie pozwalam tucznikom być potęgą pozwól że coś Ci powiem.
 Zapewne wiesz że dostałem rozbrojenie na poziomie 20 aż do teraz mam go w okolicach 150.Fajny skill po bufnięciu bardzo potężny,ale z czasem okazało się że ma jeden problem,taki tyci tyci...nie dostaje 20+ skill expa za walkę jak twoje co nie które umiejki a jedynie połowę z tego.Dla przykładu SA skill który dostałem na levelu 50 w obecnej chwili podchodzi pod 200 i ma się wyśmienicie.Drugim problemem jest ilość możliwych akcji wejścia takiego rozbrojenia.V specjalnie dodał tej umiejce ukryty CD aby wojownik nie próbował ciągle rozbrajać przeciwnika.Kończy się to tym że możliwych akcji na wyprowadzenie rozbrojenia jest około 10 na walkę z czego średnio 3-4 wchodzą.Oczywiście uzależnione jest to od wielu czynników które będą ten suwaczek zawężać albo powiększać.
 
 Jak się nad tym zastanawiam to nie jestem do końca pewien czy warto w tym skillu coś zmieniać.Zaletą jest i tak częste odpalanie i ekstra hit.Dla postaci szybkich z dużym dmg jest to bajka,bo w pewnym momencie dojdziemy do wartości,że przeciwnik ni jak nie może się obronić przed nadchodzącymi ciosami i tylko rozbrojenie będzie szansą na powstrzymanie tak szaleńczej furii ;)
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
This post was edited on 2014-07-28, 17:01 by Wolfstark.
Avatar
Marqs #4
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3959 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Quote by Wolfstark:
Zapewne wiesz że dostałem rozbrojenie na poziomie 20 aż do teraz mam go w okolicach 150.Fajny skill po bufnięciu bardzo potężny,ale z czasem okazało się że ma jeden problem,taki tyci tyci...nie dostaje 20+ skill expa za walkę jak twoje co nie które umiejki a jedynie połowę z tego.

Nie żebym się czepiał, ale takie porównywanie przyrostów różnych skilli jest bez sensu. Jedyne co możesz tak porównywać to tak naprawdę skille w broni bo czy to topór czy miecz nie robi wielkiej różnicy, oba skille pełnią tą samą fukncję. Ale to, że skill X ma 200 punktów a skill Y 150 nie znaczy zupełnie nic.

Z resztą znajomość zachowań to fajna nazwa. Jak ktoś da się ponieść fantazji to takie coś może nie tylko dawać hita, ale też uniki (no bo skoro wiem jak się przeciwnik zachowa...). W sumie to mogłoby też zwiększać procentową szansę na wbicie się strzały w tarczę i całą masę rzeczy. Nic tylko dodawać bonusy bo skill ma niezły potencjał ;)
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Avatar
gorthaur #5
Member since Jan 2007 · 1395 posts · Location: BaradDur
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post #1
To o czym piszecie jest potrzebne palladynom na kolejnym awansie.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
Maniollo #6
Member since Mar 2007 · 2591 posts
Group memberships: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
In reply to post #4
Marqs, to nie Ty sie czepiasz, tylko Wolfstark specjalnie wybiera wygodne dla siebie liczby i probuje coś udowadniać mijając się całkowicie z prawdą. Ja już się przyzwyczaiłem do często spotykanej demagogii i ogólnie mi to wisi czy będą jakieś zmiany w tym skillu czy nie.
Jakby przypadkiem ktoś kiedyś doszedł do Łucznika Wojennego i dostał Znajomość Zachowań to oprócz jej aktualnych dodatków, które notabene patrząc na aktualną postać Maniolla nie widzę żeby w jakikowiek sposób mu się przydały w przygodach, z pewnością przydatny byłby proponowany w tym temacie dodatek przy podnoszeniu broni. Chodzi o to, że Łucznicy Bitewni sami się rozbrajają kilka razy na walkę używając skilla Odskoczenie.
Wolfstark #7
Member since Nov 2009 · 549 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
 Skoro ja wybieram wygodne dla siebie liczby może ty mnie oświecisz liczbami wygodnymi dla twojej osoby :) a i jeszcze jedno w którym według Ciebie zdaniu mijam się z prawdą ? :)

 To o czym piszesz Marqus jest bardzo fajnym pomysłem,ale jeśli łucznik wojenny miałby dostać coś takiego i stać się niewrażliwym na ataki konkurencji samo wystarczalnym penetrującym dziełem zniszczenia Świata Idarionis... to byłbym bardziej za tym aby zabrać mu ten skill i dać coś pomiędzy regeneracją,anatomią,SA albo nowym skillem :)
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
Avatar
maRcus #8
Member since Feb 2007 · 1839 posts · Location: Łódź
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Quote by Wolfstark:
To o czym piszesz Marqus jest bardzo fajnym pomysłem,ale jeśli łucznik wojenny miałby dostać coś takiego i stać się niewrażliwym na ataki konkurencji samo wystarczalnym penetrującym dziełem zniszczenia Świata Idarionis... to byłbym bardziej za tym aby zabrać mu ten skill i dać coś pomiędzy regeneracją,anatomią,SA albo nowym skillem :)

Właśnie podałeś definicję krasnoludzkiego Obrońcy z Powaleniem :)
Widzę, że kręcimy się wokół- co zrobić, aby osłabić łuczników, bo Maniollo jest w stanie wygrać z każdym. Przypomina mi się inna jałowa dyskusja- odnośnie TA. Do dziś wszyscy wychwalają, jaki to zajefajny skill, przede wszystkim w walkach grupowych, a nikt nawet się nie zająknął, że najlepiej był "widoczny" podczas starcia z Gwardią. Także jeśli chodzi o moje zdanie to jest podobne jak u Maniolla. Każdy subiektywnie ocenia inne klasy, bo czasem zdarzy mu się z nią przegrać, dlatego jęczy, aby broń boże nie dawać zbyt fajnego skilla konkurencji, jednocześnie przekonując, że to przecież nie skille, tylko statystyki i wyposażenie jest najważniejsze :)
Grogan Dwarf Mercenary 306 lvl
Mordred Lothor Human Invader 282 lvl
Milla Human Paladin 194 lvl
Isabell Human Priest 179 lvl
Belian Dwarf Guardian 148 lvl
Dinnaroth Elf Battlemage 137 lvl
Wolfstark #9
Member since Nov 2009 · 549 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
 Łucznik wojenny ma penetrację zmniejszającą trafienie wręcz przeciwnika co za tym idzie zwiększa szansę procentową  wejscia uniku u takiego tucznika.Jakby do tego dodać możliwość dodatkowego uniku ataku przeciwnika już i tak zmniejszonego przez penetrację to wybacz,ale która klasa mogłaby się mu jakoś oprzeć?Twój Gladiator z TA i regeneracją?Może Najeźdźca z anatomią?
 W takich sytuacjach ulepszania trzeba myśleć o wszystkich możliwych opcjach,a nie tylko ulepszyć i zostawić.Skoro wy tego nie widzieć dobrze ,że są tacy gracze jak ja którzy to dostrzegają :D
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
This post was edited on 2014-07-28, 17:02 by Wolfstark.
Avatar
Marqs #10
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3959 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Nie wiem co się tak tych uników czepiłeś, ale może wyjaśnię dla pewności. Nie proponowałem dodawania uników do znajomości zachowań tylko stwierdziłem, że termin "znajomość zachowań" jest tak pojemny, że jeśli ktoś będzie chciał to i dziesięć buffów dla tego wymyśli a wszystkie da się samą nazwą skilla uzasadnić.

To, że V najprawdopodobniej niczego w skillu w dostrzegalnej przyszłości nie zmieni to inna bajka. I tak najwięcej w kwestii balansu będą miały do powiedzenia sklepy kolejnego poziomu. Bo od tego co V tam da będzie zależeć dużo więcej niż od zmiany kilku drobiazgów w paru skillach.
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Avatar
maRcus #11
Member since Feb 2007 · 1839 posts · Location: Łódź
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post #9
Quote by Wolfstark:
W takich sytuacjach ulepszania trzeba myśleć o wszystkich możliwych opcjach,a nie tylko ulepszyć i zostawić.Skoro wy tego nie widzieć dobrze ,że są tacy gracze jak ja którzy to dostrzegają :D

O to właśnie chodzi. W całej społeczności Wanderer jesteś taki jeden- dostrzegasz to, czego inni nie widzą, wykorzystujesz potencjał swojej postaci i skille, które posiada. Co my biedni niedorozwoje mamy począć ze swoimi?

Co do łuczników, czy innych profesji oraz ewentualnością wprowadzenia zmian w ścieżce rozwoju- obecnie żadnej woli ze strony V, aby dyskutować na ten temat nie ma, więc cokolwiek by się nie wymyśliło śmiało można założyć, że nie zostanie to wprowadzone, a już na pewno nie w najbliższej przyszłości. Nie ma też nikogo z mocną pozycją lobbingową, aby zmiany te w odpowiedni sposób szefowi zakomunikować. Tyle w temacie- nie ma sensu trzebić języka.
Grogan Dwarf Mercenary 306 lvl
Mordred Lothor Human Invader 282 lvl
Milla Human Paladin 194 lvl
Isabell Human Priest 179 lvl
Belian Dwarf Guardian 148 lvl
Dinnaroth Elf Battlemage 137 lvl
Maniollo #12
Member since Mar 2007 · 2591 posts
Group memberships: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
In reply to post #7
Quote by Wolfstark:
Skoro ja wybieram wygodne dla siebie liczby może ty mnie oświecisz liczbami wygodnymi dla twojej osoby :) a i jeszcze jedno w którym według Ciebie zdaniu mijam się z prawdą ? :)

Wlasnie chodzi o to zeby nie manipulowac dla siebie wygodnymi liczbami, ale w miare mozliwosci przedstawic fakty.
Marqs Ci juz raz napisal, ale jak chcesz to moge jeszcze raz: ilosc expa jaka sie dostaje za walke nie ma znaczenia bez podania ilosci tego expa potrzebnego na zdobycie poziomu. Mozna dostawac 10 expa za walke i zdobywac poziom co 1000 expa oraz dostawac 20 expa za walke i zdobywac poziom co 2000 expa. Ze juz nie wspomne o innych okolicznosciach i mozliwosciach zdobywania expa umiejetnosciach za walke. Ale Ty to na pewno wiesz, nie zaczales grac wczoraj, wiec po co takie udawanie wielkiej niesprawiedliwosci bo widziales w jednej walce ponad 20 w skillu?
Po drugie, penetracja nie zmniejsza unikow przeciwnika.
Po trzecie, slabsza wersja wzmocnienia Znajomosci Zachowac mogloby byc to napisalem gdzies nizej, czyli pomaganie przy podnoszeniu broni. Jak widzisz w tym poscie http://idarionis.com/forum/forum.…?req=thread&postid… juz dawno temu proponowalem zeby zamienic Lucznikom Wojennym Znajomosc Zachowac ze wzgledu na przewidywana zerowa przydatnosc tego skilla. Gdyby mial zostac to niech cos ten skill juz robi i przynajmniej pomaga podnosic bron.
Edit. Po czwarte, rozbrojen wychodzi duzo wiecej. Kastor na driadach ma srednia 6 udanych i 2.3 nieudanych. Ty pisales ze masz 3-4 udanych. Kastor to postac na 139 poziomie, co jest wiec nie tak z Twoimi rozbrojeniami?
This post was edited on 2014-07-28, 00:54 by Maniollo.
Avatar
cieniostwor #13
Member since Jul 2010 · 1573 posts
Group memberships: Graficy, ScriptMaker, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Skille ogólnie są teraz w dwóch rodzajach - takie które wysoko wyuczone dają dużo (a przynajmniej zauważalnie coraz więcej) i takie które dają niewiele i co raz jakby mniej.
Łuczników się wszyscy czepieają bo ten ich jeden skill po osiągnięciu odpowiedniego poziomu decyduje o przebiegu walki. Jak żaden inny.
A taka koncentracja? Broń maga co daje wyskilowana w kosmos? Pozwala rzucać kosmiczne czary ;) A w połączeniu z medytacją wyskilowaną w kosmos to nawet jeszcze więcej czarów.
Z każdym skilem zależnym od sklepowej pułki jest podobnie - trafienie dodatkowe się przyda jak będzie czym trafiać.
To takie gdybanie a o tyle bezsensowne że chociażby takie perki które wejdą przed tym już zmienią sytuacje. Nowy asortyment który gdzieś się pewnie pojawi też. I jeszcze kilka innych rzeczy którymi V nas zaskoczy po drodze...
[Image: http://www.kamesenin.tk/wn/obrazy/lies.jpg]
Wolfstark #14
Member since Nov 2009 · 549 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post #12
 Po pierwsze...a właśnie że ma znaczenie i nie potrzebuje wiedzieć ile skill potrzebuje expa na następny level.Tu chodzi o potencjał takiego skilla.Jeśli skill dostaje swój max czyli 10 rozwija się wolniej niż skill który ma swój maksymalny potencjał na poziomie 18.Czyli,że bronie i obrony rozwijają się szybciej niż jaki inny skill.
 Przykład: skupienie many do SB.6 expa przeciwko 18.Pierwszy skill na poziomie 60 drugi na 134 oba rozwijają się tak samo czyli 4-5% na 50e.Co z tego że pierwszy skill na mniejszym poziomie potrzebuje mniej expa skoro rozwija się tak samo szybko jak ten na 134.
 Przykład:rozbrojenie 150 koncentracja 136 10v10 w expie rozbrojenie 2-3% na 50e koncentracja 3-4%. Rozbrojenie ma potencjał 16 skill expa ale V nie zmienił widełek.Bo się bał że skill rozbrojenie jest za mocny.
 Nie wierzysz sam sobie sprawdź na swoich skillach.Jeśli przez rok czasu wykorzystywałeś maksymalny potencjał skilli to skille które zdobywają najwięcej expa masz wyższe niż te których potencjał jest niższy.Porównaj sobie z innymi swoimi postaciami.Gdyby rozbrojenie było na poziomie 200 czyli rozwijało się ze swoim maksymalnym potencjałem kwiczelibyście że jest za mocne i w tedy rozmowa była by inna.
 Po drugie...zgadza się mój błąd moje myśli poszybowały dalej niż moje palce ;)
 Po trzecie....Po co Ci coś co pomaga podnieść szybciej broń skoro i tak masz już wysokie trafienie wręcz i podnosisz ją przynajmniej w moich walkach najpóźniej jeśli dobrze dostrzegłem w twojej 10 akcji,a przeważnie 6-8.Gdzie moje minimum wynosi 5.Nie lepiej dodać sobie nowy skill do walki wręcz? :)
 Po czwarte...Hmm może silniejszy przeciwnik?Może dlatego,że Driady rozbrajasz a nie rozpraszasz?Może dlatego że ta średnia jak pisałem w pierwszym poście jest uzależniona od wielu czynników?

 Cieniostworze wyższy skill w Kosturze pozwala częściej unikać rozbrojeń a co za tym idzie częściej rzucać czary w walce z wojami pamiętaj,że bez kostura czaru nie rzucisz;)
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
Avatar
cieniostwor #15
Member since Jul 2010 · 1573 posts
Group memberships: Graficy, ScriptMaker, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Ogólnie niedługo pewnie rzucę czar nie trzymając broni. A wojownik raczej się kija nie lęka ;) Martwi się raczej jak trafić maga.
Co do tych cyferek o których rozprawiacie. Wolf mylisz się. Kostur czy miecz czy unik ma max nieograniczony ale efektywnie to 17 (ktoś tam ponoć wyciągną 18 a jak walka będzie na 3000 tur to i 20 pewnie wyjdzie). Pewnie że max potencjał jest ważny i ma wpływ na przyrost skilla ale max jako taki nie istnieje. Weź zobacz sobie magie - ja wyżej 14 nie wyciągam bo ilość many mnie ogranicza. I to nie jest istotne bo mam i tak wiecej magii niż kija a w kiju zawsze 17.
Jeśli 20 lewel jakiejś umiejętności na awans wymaga 4000 skill exp a innej 2500 skill exp to ta pierwsza mając przyrost na walkę 15 będzie się rozwijać wolniej niż ta druga mając przyrost 10. I o to toczy się spór.
[Image: http://www.kamesenin.tk/wn/obrazy/lies.jpg]
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please enter the word from the image into the text field below. (Type the letters only, lower case is okay.)
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  1  2  3  next 
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 280.8 ms (215.3 ms) · 142 database queries in 52.5 ms
Current time: 2019-12-09, 20:26:07 (UTC +01:00)