Nie zalogowany. · Zapomniane hasło · Rejestracja
Forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna RSS
Trzeci Atak
Strona:  1  2  3  4  5  6  następna 
Awatar
maRcus #1
Członek przez Lut 2007 · 1833 posty · Położenie: Łódź
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Temat: Trzeci Atak
   
Umiejętność Trzeci Atak
    To umiejętność dająca szansę na trzeci atak - Pasywna
    Umiejętność aktywuje się sama w czasie walki zaraz po pomyślnie wykonanym Drugim Ataku. Szansa na to: 10.24%.
    Jeżeli ten atak się uda, ofiara straci czary ochronne, które rzuciła na siebie podczas tej walki. Jeżeli ofiara jest pod wpływem umiejętności specjalnej (np Regeneracja) to na tyle akcji: 4-6 [4.38-5.91] straci możliwość korzystania z niej.
    Obrońca nie ma możliwości obrony przed trzecim atakiem, a przy uderzeniu wpływ pancerza na obrażenia fizyczne ofiary jest zmniejszany o tyle procent: 37.28%
    Dodatkowo jeżeli postać używająca trzeciego ataku walczy z wieloma przeciwnikami w zwarciu, atak spowoduje trafienie tylu z nich: 4 [4.3]

Moje pytanie brzmi, czy jak na 90 poziom umiejętności specjalnej nie są te wartości zbyt znikome? Muszę się przełamać, aby trochę pomarudzić..

Obserwuję przyrosty u Kapłana i Najeźdźcy, którzy notabene otrzymali po 2 nowe umiejętności. Przyrosty lecą w ekspresowym tempie, a cyferki w zakładce "umiejętności" co chwila się podwajają. Obserwowanie przyrostów TA to z kolei jakiś koszmar ;) Rozumiem, że jest to tak mega umiejętność, że zastępuje SB i Powalenie u Obrońców, ale czy przypadkiem z definicji nie powinna być bardziej "konkretna"?

Dla porównania Anatomia:
poziom 104 (swoją drogą Mordred zrobił awans chyba z rok po Groganie ;)).

   
Umiejętność Anatomia
    To umiejętność pozwalająca w trakcie walki zadać większe obrażenia bronią białą - Pasywna
    Szansa na to, że umiejętność zostanie wykorzystana wynosi 36.72%.
    Zakres twoich obrażeń zostanie zwiększony o tyle punktów: 4-9, będzie wynosił: 17-45
    Przy obrażeniach zadanych bronią biała masz 6.761% szans na spowodowanie krwawienia.
    Krwawienie u ofiary powoduje dodatkowe obrażenia 6-8 [6.41-8.09], przez tyle tur: 2-3 [2.15-3.2]
Grogan Dwarf Mercenary 296 lvl
Mordred Lothor Human Invader 271 lvl
Milla Human Paladin 184 lvl
Isabell Human Priest 169 lvl
Dinnaroth Elf Battlemage 132 lvl
Belian Dwarf Guardian 135 lvl
Awatar
Marqs #2
Tytuł użytkownika: Maruda Wszechmocny
Członek przez Sty 2007 · 3959 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Z tymi dwoma umiejętnościami u kapłana to nie ma co przesadzać, niezłomności nie wypada nawet liczyć ;)

A co do znikomych wartości... cóż...

Masz skill, który rozprasza i blokuje czary ochronne, przechodzi przez 40% pancerza (a wiemy przecież jak V lubi puszkować stworki) i na dodatek trafia czterech wrogów jednocześnie.

Znajomość zachowań ze swoim prostym +hit kiepsko się przy tym prezentuje ;)

No i obejrzałbyś sobie szarżę i jej przyrosty, to dopiero katorga  :-p
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Awatar
maRcus #3
Członek przez Lut 2007 · 1833 posty · Położenie: Łódź
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Cytat za Marqs:
Z tymi dwoma umiejętnościami u kapłana to nie ma co przesadzać, niezłomności nie wypada nawet liczyć ;)
Owszem, jednak siła woli wydaje mi się dość istotną cechą w przygodach.

Cytat za Marqs:
Masz skill, który rozprasza i blokuje czary ochronne, przechodzi przez 40% pancerza (a wiemy przecież jak V lubi puszkować stworki) i na dodatek trafia czterech wrogów jednocześnie.

Po pierwsze primo. Zgadzam się, że to idealny skill na takiego DK. Blokowania na dłuższą metę nie zauważyłem, bo już w następnej turze kapłan rzuca dalej swoje kleryki.
Po drugie primo. Wydaje Ci się, że 4 ciosy na walkę, które zredukują 40% AC mogą przeważyć szalę zwycięstwa?
Po trzecie primo ultimo. A co mi po 4 wrogach jednocześnie? Gdyby TA stanowiło 10% wartości wszystkich ciosów w walce to owszem, miałoby to sens. A poza tym, jakie to ma zastosowanie na dłuższą metę? Przeciwników, których nie jestem w stanie pokonać i tak nie pokonam dzięki kilku ciosom, jakie oberwą jednocześnie.


Cytat za Marqs:
No i obejrzałbyś sobie szarżę i jej przyrosty, to dopiero katorga  :-p

No to zapodaj statystyki, niestety bazuję tylko na umiejkach dla mnie dostępnych.
Grogan Dwarf Mercenary 296 lvl
Mordred Lothor Human Invader 271 lvl
Milla Human Paladin 184 lvl
Isabell Human Priest 169 lvl
Dinnaroth Elf Battlemage 132 lvl
Belian Dwarf Guardian 135 lvl
Awatar
Marqs #4
Tytuł użytkownika: Maruda Wszechmocny
Członek przez Sty 2007 · 3959 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Na drugi atak masz pewnie 65% szans więc przy długich walkach powinno być trochę więcej niż 4 ciosy. A wraz ze wzrostem obu skilli zacznie się robić jeszcze ciekawiej. Z czterema przeciwnikami to też fajny dodatek bo wkurzające walki, gdzie wielki zły nas odrzuca i bijemy co chwilę innego maluczkiego trochę mniej wkurzają kiedy obrywa cały zestaw a nie tylko jedna sztuka.

A szarża irytuje, bo musisz iść na specjalnie dla niej przeznaczony quest żeby w ogóle zechciała rosnąć, a potem nawet jak skill skoczy to wciąż masz 98% szansy na pierwszą szarżę (jeśli trafisz przeciwnika), wciąż odrzucasz na 1-4 kroków i ogłuszasz na 5-7 tur. Obrażenia może się zmienią o +1dmg do minimalnych albo maksymalnych, ale i z tym pewności nie ma. W sumie to najgorsze jest to, że nie wiesz czy brakuje jednego czy trzydziestu punktów skilla, żeby cokolwiek istotnego się zmieniło.
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Maniollo #5
Członek przez Mar 2007 · 2591 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Dla mnie, mimo wszystko trzeci atak wyglada na najmocniejsza nowa umiejetnosc wsrod zdobywanych na poziomach 125. Problem jest taki, ze inne profesje dostaja dwie umiejetnosci, ktore w sumie przewaznie daja wiecej.
Awatar
cieniostwor #6
Członek przez Lip 2010 · 1573 posty
Członkostwo w grupach: Graficy, ScriptMaker, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Tak - magiczni zwłaszcza dostają tak fajne umiejętności że TA wymięka ;)
[Obraz: http://www.kamesenin.tk/wn/obrazy/lies.jpg]
Awatar
maRcus #7
Członek przez Lut 2007 · 1833 posty · Położenie: Łódź
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #5
Cytat za Maniollo:
Dla mnie, mimo wszystko trzeci atak wyglada na najmocniejsza nowa umiejetnosc wsrod zdobywanych na poziomach 125. Problem jest taki, ze inne profesje dostaja dwie umiejetnosci, ktore w sumie przewaznie daja wiecej.

To jest bardzo subiektywna kwestia :) Wg mnie zwycięzcą jest Powalenie.

Ogólnie rzecz ujmując TA jest czymś, czym było kiedyś Rozbrojenie (przed zmianą). Nie dało się tego ćwiczyć, przyrosty były katastrofalne, a efekt tak mizerny, że bardziej się opłacało w ogóle umiejkę wyłączyć. Trzeci Atak również ma znikomy wpływ na walkę oraz g...ne przyrosty i efekty, że praktycznie się jej nie zauważa. Oczekiwałem czegoś innego po kolejnym awansie.
Jeśli ktoś chce przetestować na Groganie, jaki wpływ ma TA na walkę zapraszam :)
Grogan Dwarf Mercenary 296 lvl
Mordred Lothor Human Invader 271 lvl
Milla Human Paladin 184 lvl
Isabell Human Priest 169 lvl
Dinnaroth Elf Battlemage 132 lvl
Belian Dwarf Guardian 135 lvl
Wolfstark #8
Członek przez Lis 2009 · 549 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #6
 Trzeba było pójść w Obrońcę...Jednak wybrałeś TA,które według mnie jest kozacką umiejką,a jak doda się do tego,że twoje toporkowe obrażenia stają się jeszcze większe+jest automatyczny hit to czego można chcieć więcej? (Powalenia z krytem przy wejściu TA ;) ) TA ma szansę na wejście blisko 3 razy większą niż moje powalenie,a w naszych sparingach twoje TA wchodzi najczęściej tyle samo razy co moje powalenie.Dla mnie jest to sygnał,że jestem od Ciebie raz że szybszy,a dwa że częściej chodzisz bez broni.Kiedy było by na odwrót twoje TA robi większy dmg niż moje powalenie...;)
 TA i powalenie mają swoje zastosowania i według mnie nie da się do końca stwierdzić co jest lepsze.Obie umiejki mają swoje plusy jak i minusy.Tak samo z obu umiejek trzeba zminimalizować ich minusy i zmaksymalizować plusy.To że mi się udało zmaksymalizować zalety powalenia to wcale nie oznacza,że zapuszkowana pucha wygra każdy pojedynek,bo posiada ten skill.Liczą się też inne czynniki bez których powalenie nie miało by swojej mocy ;)
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
Ten post ostatnio był zmieniany przez Wolfstark o 30.03.2014, 22:11.
Maniollo #9
Członek przez Mar 2007 · 2591 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #7
Zdecydowanie subiektywna, bo wiesz, Maniollo ogólnie nie lubi przeciwników którzy mają TA, bo mimo jego w miarę średnich unikow statystycznie musi oderwać przynajmniej 6 razy na 100 (przy tych liczbach które w tym wątku się pojawiły). Powalenia z drugiej strony można mieć i 500 a gdy trafienia braknie to nic mnie to nie rusza. Wiec TA to się świetnie nadaje mobkom ;)
Powalenie jest bardziej przydatne w większości sytuacji, ale widzę ze już coraz więcej pojawia się przeciwników w wielkim rozmiarze na których nie działa odrzucenie. Anatomia więc wydaję się że jest najfajniejsza, bo po prostu działa zawsze. Ale ci co ją mają też narzekają że powoli rośnie i mało daje więc tak naprawdę to wszystko zależy od punktu siedzenia.
Awatar
Teriasz #10
Członek przez Maj 2010 · 440 postów · Położenie: Piaseczno
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Tam jest napisane, ze po trafieniu ofiara traci wszystkie swoje czary ochronne. Cos mi sie to nie widzi, ale jezeli to prawda TA jest najlepszym skilem ever. Chyba, ze no zaraz ochronne to nie sa obronne ;) TA to takie powalenie co czesciej wchodzi a dmg jest podobny, tylko kurcze powalenie zmienia cel ataku, bardzo nieprzyjemne. Hmmm tyle, ze jak sie kogos 1vs1 powali to jeszcze przywali mu sie z raz czy dwa w czape za darmo. Powalenie na solowe, a trzeci atak genialne przeciwko chmarze stworow, zwlaszcza klerykow. IMO najlepszym skillem jest blokowanie tarcza. No Panowie, pozwala na unikniecie kilkudziesieciu-kilkuset atakow na walke wiecej+ minimalnie podnos uniki wrecz poprzez zmiane redukcji + daje kulkadziesiat hp wiecej poprzez bonus do AC. Szybko rosnie i przy 37 musze juz na magazynie ustawiac 30/70. A po za tym to trzeba obciac penetracje :-p
/me nie chce być poszukiwaczem przygód, chce być znajdywaczem...
Awatar
Vandhall (Administrator) #11
Członek przez Sty 2007 · 4380 postów · Położenie: Kathanorn
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Ochronne nie obronne jak sam słusznie zauważyłeś  - czyli te, które kleryk sobie rzuci w trakcie walki ;)
[Obraz: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminisorc.jpg]
W zasadzie nie jestem materialistą. Jednakowoż entuzjazm w pracy
jest wprost proporcjonalny do wysokości stanu konta.
Awatar
maRcus #12
Członek przez Lut 2007 · 1833 posty · Położenie: Łódź
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Czyli jednak wszystko sprowadza się do tego, że to najlepszy skill na jedną postać w grze :) Trzebaby na stronie głównej zmienić opis..
Najemnicy są paskudnymi przeciwnikami nie tylko, ze względu na to, że nikt szybciej od nich nie nauczy się umiejętności TRZECI ATAK , który zdecydowanie zwiększa szanse na pokonanie Dark Kane'a. 

;)
Grogan Dwarf Mercenary 296 lvl
Mordred Lothor Human Invader 271 lvl
Milla Human Paladin 184 lvl
Isabell Human Priest 169 lvl
Dinnaroth Elf Battlemage 132 lvl
Belian Dwarf Guardian 135 lvl
Awatar
Gerald #13
Członek przez Gru 2008 · 691 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Marcus, calkowicie nierozumiem twojego narzekania na TA - calkowicie.
Argumenty jakie podales tylko to potwierdzaja.
[Obraz: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Obraz: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Obraz: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Wolfstark #14
Członek przez Lis 2009 · 549 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
 Dodam tylko od siebie,że już nie mogę się doczekać wejścia ostatnich awansów i dostania właśnie TA!!!Skolopendra Olbrzymia jest tego najlepszym przykładem.Zapraszamy na ingrediencję w Taspole a sam zrozumiesz dlaczego

P.S.Na kiedy planowane są ostatnie awanse ? :D
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
Awatar
maRcus #15
Członek przez Lut 2007 · 1833 posty · Położenie: Łódź
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #13
Cytat za Gerald:
Marcus, calkowicie nierozumiem twojego narzekania na TA - calkowicie.

To mnie akurat nie dziwi.
Zwracam uwagę na 2 fakty:
1. Znikome wartości procentowe dla tej umiejętności w porównaniu z innymi, dostępnymi od 125 poziomu.
2. Jeden skill, który teoretycznie jest tak potężny, że śmiało zastępuje 2 skille u konkurencji.

Tak jak napisałem wcześniej- zastosowanie ma bardzo dobre w walkach z klerykiem, czy paladynem, bo rozprasza mu czary klerykalne. Nie zwiększa obrażeń tak jak Anatomia, nie zwiększa Hit'a, jak Znajomość zachowań, nawet nie zwiększa szansy na wejście krytyka.

Reasumując- nie narzekam, że umiejętność jest do niczego. Po prostu przeraża mnie jakie wartości skilla muszę zdobyć, aby faktycznie TA miał taki wpływ na walkę, jak penetracja, czy SB, czego nie ukrywam, że oczekiwałem.
Grogan Dwarf Mercenary 296 lvl
Mordred Lothor Human Invader 271 lvl
Milla Human Paladin 184 lvl
Isabell Human Priest 169 lvl
Dinnaroth Elf Battlemage 132 lvl
Belian Dwarf Guardian 135 lvl
Zamknij Pomniejsz – Powiększ + Odpowiedz na ten post:
Kod weryfikacyjny: VeriCode Proszę przepisać kod weryfikacyjny z obrazka do pola tekstowego umieszczonego obok niego.
Emotikonki: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Znaki specjalne:
Strona:  1  2  3  4  5  6  następna 
Idź do forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Strona wygenerowana w 268,3 ms (165,1 ms) · 143 zapytań do bazy danych w czasie 16,9 ms
Bieżący czas: 10.12.2018, 03:50:57 (UTC +01:00)