Nie zalogowany. · Zapomniane hasło · Rejestracja
Forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna RSS
Krasnoludom mówimy won ver. 2.0
Serio, chciałem tylko zaproponować dodatek do krytyków dla szczęścia ale tak jakoś wyszło w czasie pisania...
Strona:  1  2  3  następna 
Awatar
Marqs #1
Tytuł użytkownika: Maruda Wszechmocny
Członek przez Sty 2007 · 3959 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Temat: Krasnoludom mówimy won ver. 2.0
Miało być o szczęściu ale w międzyczasie odnalazłem coś, co chyba mi umknęło. Oczywiście piszę z perspektywy specyficznego kawalera no ale o tym pewnie już wiecie ;)

Mianowicie na stronie głównej sytuacja z cechami podstawowymi postaci u krasnoludów opisana jest tak:
INT: -15% w rzeczywistości -7%
WIS: +5% w rzeczywistości +10%
STR: +10%
END: +10%
DEX: -20% w rzeczywistości -7%
CHR: -20%
LUCK: -15% w rzeczywistości -7%

Jak swego czasu zauważył maRcus w tym temacie krasnoludy miały kilka problemów. Oczywiście były to czasy, w których wizja 250+ AC majaczyła tylko w oddali a przeciwnicy w stylu tego wodnego mutanta (i kilku innych tego typu delikwentów rozsianych po świecie)
nie byli jeszcze aż tak przerysowani jak teraz.

Cytat za maRcus:
1. Czy jest jakikolwiek sens w postaci pt. Krasnolud Weteran, Najemnik/Obrońca z toporem w łapie itd. skoro wszystkie dodatkowe umiejętności, które postać nabywa zależą od HIT'a i opóźnienia broni, które jak wiadomo u krasnoludów, posługujących się toporami leżą i kwiczą.
2. Skoro topory teoretycznie mają zadawać Megasuperwyjechane obrażenia to dlaczego nie widać istotnej różnicy w stosunku do najlepszych mieczy?

Cytat za Vandhall:
Zgadzam się z tym, że krasnoludy nadal będą odstawać coraz bardziej ze zręcznością i za 100 poziomów znowu może być duża różnica. Ale różnica będzie również w innych cechach i w końcu krasnoludy będą miały tyle HP i obrażeń, że koledzy będą musieli zarzucić zręczność na korzyść siły czy wytrzymałości, a może wkrótce i mądrości.

No a co mamy teraz? Czy krasnolud wciąż ma problemy z hitem? Oczywiście sam nie mam krasnoluda (czego żałuję bo siałby teraz śmierć i zniszczenie ;)) ale Wolfstark był tak uprzejmy, że wspomniał o swoim hicie.

Czy 367hita to mało czy dużo nie wiem sam. Na elfach nie robi to pewnie wrażenia, ale ciekawostka:
Marqs w obecnym bitewnym ustawieniu ma 372 trafienia. Tak, ma biżuterię zarówno do dex jak i trafienia, ma też najlepszy moim zdaniem jednoręczniak, który dodaje w sumie ponad 20hit. Dochodzi do tego też naturalnie jeden z największych skilli w mieczu w grze (ostatnio jak sprawdzałem był drugi albo trzeci w krainie). W chwili obecnej mógłbym jeszcze wyciągnąć +10 gdybym zrezygnował z defa na siłę woli.

No ale serio, gdzie tu jest problem krasiów z hitem? Oczywiście może być tak, że nasz przykładowy krasnolud to mutant w tej kwestii no ale raczej nikt mi nie powie, że mój kawaler nawet nie licząc znajomości zachowań nie zainwestował w hit. A mimo to ma go w najlepszym wypadku ledwo 15 więcej...

Ale ok, powiedzmy, że krasnolud olał wszystko byle by tylko móc trafić kawalera. Jasne, nie ma problemu... pewnie zgodnie z tym co pisał V w odniesieniu do ludzi/elfów powinien zrezygnować ze swojej siły i enda żeby hita podciągnąć prawda?

Skoczyłem więc na arenę, żeby sprawdzić i co widzą moje przekrwione oczy? Ano krasnolud ma o nieco ponad 10dmg więcej średnich obrażeń za cios.
Jak wygląda sytuacja z pancerzem? Ano udźwigu ma taki krasio więcej niż koń więc i blach założyć może całkiem sporo więc w przykładowej walce gdzie ja średnio biję za 35/36 a krasio za 45/46 moje ciosy przebijają 13/14 a jego 32/33.

No dobra. Krasio ma niewiele mniejszy hit, dużo większe obrażenia i dużo większą ich redukcję ale to przecież puszka zakrzykną pewnie niektórzy. Oczywiście, że puszka. Z drugiej strony nasz przykładowy kawaler co by o nim nie mówić puszką zdecydowanie nie jest, miecz jednoręczny w łapie trzyma więc powinien być dużo szybszy prawda?
A g... prawda! :D I tego nie potrafię zrozumieć. Czemu krasnolud z toną żelaza broniącą go przed wszystkim i z toną obrażeń przebijających się przez wszystko jest wciąż tak samo szybki jak ustawiony właśnie z myślą o szybkości człowiek?
Nie wierzycie? Zaatakowałem Wolfstarka kilka razy, oczywiście walka nie była zbyt długa bo mordował mnie ekspresowo ale w przypadku gdzie rozbroił mnie dwa razy na 153 moje taki odpowiedział swoimi 166. W innej walce gdzie rozbroił mnie tylko raz na 206 moich ataków wykonał ich 197. Nie muszę wspominać pewnie, że zwykle jednak rozbraja więcej niż raz, prawda?
Jedyną rzeczą, w której Marqs jest lepszy to unikanie obrażeń. Więcej dodge (a to niespodzianka), więcej SB i przyzwoite parry. Ale wciąż dużej różnicy to nie robi.


Stąd też zgodnie z tematem o podobnie brzmiącym tytule mam do V kilka pytań.

1. Jaki sens ma w ogóle w tej grze robienie "szybkiej" postaci skoro nawet jeśli zrezygnuje się z pancerza, wpakuje tonę PP w DEX, założy świetny, lekki, jednoręczny miecz to i tak będzie się atakować w najlepszym wypadku tak często jak zapuszkowany po sam czubek uszu krasnolud? Krasnolud, który po następnym awansie będzie miał jeszcze trzeci atak...

2. Skoro topory zadają jednak "Megasuperwyjechane obrażenia" to gdzie się podziała przewaga mieczy w hicie i szybkości? Ja jej kurcze po tych walkach nie widzę...

3. Czy są jakiekolwiek plany, aby jakkolwiek zrekompensować ludziom ich pozycję względem reszty świata, bo na dzień dzisiejszy człowiek zwarciowiec nie dorównuje krasnoludowi w niczym poza paradoksalnie zdolnościami obronnymi, które naturalnie krasnolud niedługo wydatnie poprawi bo dopiero przecież uczy się blokować tarczą. U łuczników i magów doszło nawet do tego, że ludzie praktycznie tam wyginęli...

4. AC. Chętnie usłyszałbym stanowisko V w tej kwestii. Oczywiście możliwe, że jestem za słaby na takiego żywiołaka wody i nie powinienem być go w stanie pokonać no ale trafiam 90% ciosów i nie daję się mu zabić. A ciosów jest na walkę 600! Walka trwa 150 tur (z czego na 120 kończy mi się kondycja) i tyle... nic na to nie poradzę bo obrażeń zwyczajnie zwiększyć już nie mogę a szansa na krytyki, które mogłyby tu pomóc też nie podlega zmianie.
A żywiołak przecież nie jest jedynym pancernym stworkiem w grze. Do tego dochodzi fakt, że coraz więcej postaci jest w stanie wyjść poza antyczną tabelkę z wpływem AC na obrażenia i mamy klops.

Serio. Szybkość i AC... tylko mi się wydaje, że z tym nie jest do końca tak jak być powinno?

I ja naprawdę nie postuluje osłabienia krasnoludów (a powinienem za te ich przekręty ze skupem skarków) po prostu coś mi tu w tej całej sytuacji z szybkością i AC naprawdę nie pasuje i gdyby ktoś mnie mógł oświecić to będę wdzięczny.
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Ten post ostatnio był zmieniany przez Marqs o 09.01.2014, 10:44.
Wolfstark #2
Członek przez Lis 2009 · 549 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
 Hehe rozmawiałem swego czasu z Geraldem o tym :) i w końcu ktoś poruszył taki temat.Dlaczego mój kraś jest mega ekspresowy,mega wypasiony,mega szybki i w ogóle tylko tuczniki mogą go pokonać ;) . Marqusie rozmawiasz z mistrzem topora (269 skilla w tej broni) krasiem który jest dopakowany wszystkimi możliwymi enchantami na bronie i pancerze które zdobywał przez wszystkie eventy,krasiem który zna się na mechanice tej gry,który zrobił tak swoją postać,że mimo ciężkich blach na sobie,które zajmują oszałamiające 450cap przekłada na niemal najszybsze możliwe poruszanie się.Jest to zasługa Kiathle :) pierścionków,czarów.Jest to zasługa skilla SB który zwiększa AC noszonej tarczy,a mam już go 125.Przewaga moich obrażeń nad wszystkimi innymi wynika z tego,że w tym momencie zarzuciłęm wszystkie możliwe czary pod dmg,pierścionki pod dmg i wychodzi,że mam w tym momencie 151 siły co się przekłada na dodatek do obrażeń 5-13 jeden punkcik więcej da mi dodatek 5-14,toporek też niczego sobie bo najlepszy ze wszystkich :) i co tu dużo mówić...powalenie cudeńko na wszystkich tych którzy częściej parują niż unikają :D,a że w tym momencie szansa na wejście to 3,691% a jak wejdzie to każde moje uderzenie jest jak kryt to średnia obrażeń się podnosi i potrafi osiągnąć wartość nawet 51 obrażeń ( uzależnione ile razy w walce wyjdzie kryt powalenia ) inna sprawa jest taka,że tracisz do mojej postaci jeszcze 18 leveli do Grogana 27,ale coś mi się zdaje,że szybciej byś ubił tego drugiego ;)

 To tyle jeśli chodzi o moją wykoksaną,eksterminującą wszystko i wszystkich postacią :P postaram się odpowiedzieć na twoje pytania i trochę Cię oświecić.

1.Taka postać ma sens tylko do pewnego momentu w grze,a dokładnie od 125levelu  do max 160 widać już jej powolne umieranie.Kiedy postacie dopiero zaczynają się rozpędzać,później po dostaniu nowych umiejek ofensywnych czyt. powalenie,TA,krytyczne strzelanie,ataku w plecy,szarża,znajomość zachowań czy też anatomia i w ostateczności zakupy w Kiathle.Lekko zbrojny rycerz w tym momencie dostaje już ostry wpiernicz, już Ci wysokie uniki  nie uratują skóry,chyba że jesteś tucznikiem,któremu pomaga dodatkowo  penetracja.No dobra może nie do końca zawsze możesz dalej skillować i poczekać  x lat aż będziesz miał po 400 w unikach i SB w tedy lekko zbrojny na tle nowych postaci będzie MEGA KOKSEM.

2.Posłużę się tu przykładem Geralda.On w tym momencie ma szybkości bicia bodajże 108,ale zawsze może to zwiększyć ;). Czyli jest szybszy odemnie,o jakieś 15 punktów,ale ma biedak tylko 363 trafienia.Jak by miał tyle w mieczu ile ja w toporach jego hit  wzrósłby o jakieś 60 czyli że miałby go coś koło 420...w tym momencie moje rozbrojenie go nie rusza...

3.Na to do końca Ci nie odpowiem,ale jak widzę Malakiana,Storma,Caramona,Kane,Walsów i Hamzę którzy depczą mi po piętach to się zastanawiam czy przypadkiem nie jesteś w błędzie.Zgodzę się jednak co do tuczników i magów tam ludzie nie mają czego szukać,ale to już zasługa przyrostów poszczególnych umiejek w których prym wiodą Elfy...Swoją drogą to ludzie mogą być każdą profesją w grze i to chyba jest coś co ich wyróżnia na tle pozostałych,ale nie mi to osądzać

4.Hmm możesz mi wierzyć,że moje 270AC nie jest jakimś problemem,ale są tacy którzy tego AC mają albo mogą mieć i 320+ tylko,że w tedy to już na pewno zobaczysz różnicę prędkości między takim jegomościem a swoim lekko zbrojnym.Wszystko zasługa Kiathle i Byromi
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
Awatar
Vandhall (Administrator) #3
Członek przez Sty 2007 · 4380 postów · Położenie: Kathanorn
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
1. Trzeba potestować. Parametry postaci były tworzone lata temu, kiedy nie było takich postaci i takiego sprzętu jak obecnie - trudno było to wtedy zrobić idealnie. Na razie mogę jedynie obiecać testy i w zależności od wyników będzie można coś powiedzieć.

3. Tak są takie plany i zrobię co mogę aby w tym półroczu je zrealizować. Wtedy też będę mógł odpowiedzieć na p2  :)

4. Każdy żywiołak ma swoje mocne i słabe strony. Ac zwykłe jest mocną stroną wszystkich - ale są żywioły, na które są mało odporne - to naturalnie jest do wykorzystania poprzez czary, ale na takiego większego żywiołaka to trzeba i większe czary. I oczywiście odpowiednie obrażenia potrafią przełamać zwykłe AC co widać u niektórych.
[Obraz: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminisorc.jpg]
W zasadzie nie jestem materialistą. Jednakowoż entuzjazm w pracy
jest wprost proporcjonalny do wysokości stanu konta.
Awatar
Marqs #4
Tytuł użytkownika: Maruda Wszechmocny
Członek przez Sty 2007 · 3959 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #2
Cytat za Wolfstark:
Marqusie rozmawiasz z mistrzem topora (269 skilla w tej broni)

No wiesz, ja żadnym tam mistrzem nie jestem ale jeśli liczymy też bonusy od noszonej broni to jestem minimalnie lepszy ;)

Przewaga moich obrażeń nad wszystkimi innymi wynika z tego,że w tym momencie zarzuciłęm wszystkie możliwe czary pod dmg,pierścionki pod dmg i wychodzi,że mam w tym momencie 151 siły

No widzisz, ja zarzuciłem wszystkie czary pod dmg, pierścionki pod dmg, mam 134 siły a w obrażeniach jestem lata świetlne w tyle.

powalenie cudeńko na wszystkich tych którzy częściej parują niż unikają :D,a że w tym momencie szansa na wejście to 3,691% a jak wejdzie to każde moje uderzenie jest jak kryt to średnia obrażeń się podnosi i potrafi osiągnąć wartość nawet 51 obrażeń

Nie doceniasz swojej postaci, miałem jedną walkę w której średnią miałeś 57 ;)
Swoją drogą, ja unikam częściej niż paruję a i tak mi to nie pomaga :D


To na swój sposób całkiem zabawne, że wprowadzenie Kiathle, które na chłopski rozum powinno raczej wspierać lekkozbrojnych niż krasnoludy przyczyniło się do upadku konceptu lekkozbrojnego rycerza.

Cytat za Vandhall:
I oczywiście odpowiednie obrażenia potrafią przełamać zwykłe AC co widać u niektórych.

Żeby jeszcze tylko gra oferowała możliwość zdobycia gdzieś tych odpowiednich obrażeń ;) Bo kiedy widzi się walkę, w której przeciwnik nie jest w stanie cię zabić a ty jego też nie i nic co zrobisz nie pomoże (no chyba, że zainwestujesz 20g w kupno dwuręcznego miecza, który i tak nie zagwarantuje sukcesu) to trochę się sytuacja robi mało przyjemna.

Jeszcze tak w kwestii szybkość+zwinność vs puszkowatość:

Zaatakowałem dziewięciu zwarciowców z linii wojów/rycerzy na okolicznych poziomach (wiadomo, nie każdy pewnie ubrany odpowiednio itd. no ale w ramach przedstawienia problemu się nadadzą) zgadnijcie jak się przedstawia wynik w użyciach dodge...

W sumie Marqs uniknął 440 ataków. Dziewięciu przeciwników łącznie uniknęło 10 ciosów (sic!) z czego połowę zrobił sam Storm, weźcie go tam jakąś puszką rąbnijcie bo wam opinię chłop popsuje ;)
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Maniollo #5
Członek przez Mar 2007 · 2590 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Co do 1. to calkowita racja Marqs i nawet nie probuj rozwijac wiecej DEX-a z mysla, ze postac bedzie szybciej atakowala. Wplyw Dex na szybkosc wraz z jego wzrostem jest coraz mniejszy. Maniollo ktory DEXa ma mega duzo (te 151 sily to 'drobne' ;)) zeby zejsc ponizej 100 we wspolczynniku szybkosci ataku wrecz musi zalozyc bardzo szybkie miecze, mysle ze opoznienie 20 by wystarczylo, ale nie mam teraz nic pod reka zeby dokladnie przetestowac. Czyli ogolnie lipa, chcac zadawac jakies obrazenia wrecz nie ma co liczyc, ze sie bedzie szybszym mimo dexa wystrzelonego w kosmos. Lucznicy wlasciwie sa wolniejsi, bo nie maja drugiego ataku, ale to taka moja dygresja.
Wolfstark #6
Członek przez Lis 2009 · 549 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
 Jak Ci mam liczyć bonus z broni,to tego topora robi się 273 ;) nie zmienia to faktu,że w Toporze jestem najlepszy w krainie :D .Masz jeszcze 18 leveli do mnie spokojnie możesz poinwestować w siłę i wyjdzie,że masz jej więcej odemnie :P inna sprawa to też kwestia umiejek ofensywnych szarża a powalenie i obrażeń broni 10-29 kontra 3-25.Jednak tak jak piszesz nawet z dwurakiem nie byłbyś w stanie zabić tego żywiołaka wody.Poczwara ma po prostu za dużo tego AC (hity po 55 wchłaniał jej pancerz! )
 Co do tego schodzenia poniżej 100 w szybkości bicia to z bronią o opóźnieniu 16 i przy 163 zręczności masz dokładnie 98 ;) przy wartości około 180 jest to już 96.Zakładam,że przy 200 będzie już 94 :D
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
Awatar
Gerald #7
Członek przez Gru 2008 · 691 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Marqs może to nie Wolf w tym przypadku jest taki mocny.
[Obraz: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Obraz: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Obraz: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Awatar
Gerald #8
Członek przez Gru 2008 · 691 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Marqs te 373hita to masz na furi czy bez,jaki masz dmg i ile tego uniku bo może poprostu masz go malo?
Może porownuj sie z krasiami/wojami na swoim lewelu i wtedy napsz wnioski :)
[Obraz: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Obraz: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Obraz: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Maniollo #9
Członek przez Mar 2007 · 2590 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #7
Moim zdaniem glowny problem to roznica w dmg pomiedzy mieczami a toporami. Najlepszy jednoreczny miecz to wg mnie ten 7-22, najlepszy jednoreczny topor to 10-29. Roznica w opoznieniu jest niewielka, roznica w dodatku do trafienia to jakies 10, ale roznica w dmg 3-7 to juz przepasc. Tego nie da sie nadrobic troche lepszym opoznieniem i minimalnie lepszym trafieniem.
A do tego dochodzi ze powalenie w tej walce lepiej sie sprawuje niz szarza i to wystarczy zeby jednej postaci sie udalo, a druga nie miala zadnych szans.
Trzeba tez wziasc poprawe, ze Marqs pewnie nie probowal zalozyc najlepszego dwureczniaka i pewnie rzucic wszystkich defow dajacych dmg ;) Ale nawet ten najmocniejszy i ciezki jak kowadlo miecz dwureczny jest ledwo co lepszy niz ten jednoreczny toporek, ale to by tylko pokazywalo dobitniej jakie zaczynaja byc roznice pomiedzy typami broni.

Pozdrawiam,
Maniollo
Awatar
Gerald #10
Członek przez Gru 2008 · 691 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Zgadzam sie w przepasci miedzy typami oreza choc to zadna nowosc. Prawda nawe miecz 2h jest slabszy,wolniejszy i wiele droszy od wspomnioanego toporka. Ale to juz nie" jest wina krasia.
[Obraz: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Obraz: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Obraz: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Awatar
Marqs #11
Tytuł użytkownika: Maruda Wszechmocny
Członek przez Sty 2007 · 3959 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Na golasa mam 336 hita a z obecnym ustawieniem czarów i ekwipunku mam bodaj 20-49 dmg.

Co do mieczy to z nimi trochę ciężko się zdecydować. Dla mnie lepszy jest jednak ten 3-25 zgodnie z podejściem "co mi po minimalnych obrażeniach jak i tak nie przebiją pancerza". A większy dmg max to większe krytyki więc więcej przez pancerz się przebije.

W sumie jedyną rzeczą jaką mógłbym zrobić to przesiąść się na Szał Bitewny ale to wybitnie puszkowy def niestety bo żadnej puszki nie obchodzą uniki... a w wypadku postaci, która kładzie na to dość znaczny nacisk to +2dmg będzie okupione jednak jak na mój gust zbyt dużymi stratami. Sama Furia Warga często jest na granicy opłacalności (w rankingu mocy nawet się spada po jej użyciu :D) a ten cały szał osłabia defensywę prawie dwa razy bardziej no i do tego zabiera górę many przez co wszystkich defów użyć nie można.
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Awatar
Gerald #12
Członek przez Gru 2008 · 691 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Czyli,ze masz 373hita na malej furi z dmg 20-49?
[Obraz: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Obraz: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Obraz: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Wolfstark #13
Członek przez Lis 2009 · 549 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Różnica w broni była zawsze.Nawet przed Kiathle szczerze mówiąc była większa niż po.Nieznacznie dla porównania najlepszy mieczyk 3-21 zastąpiliście bronią 3-25 w moim przypadku górne obrażenia poszły do góry tylko o 3 punkty ;) ale niestety jak komuś nie pasuje furia dająca +5 do obrażeń to nic się z tym nie zrobi,że ta różnica się powiększa...To samo mają magowie są zmuszani do używania jeszcze silniejszych furii kosztem prawie całkowitego pozbycia się uników.Tyle,że oni mają jeszcze swoje ograniczone maną czary mary...
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
Awatar
Marqs #14
Tytuł użytkownika: Maruda Wszechmocny
Członek przez Sty 2007 · 3959 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #12
Na furii warga tak, w pvp mogę jeszcze zrezygnować z czaru na siłę woli więc dojdzie dodatkowe +10hita no ale dużej różnicy to nie robi.

Edit bo się Wolfstark wciął:

Ta sytuacja z furią to też jeden z problemów jakie mam z obecną sytuacją szybkość vs ac.

Jeśli puszki kupują ekwipunek to na dobrą sprawę w wyborze ogranicza ich tylko cap a jeśli ktoś chce korzystać z uników to niestety nie ma tak lekko, bo nawet jak spodoba mu się jakiś element ekwipunku to może się okazać, że ma niedopuszczalnie dużą reduckję i po zakupach.
Tak samo w wypadku czarów furii dla puszek każda kolejna furia jest po prostu lepsza niż poprzednia. A dla lekkozbrojnego to problem bo żeby zyskać jedną przydatną rzecz pozbywa się innej, na której opiera istnienie swojej postaci. IMO V chyba nie do końca przemyślał parametry czarów z tej dziedziny.
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Ten post ostatnio był zmieniany przez Marqs o 10.01.2014, 16:12.
Awatar
cieniostwor #15
Członek przez Lip 2010 · 1573 posty
Członkostwo w grupach: Graficy, ScriptMaker, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #13
Ta mają - tylko jakie obrażenia ma najlepszy jednoręczny kij? Bo z dwuręcznym to nawet nie ma co czarować tak szybko się mag porusza ;)
[Obraz: http://www.kamesenin.tk/wn/obrazy/lies.jpg]
Zamknij Pomniejsz – Powiększ + Odpowiedz na ten post:
Kod weryfikacyjny: VeriCode Proszę przepisać kod weryfikacyjny z obrazka do pola tekstowego umieszczonego obok niego.
Emotikonki: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Znaki specjalne:
Strona:  1  2  3  następna 
Idź do forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Strona wygenerowana w 311,4 ms (244 ms) · 141 zapytań do bazy danych w czasie 14,7 ms
Bieżący czas: 14.11.2018, 03:34:11 (UTC +01:00)