Nie zalogowany. · Zapomniane hasło · Rejestracja
Forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna RSS
Przyszłość gry, pytanie do VND.
Awatar
Jeremiasz #1
Członek przez Sty 2007 · 827 postów · Położenie: Mysłowice
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Temat: Przyszłość gry, pytanie do VND.
Siemano,

Na wstępie pozdrawiam wszystkich zwłaszcza tych najwytrwalszych co jeszcze grają ;) Z tego co widzę po aktywności na forum jest to około 25-30 graczy + x (nie wiem ile, ale o to zapytam) nieaktywnych na forum.
Śledzę od czasu do czasu zmiany w WND i forum i mam pytanie do VND:
Ilu graczy aktualnie gra w WND, czy jest to tendencja rozwojowa, ciągle maleje, czy jest stała?
Drugie pytanie, jak sobie wyobrażasz przyszłość tej gry?
Trzecie pytanie, czy ktoś taki jak ja - stary gracz, znudzony klikaniem każdego dnia tych samych ekranów/puszczaniem tych samych skryptów widzący mizerne przyrosty każdego dnia, który już odszedł odszedł od grania ale sentyment pozostał może liczyć na to, że w przyszłości zwiększy się dynamika gry? Bo perspektywa 7 lat grania żeby dojść do ostatniego awansu nie jest zbyt zachęcająca :)

Piszę bo uwielbiam tą grę, i fajnie się w nią gra do 20-30 levelu, nawet bardzo fajnie (tworzyłem wiele razy postacie od początku bo jest to przyjemne a i skille szybko rosną a i przygody różne się robi, cyferki się zmieniają ;) ) ale problem pojawia się później, non stop skilerka albo trzaskanie tego samego questa i o ile dotrwałem z przerwami do tego 80 levelu to potem nie dałem rady, energia skilkana z całego dnia i przyrosty po 3-7% sprawiają, że wrócić i przekonać się do gry nie mogę. Może macie dla mnie jakąś radę jak znów polubić klikanie?

Jeszcze raz pozdrawiam :)
[Obraz: http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg]
khets #2
Członek przez Lip 2008 · 262 posty · Położenie: Zamość
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Myślę, że gdyby V. wziął się ostro do dodawania nowych przygód mogło by to jakoś Cię zachęcić bo od dłuższego czasu nie ma nic ciekawego (pomimo, że w co właśnie robię.. czasem pojawia się nowa przygoda ale szybko jest wypierana z listy czymś innym i nie ukazuje się w changelogu co 2 razy zauważyłem) a niewprowadzonych przygód myślę, że jest mnóstwo chociażby patrząc na te z konkursu co zostało wprowadzonych kilka a reszta leży odłogiem aż V przypadkowo skasuje maile i zrobi formata i nic z nich nie wyjdzie. Dużo osób nic nowego nie pisze bo to co kiedyś napisali nie widnieje w grze.
Poza tym, rzeczy które były w standardzie i kilka nieprzekonwertowanych q powinno być wprowadzone bez żadnych lobbingów w ratuszu.
Można też pokusić się o zniesienie limitów na awanse postaci wtedy były by jakieś większe wyzwania itp.
Oraz znieść maksymalne przyrosty skilla za walkę niech rosną do oporu ile postać może kondycyjnie wyciągnąć.
Bez tego raczej nie będzie przyjemnego klikania wciąż tego samego każdego dnia ;(
Awatar
cieniostwor #3
Członek przez Lip 2010 · 1573 posty
Członkostwo w grupach: Graficy, ScriptMaker, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Z przygodami jest ten problem że pojawiają się nowe i owszem ale większość jest jednokrotna ewentualnie odnawialna. Jak nawet pojawia się jakaś wielokrotna to mechanicznie nieopłacalna. Potrzeba nie tyle kwiecistych długich przygód (już tym bardziej z irytującymi zagadkami) a właśnie wielokrotnych mniej i bardziej rozbudowanych przygód. Tak żeby był powód do przemieszczania się i chociażby pisania nowego skryptu raz na miesiąc ;)
[Obraz: http://www.kamesenin.tk/wn/obrazy/lies.jpg]
Awatar
Zooltan #4
Członek przez Lip 2010 · 222 posty
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Z tego co wiem, to parę osób pomagało Vandowi w przerabianiu przygód. Po takim przerobieniu chyba większość roboty jest już z głowy. Ostatecznie można wprowadzić cennik orderów za przerobioną przygodę ;) Perspektywa zarobku zazwyczaj działa motywująco na ludzi. To samo odnośnie pisania przygód. Coroczny konkurs na przygodę, tak jak to kiedyś radziłem, to świetny pomysł. Rywalizacja często skłania ludzi do podejmowania zwiększonego wysiłku.

Ja tak osobiście to praktycznie już od dłuższego czasu nie gram w Wanderera, czasem tylko coś tam kliknę raz na jakiś czas. Trzyma mnie tu tylko sesja Zoranna. Na skryptach się nie wyznaję, więc nie zrobię sobie skryptu do określonych przygód które klikam, a klikanie ręczne to masakra.
Moja ekipa Wędrowców na chwilę obecną składa się z:
Grothgar [13537]
Antanir [13618]
Atarla [14225]
Awatar
Vandhall (Administrator) #5
Członek przez Sty 2007 · 4380 postów · Położenie: Kathanorn
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
1. Ilość graczy jest niewielka ale stała, ktoś odchodzi ktoś przychodzi.
2. Przyszłość: Kilka mały rzeczy muszę skończyć. Potem z większych rzeczy chciałbym zrobić:
Budowanie budynków - mam nadzieje że uda mi się to zrobić w sposób ciekawy.
Zadania - w każdym mieście cykl zadań - bez fabuły, po prostu przynieś/zrób/pozamiataj i zgarnij nagrodę.
Klany - znany temat, budowanie budynków umożliwi zrealizowanie tego pomysłu. Klany to będzie taka gra w grze - gromadzenie zasobów, wyprawy, wojenki, zwiady - taki wątek ekonomiczo-strategiczny. Mam tez pomysł jak wykorzystać wasze postacie do tego - aby te wszystkie poziomy i wasze statystyki się na coś tam przydały.
To są takie 3 główne dodatki, które urozmaicą grę.
3. Przygody można dodawać, problem z nimi jest taki że ktoś je musi napisać i podesłać. System oferuje ogromne możliwości odnoście przygód. Tylko to wykorzystać ;)

Od poniedziałku córka w końcu będzie mogła iść do przedszkola i będę mógł normalnie pracować (ostatnie 6 tygodni musiałem sienią opiekować i zając domem ;))
[Obraz: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminisorc.jpg]
W zasadzie nie jestem materialistą. Jednakowoż entuzjazm w pracy
jest wprost proporcjonalny do wysokości stanu konta.
Awatar
Marqs #6
Tytuł użytkownika: Maruda Wszechmocny
Członek przez Sty 2007 · 3959 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #3
Cytat za cieniostwor dnia 24.06.2013, 16:09:
Z przygodami jest ten problem że pojawiają się nowe i owszem ale większość jest jednokrotna ewentualnie odnawialna. Jak nawet pojawia się jakaś wielokrotna to mechanicznie nieopłacalna.

Bo jednokrotne pisze się przyjemniej. Przynajmniej jak dla mnie.

Ale obiecuje napisać wielokrotną (mechanicznie opłacalną jeśli V jej nie przytnie za mocno  :-p) jak tylko cała sterta zaległych przygód leżących u V wejdzie do gry  :-p
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Awatar
cieniostwor #7
Członek przez Lip 2010 · 1573 posty
Członkostwo w grupach: Graficy, ScriptMaker, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Myślę z wielokrotnymi jest taki problem że sam V powinien podsunąć temat ich. W końcu tak pomioty są wielokrotne czy medikulu i to ma sens (no może lekko naciągany skoro to nieskończona perspektywa ale zawsze). A ile razy można czyścić wioskę gnomów albo mścić spaloną osadę? Stąd opór do wielokrotnych. Obecnie ich krotność to jest chyba losowa. Bo niby co stoi na przeszkodzie żeby jakaś tam przygoda była wielokrotna?

W nowych przygodach widać staranie żeby ta krotność miała sens. Może trzeba by określić które miasta mają jaki charakter i jakie problemy stałe. (pomioty w stolicy, wilki gdzieś gdzie owce mają, jakieś inne stwory od bo wyłażą z pobliskiej jaskini itp itd.)
[Obraz: http://www.kamesenin.tk/wn/obrazy/lies.jpg]
khets #8
Członek przez Lip 2008 · 262 posty · Położenie: Zamość
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Moja wielokrotna czeka już od 2011 roku ;) A jest rozszerzeniem gościńca śmierci tez wielokrotnego q ;)
Awatar
Amsun #9
Tytuł użytkownika: Sunset Haste
Członek przez Lip 2007 · 1088 postów · Położenie: Wiocha of Głogowo
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Moja wielokrotna jest, acz sam jeszcze nie jestem w stanie jej przejść, więc nie wiem jak tam dokładnie sprawa stoi z opłacalnością  :-D
Radość, która zwalcza złość. Tego nigdy dość!
Istota wyższa zarządzająca losami: człeka Twardziela, człeka Weterana, człeka Rycerza, człeka Kleryka, elfiej Magiczki, elfiej Łuczniczki, kobiety Mniszki, elfa Wojownika.
Awatar
Jeremiasz #10
Członek przez Sty 2007 · 827 postów · Położenie: Mysłowice
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
3.Przygody można dodawać, problem z nimi jest taki że ktoś je musi napisać i podesłać. System oferuje ogromne możliwości odnoście przygód. Tylko to wykorzystać

Czy to jest odpowiedź na pytanie o dynamikę gry? Rozumiem, że chodzi o to by napisać przygody które dadzą dużo złota, expa i np expa w skillu ?
[Obraz: http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg]
Awatar
Zorann (Administrator) #11
Tytuł użytkownika: Ten który czuwa
Członek przez Sty 2007 · 4823 posty · Położenie: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Ale przecież mnóstwo przygód już napisanych czeka na wdrożenie, prawda?
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
Awatar
cieniostwor #12
Członek przez Lip 2010 · 1573 posty
Członkostwo w grupach: Graficy, ScriptMaker, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
ten detal przemilczmy dla dobra ogółu naiwnych :-D
[Obraz: http://www.kamesenin.tk/wn/obrazy/lies.jpg]
Awatar
Vandhall (Administrator) #13
Członek przez Sty 2007 · 4380 postów · Położenie: Kathanorn
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Nie takie mnóstwo, wiele z tych przygód jest skomplikowanych na taki czy inny sposób. Często wymyślacie na cel przygody jakieś dodatki których nie ma w systemie. Ja ciągle piszę, że mamy ogromne możliwości w tym co już jest,  to jednak ciągle mało bo zawsze się znajdzie coś co można by jeszcze..., a i w zasadzie nie a takiej rzeczy, której bym nie był w stanie wprowadzić. Ale chodzi o czas, jak ja się namęczę dodając nowy ficzer i nikt go nigdy więcej nie wykorzysta to szkoda trochę tego czasu ;)

Także faktycznie jest trochę. Ale prawdę powiedziawszy nie wiele takich z palca do wprowadzenia, bo trzeba je poprawić fabularnie czy dorobić to co pisałem wyżej.

I przygody nie poprawią "dynamiki gry". Jest ich masa, ale nigdy nie będzie dość. Nie w przygodach przyszłość (choć będę je regularnie dodawał) a w tym co na początku napisałem.
[Obraz: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminisorc.jpg]
W zasadzie nie jestem materialistą. Jednakowoż entuzjazm w pracy
jest wprost proporcjonalny do wysokości stanu konta.
Ten post ostatnio był zmieniany przez Vandhall o 29.06.2013, 19:32.
Zamknij Pomniejsz – Powiększ + Odpowiedz na ten post:
Kod weryfikacyjny: VeriCode Proszę przepisać kod weryfikacyjny z obrazka do pola tekstowego umieszczonego obok niego.
Emotikonki: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Znaki specjalne:
Idź do forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Strona wygenerowana w 181,5 ms (126,4 ms) · 129 zapytań do bazy danych w czasie 11,5 ms
Bieżący czas: 14.11.2018, 03:34:28 (UTC +01:00)