Nie zalogowany. · Zapomniane hasło · Rejestracja
Forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna RSS
Wnioski poturniejowe
Strona:  1  2  3  4  5  6  7  następna 
Awatar
Marqs #1
Tytuł użytkownika: Maruda Wszechmocny
Członek przez Sty 2007 · 3959 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Temat: Wnioski poturniejowe
Zamiast skakać po różnych tematach proponuję podyskutować na szeroko pojęty temat balansu tutaj ;)

Gdy spojrzałem na nowo nabyte przez nasze klasy umiejętności i występy postaci posługujących się nimi wyszło mi mniej więcej takie podsumowanie:

1. Penetracja to bardzo dobry skill ;) Dzięki uprzejmości Maniollo można się jednak było przyjrzeć łucznikowi który owej penetracji nie używał (i furii warga też) a same wyniki tych walk zaskoczyły mnie dość mocno.
Po pierwsze starcie z mniszką (bez furii) - Maniollo trafia 71-77% ciosów, mniszka natomiast 9-15%. Co najciekawsze łucznik bez łuku raz na jakiś czas jest w stanie nawet pokonać ustawioną na pełnię możliwości bojowych walczącą kijkiem mniszkę. Łucznik bez łuku! Mniszkę, która jeszcze przecież nie tak dawno mogła z palcem w nosie "przeleczyć" praktycznie każdą ilość obrażeń.
Walka z lekkozbrojnym kawalerem (czyli klasą wedle założeń bardzo celną) też jest całkiem ciekawa. Marqs trafia zazwyczaj w okolicach 25-33% przy celności łucznika rzędu 30-40%. Jeśli dorzucić do tego osłabiającą hit penetrację to faktycznie te 5% celności przestaje dziwić.

2. Zaskoczyło mnie zaskoczenie ;), siostrzany skill szarży. Sądząc po tym jak działa, to jest to zdecydowanie ładniejsza i bardziej kochana przez tatusia (hej V ;)) siostra.
Nie dość, że daje strzelającemu kuszą zadającą całkiem całkiem obrażenia dodatkowe 100% strzałów to jeszcze pierwszy strzał jest naprawdę potężny (ranking dmg dystansowców ładnie to ilustruje).
Dodatkowo zaskoczenie ma alternatywny tryb, w którym bryg może olać biegnięcie do przeciwnika i po prostu wbić mu sztylet między żebra na dzień dobry ;)
Co więcej o czym pewnie niewiele osób pamięta zaskoczenie ma podobną właściwość do penetracji i powoduje u przeciwnika ujemny modyfikator do ataków, obrony i czarowania.

Szarża natomiast to tylko i wyłącznie jedno-dwa, w ekstremalnych przypadkach więcej uderzeń (plus szałowa jedna akcja w czasie której wróg jest oszołomiony), które mają większe obrażenia niż normalnie. I to nie aż o tyle zwiększone co zaskoczenie. Ba! Co więcej szarża jest chyba jedynym (poza nieszczęsną niezłomnością) skillem, który do samego zadziałania wymaga spełnienia określonych warunków (te nieszczęsne 3 kroki do przeciwnika) przez co w wielu questach jej skillowanie jest niemożliwe bądź bardzo utrudnione.
Nie dość, że ciężko ją w questach skillować to jeszcze jej efektywność jest o niebo od zaskoczenia słabsza. Wprawdzie tego drugiego skilla w czasie walki ze stworkami nie widziałem więc jeśli się mylę to proszę o sprostowanie, ale mam dziwne przeczucie, że rąbnięcie potężnym ciosem (czasem połączone z uniknięciem salwy powitalnej dzięki magicznej teleportacji) jest dużo lepsze niż walnięcie przeciwnika szarżą (raz, bo zwykle przeciwników jest więcej i rozpędzić się do kolejnej szarży nie da) i odrzucenie tego przeciwnika tak, że dobije się go dopiero po przebiciu się przez jego kolegów (a zanim się przez nich przebije to stworek robi z nas sieczkę).

Kurcze... jak tak na to patrzę, to różnica między tymi skillami jest kolosalna...

3. Modlitwa - problem z tą umiejętnością jest dość prostej natury.Lata temu V przeraził się potęgi regeneracji i zwyczajnie wywalił planowane do wprowadzenia do gry lepsze kleryki. A że to skill procentowo zwiększający moc kleryków to i bez lepszych kleryków nie ma jak pokazać swej siły.

4. Znajomość zachowań - tu też kłania się walka z Maniollo. Mój rycerz ma miecz na 2 miejscu w krainie a dodge możliwe, że najlepsze wśród wszystkich zwarciowców. Dorzucając do tego najlepszą znajomość zachowań wychodzi na papierze całkiem celny chłopak. Z tego co się orientuję Maniollo za to wiedzie prym w unikach a miecz jak to elf też całkiem przyzwoite wartości posiada. Efekt tego jest taki, że długouch jeden jest celniejszy o 5-10% od jednego z najcelniejszych w grze zwarciowców. Normalnie najznamienitsi szermierze się w grobach przewracają ;)
Ale ja tu o skillu a nie o elfie miałem pisać.
Sama znajomość zachowań i jej wpływ na walkę jest trudny do oceny. Niby dodaje hita, ale ile razy dodaje go do ciosów, które i tak by trafiły tego nikt nie zdoła powiedzieć. No i w obecnych czasach, gdy AC jest tyle ile jest samo trafienie przeciwnika to trochę mało ;) Choć akurat na ten skill nie narzekam.

Innych skilli nie mam za bardzo jak komentować ale sądząc po występach krasnoludów powalenie przynajmniej jakoś sobie radzi ;)
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Awatar
cieniostwor #2
Członek przez Lip 2010 · 1573 posty
Członkostwo w grupach: Graficy, ScriptMaker, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Nie jest czasem trochę tak że w całej grze jest za mało postaci żeby w ogóle o balansie pisać?
Całe profesje oceniane są po 1 ,2 max 4 postaciach. A możliwości to jest raczej troszkę więcej...
[Obraz: http://www.kamesenin.tk/wn/obrazy/lies.jpg]
Maniollo #3
Członek przez Mar 2007 · 2590 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Dobrze piszesz cieniostwor. Sa postacie prowadzone dokładniej a są też takie normalne, a robienie balansu do najlepszych tym normalnym tylko utrudni.
Co do skilli zaskoczyło mnie to że szarza ma jakby autotrafienie i wyglada że to czy ona się uda zależy tylko od skilla szarza. To tak ma być?
Awatar
Marqs #4
Tytuł użytkownika: Maruda Wszechmocny
Członek przez Sty 2007 · 3959 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Jakoś balansować trzeba ;) Poza tym pogadać sobie zawsze można, a czy coś się zmieni czy nie to już inna bajka.

A żeby wyszła szarża kawaler musi przeciwnika trafić. Tzn najpierw jest test na trafienie, a potem test na szarżę.
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Maniollo #5
Członek przez Mar 2007 · 2590 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Mimo tego kawalerzysci trafiali Maniollo całkiem dużo, a sam pisałeś że czym walka wręcz była dluzsza tym trafienie malalo . W jednej walce z Lotarem on miał 60% trafienia w tym dwie szarze na dosłownie kilka ataków. Nie mówię że niemożliwe, ale trafienie Lotara - penetracja powinno dawać coś koło 0% ;-)
Ten post ostatnio był zmieniany przez Maniollo o 17.05.2013, 21:04.
Awatar
Marqs #6
Tytuł użytkownika: Maruda Wszechmocny
Członek przez Sty 2007 · 3959 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Na mnie nie patrz, takie V opisał zasady ;)

Sam test na szarżę (przynajmniej pierwszą) jest bardzo łatwy. Ja mam nieco ponad 90%, na drugą prawie 40% ale już kolejne to groszowe sprawy. No i kawalerom pewnie pomaga znajomość zachowań bo to gratisowe ~60 hita więc pewnie trochę penetracji niweluje.
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Ten post ostatnio był zmieniany przez Marqs o 17.05.2013, 21:15.
Wolfstark #7
Członek przez Lis 2009 · 549 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
 Oj,oj tam Marqus powalenie wchodzi mi zaledwie 3-4 razy na walkę co to jest za mierny bonus do obrażeń w porównaniu z łucznikiem bitewnym którego skille tak wspaniale się combują.Elf sam z siebie ma 15% bonus do zręczności co już go stawia na czele wszystkich innych postaci pod względem mozliwości trafiania i unikania ciosów,a penetracja mu w tym aż za dobrze pomaga plus robi za niego 1,5k którego w żaden sposób nie można zmniejszyć.Kiathle dodało mu czar Zręczność i moc wewnętrzną na której taki łucznik ostro zyskuje na unikach.Coś z tym jednak trzeba zrobić,bo to podąża w złym kierunku.Maniek inwestuje tylko w zręczność,nawet jakby każdy z nas to robił to on i tak dalej będzie nam uciekał.W końcu nikt nie będzie mógł go trafić,a tego byśmy nie chcieli.Jak dla mnie to tego skilla trzeba zreformować ok niech robi obrażenia,ale o połowe mniejsze albo niech się to nie stakuje w nieskończoność.Modyfikator ujemny nie powinien rosnąć wręcz przeciwnie maleć po każdym ticknięciu penetracji aż dojdzie do 20% wyjściowej wartości.
 Co zaś do samego dmg jak tak biorę w obliczenia miecz 3-24 który jest dostepny w Kiathle dodaje do niego bonus z siły na poziomie 4-10 pierścień 7 obrażeń,dzielność rycka i najlepszą furię to wychodzą mi obrażenia 22-49 lub też jak kto woli 20-47 ze słabszą furią...średnia obrażeń to odpowiednio 35,5 i 33,5 (Przy moich 39,5 ze słabszą furią)...żaden z melasów nie miał takich wartości(oprócz Grogana) najwięcej ile widziałem to 32...to nie dziwota,że Kraś z 260 AC był puchą...Wniosek nasuwa mi się jeden nie wszyscy w pełni byli przygotowani do tego turnieju jak ja.Nie zaopatrzyli się w najlepsze zbroje,a kto wie może i czary z Kiathle.Zresztą sama przewaga levelowa którą miałem praktycznie nad wszystkimi dawała mi ogromnego boosta,a chce tylko powiedzieć,że w SA,rozbrojeniu,parowaniu i unikach tracę do czołówki melasów minimum po 10 skilla jak nie więcej w każdej z tych umiejek.
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
Maniollo #8
Członek przez Mar 2007 · 2590 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
No sorry, ale taki jest system gry, a chodzi o to zeby maksymalizowac korzysci. Uwazam, ze zrecznosc dawala najwiecej to rozwijalem. Jak bede uwazal, ze przyszedl czas cos innego rozwijac to tak bede robil. Vand dodajac takie a nie inne bonusy sam zreszta zacheca do rozwijania tych cech.
Penetracja jest mocna, nikt nie ma do tego watpliwosci, ale jakos tylko ja mam tak wysoka penetracje (i moze Hathor tez jak na swoj poziom). Moze wiec poswiecilem kase i exp zeby miec wysokie skille? Moze udalo mi sie znalezc sposob zeby optymalnie skillowac wszystkie umiejetnosci? Moze probuje jakos to wszystko prowadzic z sensem i tak robic zeby jak najoptymalniej rozwijac postac? Zrecznosc daje tak duzo rzeczy lucznikowi, a co takiego daje sila czy wytrzymalosc lucznikowi bitewnemu zeby warto bylo tam pchac PP? Zrecznosc to szybkosc, a czym wiecej strzalow to mniej HP ma przeciwnik ktory dobiegnie i wiecej szans na krytyczne strzelanie i penetracje. Zrecznosc to uniki, czyli to jest czas na to aby byla szansa na nastepny odskok czyli na nastepny strzal i nastepne krytyczne i penentracje. Unik to dodatkowo zabezpieczenie przed wieloma skillami innych profesji typu powalenie czy anatomia. Troche psuja plan umiejki z auto trafieniem jak trzeci atak czy szarza, ale trzeba jakos zacisnac zeby i grac ;) Zrecznosc to tez trafienie, a wysokie trafienie wrecz to szybsze podniesienie broni po udanym odskoku/rozbrojeniu i szansa na zadanie obrazen wrecz. Sila daje tylko obrazenia, na moim poziomie jest juz wystarczajaco udzwigu ze mozna nosic najpotrzebniejsze rzeczy same z siebie. Rozumiesz chyba ile trzeba sie nakombinowac zeby robic jakiekolwiek przygody powtarzalne gdzie udzwig sie szybko zapelnia, prawda? Wytrzymalosc to tylko HP. Wazne, ale zrecznosc mimo wszystko daje wiecej. A do tego Vand napisal, ze elfy maja mniej rozwijac sile i wytrzymalosc, no to tak robie. A co wiec chodzi? :D
Awatar
Gerald #9
Członek przez Gru 2008 · 691 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Obstawiam,że75-80%PP to zręczność u tucznika :) a inni muszą wszystko po trochu lub 2-3 cechy po równo. Chyba to przeszkadza. Z drugiej strony po co mają inwestować w cokolwiek innego no może int do jakiegoś capu.
Kiatle z nowymi czarami,lukami, kuszami wypełniło idealnie lukę i w sprzęcie i w dmg z nowych broni. Maniek powiedz ile wydałeś golda na nowy sprzęt z Kiatle i czary?
[Obraz: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
 [Obraz: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminimonk.jpg]
[Obraz: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany

Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!
Awatar
Marqs #10
Tytuł użytkownika: Maruda Wszechmocny
Członek przez Sty 2007 · 3959 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #7
Cytat za Wolfstark:
wychodzą mi obrażenia 22-49 lub też jak kto woli 20-47 ze słabszą furią...średnia obrażeń to odpowiednio 35,5 i 33,5 (Przy moich 39,5 ze słabszą furią)...żaden z melasów nie miał takich wartości(oprócz Grogana) najwięcej ile widziałem to 32...to nie dziwota,że Kraś z 260 AC był puchą...

Hej, ja miałem. 20-48 właśnie ze słabszą furią. I co teraz? ;)

Cytat za Maniollo:
Trochę psuja plan umiejki z auto trafieniem jak trzeci atak czy szarza

Szarża nie ma autotrafienia, no ale jak tak bardzo chcesz żeby miała... ;)
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Wolfstark #11
Członek przez Lis 2009 · 549 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
 Marqus masz za niski level i tyle ;) zdobędziesz trochę capu,trafienia,HP i many na lepsze czary to na równym levelu mnie zniszczysz,a póki masz stratę 20+ leveli...to ja będę Ciebie niszczył:P.
 Maniek właśnie o to chodzi,że zręczność z umiejkami za dobrze Ci się kombuje i to trzeba zmienić.Przyciąć Ci penetrację aby nie dawała aż takiego dużego minusa do trafienia.Tym samym rzadziej będziesz robił odskok i mniej szans będziesz miał na ponowny strzał.Moje umiejki nic mi nie dadzą,a jedna z ostatnich moich walk z Tobą,że zabrałem Ci 100HP to było chore,bo ja topora mam 250 skilla i nawet jak rozwijam to najlepiej jak potrafię to już zyskuje 2-3% na 50e...ile Tobie skacze penetracja na 50e?O ile więcej dostajesz do trafienia i uników ze zręczności odemnie?Jeśli uważasz,że taka jest mechanika gry i to tak ma być to albo oszalałeś albo nie zdajesz sobie sprawy z tego co piszesz i do czego to doprowadzi.Inna sprawa jest taka,że ty nie musisz wydawać tony golda na pancerze,więc ten cały gold spożytkujesz na trening u trenera czyli w dalszym ciągu masz lepiej.Spójrz na to co się teraz dzieje,a przecierz planowo łucznik miał być tylko dobry w drużynie,a póki co w drużynie jest nie zastąpiony,a turnieje już potrafi wygrywać (jeśli nie ma zabójców :P )
 Reasumując Łucznik Bitewny i jego umiejki dają mu kosmiczny bonus z czasem jak się tą postacią gra.Jeszcze rok gry i tylko Marqus będzie mógł Cię trafić i postacie z TA,ale ile tego TA wejdzie na 30 tur walki 1-2?Nie chodzi o to aby Ci podcinać skrzydła czy coś chodzi o to aby zachować w jakimś stopniu równowagę i dać V do myślenia aby się zastanowił nad zmianą penetracji.
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
Awatar
Aayren ili Essen #12
Członek przez Lip 2007 · 1575 postów · Położenie: Kraina Niebieskich Migdałów / Lublin
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
 Usunąć sumowanie się długości zmniejszania celności po penetracji? Bo mnie to lekko zmroziło, gdy zobaczyłem, że to nie liczy się najdłuższa, a wszystkie penetracje razem. Niech ma ten meele fighter szansę gdy już dobiegnie wpaść w rytm i zrobić porządek. Łucznik zawsze może mieć szansę użyć odskoku...
[Obraz: http://stat.rumandmonkey.com/tests/1/6/5261/20802.jpg]
Awatar
Zorann (Administrator) #13
Tytuł użytkownika: Ten który czuwa
Członek przez Sty 2007 · 4823 posty · Położenie: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Co turniej to samo - przyciąć tych, co wygrali, aby w następnym wygrał kto inny. Tak, jakby turnieje się liczyły i miały znaczenie dla ogólnej gry, a walki 1vs1 postaci stanowiły cokolwiek o balansie, skoro w tym wszystkim siedzi ogromna ilość randomu, a profesje mają różne przeznaczenia.

Z ciekawości idę zobaczyć wyniki turniejów, bo jak Wanderer od ostatniego resetu stoi, tak łucznik w kategorii weteranów (a jak widzę tylko ona jest ważna w balansie, mimo że głównie w niej nie ma porównywalnych poziomów i postacie najdłużej ciągnięte wykorzystują najwięcej sztuczek do których mają dostęp) nigdy na podium nie stanął, a często gęsto w top 20 dało się ich policzyć na palcach jednej ręki testera w fabryce sekatorów i pił tarczowych.
Chciałem nacieszyć oczy łucznikiem stojącym zdecydowanie na pierwszym miejscu, potem długo długo nic i reszta, no bo inaczej skąd to oburzenie, że łucznik śmiał tak dobrze się sprawić na turnieju, lecz co widzę... Maniollo ma dopiero drugie miejsce ze stratą do pierwszego niemal 9% punktów, a tylko drobny ułamek sprawił, że spadłby na miejsce trzecie. No tak - wreszcie znalazł się JEDEN łucznik, który po raz pierwszy w historii WND stanął na podium turnieju i należy go za to obciąć :D

Proponuję zatem zejść do podziemia, Maniollo. Ty szlifujesz postać, chuchasz, dmuchasz, jesteś jednym z najbardziej aktywnych graczy i za osiągnięcie drugiego miejsca na własnym turnieju już chcą ciąć :D
Zakładaj na turnieje słabsze wyposażenie, dociąż nieco postać, niech wszyscy myślą, że jest według starych, dobrych zasad, tj. łucznicy to mięso armatnie fundujące nagrody "prawdziwym" postaciom ;)
Przecież nawet w tamtych czasach każda propozycja wzmocnienia była odbierana negatywnie.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
Maniollo #14
Członek przez Mar 2007 · 2590 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Zobacz profil · Link do tego postu
Ci co jeszcze do tego nie doszli proszę o przyjęcie do wiadomości, że czasy się zmieniają i teraz lucznicy będą jedna z najlepszych profesji do walk 1 na 1. Ja idę dalej skillowac, wy tu kombinujcie jak obciąć innych zamiast samemu coś zmienić w sobie ;-)
Wolfstark #15
Członek przez Lis 2009 · 549 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
 Maniollo gdyby nie zabójcy to byś wygrał turniej tyle,że tego to już nikt nie widzi,a najbardziej Zorann który od ilu to już lat nie może przejść questa na awans?Jako który nasz szanowny Łucznik bitewny przeszedł quest do Kiathle z spośród wszystkich postaci?...Ja tu nie patrzę z perspektywy walk 1 v 1 tylko na całokształt.Powtórze to dla tych dwóch ignorantów którzy widzą tylko czubek swojego nosa przed sobą.Łucznik Bitewny przy całym swoim arsenale umiejek za rok gry będzie nie do ruszenia,a piszę to dlatego,żeby zwrócić wszystkim uwagę teraz zanim będzie za późno.Podobnie jak trąbiłem już jakiś czas temu,o tym że paladyni są słabi.Co wy myślicie,że ja to wszystko biorę od tak z powietrza?To jest wszystko wyliczone z papierem w ręku,a już gram w tą grę ładne parę lat i coś na jej temat wiem,a napewno to,że na tak wysokich levelach jak my gramy skille nie są aż takie ważne jak wam dwóm się wydaje.Bardziej dochodzą do głosu punkty PP,a tutaj łucznik bije wszystkich na łeb na szyję.Czy ktoś z was w ogóle się zastanawiał ile trafienia/uniku wręcz dostaje taki elf przy 140 zręczności+?2-3 punkciki do każdej z tych cech.To tak odnosnie combowania się z Penetracją i do przemyśleń dla pozostałych graczy którym zależy na tym aby rozgrywka była ciekawa i emocjonująca,a nie skazana na wygraną Łucznika Bitewnego,bo cytuję "czasy się zmieniają"
Krasnoludzki Obrońca
Zhounk to mój Guru ;)
Troll Zhounk potężnym uderzeniem --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 325 punktów! Wolfstark otrzymuje 306 ran.
PRZYCIĄĆ UJEMNY MODYFIKATOR DO UMIEJEK Z PENETRACJI!!
Zamknij Pomniejsz – Powiększ + Odpowiedz na ten post:
Kod weryfikacyjny: VeriCode Proszę przepisać kod weryfikacyjny z obrazka do pola tekstowego umieszczonego obok niego.
Emotikonki: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Znaki specjalne:
Strona:  1  2  3  4  5  6  7  następna 
Idź do forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Strona wygenerowana w 274 ms (219,4 ms) · 142 zapytań do bazy danych w czasie 18,9 ms
Bieżący czas: 14.11.2018, 03:34:49 (UTC +01:00)