Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Wanderer Game Sugestie RSS
Trofea
Mistral #1
Member since May 2010 · 996 posts · Location: Południe Europy
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Subject: Trofea
Ranking najsilniejszych przeciwników ładnie wygląda, ale było by miło, gdyby były jakieś dodatkowe korzyści z pokonania unikatowych przeciwników. Np. coś takiego jak "Trofea".

Gdy będą wprowadzane szaty, można dodać również jeden slot na trofeum. Jest to zwyczajny przedmiot, ale zupełnie innego rodzaju niż te kupione; inne bo zawsze wywalczone  :-)
Np. Zmutowany szczur --> Ogon zmutowanego szczura --> +2 do szybkości
albo Młoda wywerna --> Pazur młodej wywerny --> +1 dodge
albo Samica Skarka --> Łuska samicy skarka --> +1 AC, + 20hp

W jednej chwili może być w użyciu tylko jedno trofeum, przypięte do pasa. Nie są to trwałe bonusy i można dzięki nim trochę pokombinować, dobierając trofeum pod przeciwnika. Były by to rzeczy lekkie, z wagą podobną jak pierścienie i amulety.

To by mogło zmotywować do współzawodnictwa w pokonywaniu kolejnych przeciwników nie tylko postaci 150 lvl, ale też tych którzy mają obecnie >12 poziom.
[Image: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminiarch.jpg]
"So remember to keep your mind sharp and your teeth clean!"
Arlington Public Library terminal
Avatar
Aayren ili Essen #2
Member since Jul 2007 · 1575 posts · Location: Kraina Niebieskich Migdałów / Lublin
Group memberships: Animatorzy, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
 Znakomity pomysł! Do każdego pokonanego bossa, (których w końcu V ma wydzielonych, tak występowaniem jak i ilością exp) dodać takie trofeum. Bomba!
[Image: http://stat.rumandmonkey.com/tests/1/6/5261/20802.jpg]
Avatar
Kaniponk (Administrator) #3
Member since Jan 2007 · 1796 posts · Location: UTG
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
z takich trofeow sklada sie m.in amulet u lucznika bitewnego. propozycja by rozszezyc to o item przy pasku baardzo mi sie podoba w kontekscie pewnego wyzwania czekajacego jeszcze na mnie ;)
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
Maniollo #4
Member since Mar 2007 · 2591 posts
Group memberships: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Akurat te trofea z awansu to pewnie nie podejda ;) Ale ogolnie to bardzo fajny pomysl! Jesli Vand odpowiednio zrobi wplywy nad ktorymi podobno teraz pracuje, to luzacko mozna je wykorzystac pod trofea. Nowe wplywy powinny tez pasowac pod perki, tak przy okazji jakby ktos chcial powymyslac :)
Avatar
maRcus #5
Member since Feb 2007 · 1845 posts · Location: Łódź
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Pomysł rodem z Wiedźmina 2: Zabójcy królów. Generalnie jestem za.
Grogan Dwarf Mercenary 315 lvl
Mordred Lothor Human Invader 293 lvl
Milla Human Paladin 203 lvl
Isabell Human Priest 188 lvl
Belian Dwarf Guardian 161 lvl
Dinnaroth Elf Battlemage 145 lvl
Morien Isslur Elf Battle Bowman 132 lvl
Minkiel #6
Member since Apr 2007 · 1291 posts
Group memberships: Animatorzy, Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Nic tylko wrzucić koncept i lobbować :)

[Image: http://images30.fotosik.pl/165/9d3e0c1867174e9fm.jpg]

Serwis nart Kraków
Mistral #7
Member since May 2010 · 996 posts · Location: Południe Europy
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Quote by Minkiel:
Nic tylko wrzucić koncept i lobbować :)
Phi*! <_<

Edit.
*Nie żebym miał coś do entuzjazmu przy pojawianiu się dobrych pomysłów, ale mam coś do lobbowania. Dobre pomysły, jeśli są dobre, powinny lobbować się same.

Edit. 2 @Minkiel
Bez urazy.  :scared:
[Image: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminiarch.jpg]
"So remember to keep your mind sharp and your teeth clean!"
Arlington Public Library terminal
This post was edited on 2011-12-10, 16:47 by Mistral.
Avatar
Zorann (Administrator) #8
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4868 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Znakomity i klimatyczny pomysł. Dający wyzwania dla postaci na dowolnym poziomie i sporo frajdy graczowi, tak temu, który jest kleptomanem i "musi mieć wszystkie", jak i temu, który chce mieć daną statystykę koniecznie o jeden punkcik wyżej. Bo trofea powinny być IMHO jak w przykładzie - słabsze od amuletów, raczej dla smaczku, niż dla konkretnego wzmocnienia. Oczywiście do czasu gdy mamy na myśli trofeum z wilka, niedźwiedzia, szczura, bo smoki i reszta im podobnych to już inna sprawa i inne levele, które noszą inną biżuterię.
Zamysł ten pokazuje IMHO pazurki zwłaszcza jeśli zachować tutaj wyjątek i pozwolić trofeom sumować efekty magiczne, co mocno polecam :)

Mam tylko nadzieję, że wprowadzenie nowego slotu i nowego typu przedmiotów będzie w miarę proste.

Jeśli jednak okaże się proste, to spieszę skomplikować pomysł własną propozycją:
Obecnie już mamy trofea ze zwierząt - dropimy je masowo ze szczurów, albo mniej masowo z większych i rzadszych okazów. Proponuję nic tu nie ruszać i wprowadzić świątynię z powrotem do gry ;)
W świątyni dodać nową opcję - tworzenia trofeów. Wytłumaczyć to łatwo - przywoływanie ducha istoty z której trofeum pozyskano i natchnięcie przedmiotu mocą jego patrona, tym większą, im potężniejszy okaz - co oczywiste. Na tym zresztą mniej-więcej polega to, o czym pisze Kaniponk.

Gracz klika opcje w świątyni i pokazuje mu się lista trofeów jakie ma przy sobie, a jakie posiadają referencje do tabeli z rzeczywistymi przedmiotami (trofeami) bitewnymi. Ponieważ przedmioty te mają wartość*, to i operacja kosztuje, świątyni przyda się datek ;)
Gracz płaci, item nonbattle wraz z kasą znika, item battle się pojawia, tadam, nowy smaczek w grze!
Jako dodatkowy bonus można zrobić, że różne trofea mają różną szansę sukcesu (brak sukcesu = zniknięcie bezpowrotne kasy i itemka, ale nie uzyskanie nowego trofeum). Oczywiście jeśli item jest unikatowy (np. te występujące w queście na łucznika), to nie tylko trofeum mocniejsze (i odpowiednio droższe), ale też z racji tego, że nie da się go już zdobyć, szansa powinna wynosić 100%. Dla szczurzego ogonka może być i 1%. A dla smoczej łuski 90%. Już widzę te emocje przy nieudanym craftingu (bo to już jest pewien rodzaj craftingu), gdy smocza łuska zdobyta jako nagroda za przejście questa się spala w ofierze bogom, gracz traci 3zł za nieudaną transformację, a potem idzie polować na smoka, mając już tylko standardową szansę na drop łuski 0,001%. A potem idzie z duszą na ramieniu ponownie do świątyni i po wydaniu kolejnych 3zł okazuje się, że smocza łuska daje +1END i +1AC na magię ognia. No, ale i tak fajnie, że się udało :D

Moim zdaniem to ma potencjał, nic, tylko lobbować (robienie oczek jak kot ze Shreka działa, czy jednak trzeba ordery?).

 * Powinny być znacznie droższe niż analogiczne pierścienie czy amulety, mówię tu o modyfikatorze *10, albo i większym, aby gracza zdecydowanie zachęcić do poszukiwania własnych trofeów, a nie do kupna ich na targu - trzeba uwzględnić i taki scenariusz
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
This post was edited 2 times, last on 2011-12-11, 22:49 by Zorann.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please enter the word from the image into the text field below. (Type the letters only, lower case is okay.)
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 143.8 ms (88.1 ms) · 93 database queries in 5.7 ms
Current time: 2021-01-18, 01:48:13 (UTC +01:00)