Subject: Żryj na zdrowie, spij jak szlachcić.
Potrawy w karczmach dające różnorakie charakterystyczne sobie (drobne) bonusy we wpływach na okres najedzenia + spanie w karczmach odbijające się wpływem pozytywnie lub negatywnie (zależnie od ceny lokum). Co wy na to? Myślę, że przydało by się zagospodarować jakoś bardziej różnorodnie i kompleksowo możliwości silnika gry w tej kwestii.
MODZ: Łączenie:
Wchodząc w szczegóły konkretna propozycja.
Siła wpływu zależna od stopnia najedzenia danym rodzajem potrawy, czyli:
- głodny : 0
- syty : 33% wpływu
- nażarty 66% wpływu
- obżarty 100% wpływu
Cziterski przykład. Wcinam do "syta" grochówkę dającą wpływ +10 odporności na zimno.
Do stanu obżarstwa doprowadzam się jeszcze jajecznicą z bazowym wpływem + 10 hp.
Ostatecznie uzyskane wpływy: + 3 odporności na zimno, + 6 hp. Banalne.
Drogą dedukcji, w jednym momencie mogli byśmy posiadać max 3 różne śladowe (acz istotne w pierwszych tygodniach gry) wpływy.
MODZ: Łączenie:
Wchodząc w szczegóły konkretna propozycja.
Siła wpływu zależna od stopnia najedzenia danym rodzajem potrawy, czyli:
- głodny : 0
- syty : 33% wpływu
- nażarty 66% wpływu
- obżarty 100% wpływu
Cziterski przykład. Wcinam do "syta" grochówkę dającą wpływ +10 odporności na zimno.
Do stanu obżarstwa doprowadzam się jeszcze jajecznicą z bazowym wpływem + 10 hp.
Ostatecznie uzyskane wpływy: + 3 odporności na zimno, + 6 hp. Banalne.
Drogą dedukcji, w jednym momencie mogli byśmy posiadać max 3 różne śladowe (acz istotne w pierwszych tygodniach gry) wpływy.
![http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png [Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]](http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png)