Subject: 100 energii za awans
Proponuję, by "gratisową" energię otrzymywaną przy każdym level upie zwiększyć z obecnych 30 punktów do 100.
1. Zwiększy to szybkość awansowania nowych postaci tak, by zdobycie 5 levelu było kwestią jednego, dwóch dni, a nie, jak dotąd, trzech czy czterech.
Sprawi to, że nowy gracz (zazwyczaj pełen zapału pierwszego dnia, więc nadmiar energii wyklika z dziką chęcią) bardzo szybko będzie miał szansę na pierwszy awans profesyjny, być może będzie mógł się zacząć mierzyć ze szczurami i kupić nowy mieczyk. Rozda więcej punktów postaci w krótszym czasie. Innymi słowy, jest większa szansa, że zostanie na dłużej - będzie widział, że gra oferuje więcej, niż zabijanie robaków i arenę.
2. Postacie do 20 levelu skorzystają najbardziej, a to właśnie rozwój na tym etapie jest najwolniejszy i najżmudniejszy. Wpływ marginalny, ale jednak.
3. Jednocześnie postacie na 125+ levelach awansują na tyle wolno, że zmiana ta nie utrudni Vandhallowi pracy (elita nie przyspieszy nagle z expem).
4. Nastąpi promowanie levelowania. Nie będzie to drastyczne "whoah, 100 ene, przestaję skillować!", ale jednak gdzieś tam z tyłu głowy będzie świadomość, że zamiast kolejnego dnia skillowania, można dobić tę końcówkę pasku expa i dostać dzień rozwoju gratis. Im więcej takich pokus, tym wyższy level będzie miał skiller, a więc jego poziom postaci będzie bardziej odpowiadał jej sile.
5. Zmiana jest tak banalna do wprowadzenia, że wątpię by zajęła dłużej niż 5 minut
Mogłaby więc zaistnieć od zaraz.
1. Zwiększy to szybkość awansowania nowych postaci tak, by zdobycie 5 levelu było kwestią jednego, dwóch dni, a nie, jak dotąd, trzech czy czterech.
Sprawi to, że nowy gracz (zazwyczaj pełen zapału pierwszego dnia, więc nadmiar energii wyklika z dziką chęcią) bardzo szybko będzie miał szansę na pierwszy awans profesyjny, być może będzie mógł się zacząć mierzyć ze szczurami i kupić nowy mieczyk. Rozda więcej punktów postaci w krótszym czasie. Innymi słowy, jest większa szansa, że zostanie na dłużej - będzie widział, że gra oferuje więcej, niż zabijanie robaków i arenę.
2. Postacie do 20 levelu skorzystają najbardziej, a to właśnie rozwój na tym etapie jest najwolniejszy i najżmudniejszy. Wpływ marginalny, ale jednak.
3. Jednocześnie postacie na 125+ levelach awansują na tyle wolno, że zmiana ta nie utrudni Vandhallowi pracy (elita nie przyspieszy nagle z expem).
4. Nastąpi promowanie levelowania. Nie będzie to drastyczne "whoah, 100 ene, przestaję skillować!", ale jednak gdzieś tam z tyłu głowy będzie świadomość, że zamiast kolejnego dnia skillowania, można dobić tę końcówkę pasku expa i dostać dzień rozwoju gratis. Im więcej takich pokus, tym wyższy level będzie miał skiller, a więc jego poziom postaci będzie bardziej odpowiadał jej sile.
5. Zmiana jest tak banalna do wprowadzenia, że wątpię by zajęła dłużej niż 5 minut
