Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Wanderer Game Sugestie RSS
Palące zmiany. (Important)
atrakcyjność gry.
Avatar
Grygor #1
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Subject: Palące zmiany.
Kilka  PROSTYCH sugestii co do gry:
(część się już pewnie przewijało, ale najwyższy czas, żeby uatrakcyjnić rozgrywkę)

  • Praca.
-Daje exp (można to wyłączyć w opcjach) i znacznie więcej kasy. 4-5 razy.
-Co to za sytuacja, w której mój pracuś, po kilku latach ciągłej pracy jako szewc przystąpił parę razy do egzaminu na czeladnika i po serii niepowodzeń ma nadal 19 lvl i jest spłukany?
  • Arena.
-Exp i kasa x5 (przynajmniej na wyższych lvlach) + zmniejszyć rozrzut randoma.
-Duża szansa na randomowe wydarzenie na koniec walki. Np: "Traf chciał, że ekscytującą walkę obejrzał lokalny skryba. Widząc jej brutalność postanowił ją opisać w jednym ze swych wierszy". (dodatkowe kilka % skilla, jakiś randomowy wpływ pozytywny bądź negatywny, dodatkowa sława). wylosowanie jakiejś ciekawej wstawki.
-Możliwość kontraktowania walk. Np" stocz 1000 walk, z przeciwnikami o podobnej tobie sławie, z czego 90% wygraj" - nagroda sława pieniądze. + jakiś wpływ czasowy.  Najlepiej żeby pogrubione można było wybierać spośród kilku opcji, a siła nagrody była uzależniona właśnie od tego.
  • Łowy. Zwiększenie jeszcze trochę nagród, (przede wszystkim sławy) Dodanie opcji, gdzie system puszcza w świat losową kreaturę, którą trzeba zlokalizować i pokonać.
Wygląda to tak, ze gdzieś w losowym mieście pojawia się przygoda, po kliknięciu, której walczymy z przeciwnikiem wygenerowanym przez system, w zależności, od kryteriów jakie wybraliśmy.

  • Przygody. Nie wiem czy jest sens pisania o tych pustych ekranach po raz 50, bo podejrzewam, że V ma zaklepane w tym temacie i nawet gdyby większość graczy straciła przez to zapał, to i tak go to nie przekona. W każdym razie, można do kilku przygód na koniec dodać coś specyficznego. Co jest dostępne wyłącznie w konkretnej przygodzie. Zrobisz, jak będziesz uważał. To ile zgarniesz kasy za ordery, zależy wyłącznie od Ciebie i tego, czy to co zaoferujesz będzie atrakcyjne.

  • Perki To w zasadzie najlepsze narzędzie do uzupełniania gry i nadawania sensu jej opcjom. Zrób w stolicy/ratuszu sklep z perkami, których będzie można nauczyć się/kupić po spełnieniu określonych wymagań, a podrzucę kilka zestawów, po których ruszą się masowo łowy i arena.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
This post was edited 4 times, last on 2011-01-24, 23:48 by Grygor.
Avatar
Marqs #2
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3959 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
W pracy to mnie najbardziej wkurza wymaganie lvla na kolejny awans. Jakbym chciał expić to bym sobie kolejną walczącą postać zrobił a nie pracusia. No ale zasadniczo crafting jeśli rozwiązany zostanie sensownie to może być całkiem interesującym dodatkiem.

W ogóle to do WND można dorzucić dziesiątki różnych ciekawych rzeczy, niektóre pewnie nawet nie wymagające wielkiego nakładu pracy. Przykładowo raz dziennie czy raz na kilka dni gracz mógłby dostać zlecenia na stworki oferujące atrakcyjne wynagrodzenie. Ot, zabij banshee/bazyliszka/zabijakę, wybrało by się jedno zlecenie, które najbardziej graczowi z przydzielonej puli pasuje i hajda w świat szukać bestii po questach. Zachęcało by to do wędrowania, a i stare, już raz odwiedzone questy by się nie marnowały.

Pisałem kiedyś też o achievementach, popularnym rozwiązaniu obecnie w wielu grach. Fajnie by było, gdyby coś takiego się pojawiło w WND. Ot, coś w stylu zabijesz 10000 nieumarłych, w zakładce tropienia przed nickiem możesz ustawić tytuł "pogromca nieumarłych". Wygrasz 5000, 10000, 15000 etc pojedynków na arenie - kolejne rosnąco ustawione tytuły. Wykonasz 10, 20, 50 questów też jakieś tam nagrody. Wypijesz każdy dostępny w karczmach alkohol/zjesz każde danie/prześpisz się w każdym pomieszczeniu - zniżka na alkohol/jedzenie/pokoje o 1 md. No i lista może mieć jeszcze jakieś 500 pozycji. A zabawa też dla wielu z tego będzie, ludzie lubią jak się ich nagradza za różne głupotki ;)

Z resztą pomysłów jest na pęczki. V musi zrobić awanse, Kiathle, juki, a potem się zobaczy, lista pomysłów i tak już sięga 2014 roku ;)
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Avatar
Grygor #3
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
O to to.
Wg mnie te osiągnięcia, w połączeniu z perkami, to kwestia namber one, dla żywotności gry.
Jeśli V postawi kilkanaście celów, po osiągnięciu których zyskamy coś, to może być spokojny o to czy będzie komu klikać. Miasta i juki nic nie zmienią. Takie rzeczy można wdrażać już jako chwilowy uatrakcyjniacz.
No ale Kiathle to wiadomo, że ma priorytet. Należą Ci się za cierpliwość.  ;-)
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
Avatar
Storm #4
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Grygor popieram Twoj apel i propozycje, ktore sa bardzo ciekawe ale...
 Pozwolcie Vandowi dokonczyc wdrazanie questow na awanse dla pozostalych profesji i zwiazane z tym nowe umiejetnosci, a napewno zaraz potem rusza nasze wspolne pomysly.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
Maniollo #5
Member since Mar 2007 · 2591 posts
Group memberships: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
In reply to post #1
Quote by Grygor:
Kilka  PROSTYCH sugestii co do gry:
(część się już pewnie przewijało, ale najwyższy czas, żeby uatrakcyjnić rozgrywkę)
  • Łowy. Zwiększenie jeszcze trochę nagród, (przede wszystkim sławy) Dodanie opcji, gdzie system puszcza w świat losową kreaturę, którą trzeba zlokalizować i pokonać.
Wygląda to tak, ze gdzieś w losowym mieście pojawia się przygoda, po kliknięciu, której walczymy z przeciwnikiem wygenerowanym przez system, w zależności, od kryteriów jakie wybraliśmy.

W zasadzie to podrzuciles pomysl na ciekawy quest :) A ciekawy, bo nie wiadomo byloby z jakim przeciwnikiem sie spotkamy, gdyz ja to wyobrazam sobie tak, ze w zaleznosci od wybranej trudnosci i poziomu postaci losowalby sie jakis mobek w pewnych granicach expa. Tylko kto napisze teksty? I czy nagrody beda odpowiednie? Bo tak naprawde to o nagrody sie rozchodzi...
A jak tak dalej sie zastanawiam, to nie wiem czy mobkow Vand ma az tylu dostepnych zeby mozna bylo sobie losowac i nie spotykac ciagle tych samych.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please enter the word from the image into the text field below. (Type the letters only, lower case is okay.)
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 189.9 ms (113.2 ms) · 69 database queries in 48.6 ms
Current time: 2019-11-17, 01:14:18 (UTC +01:00)