Subject: Targ - tylko sensowne propozycje.
Gadałem z Vandem, że niedługo się zabiera za robienie targu. Skoro jednak stary targ był bardzo złym i niedobrym targiem, to nowy targ musi być ładniutki i dopieszczony jak aniołek, co by nikomu się na nim krzywda nie stała.
Z drugiej strony im więcej obostrzeń na targu dotyczących handlu między postaciami tym więcej trza się przy nim narobić, toteż wydłuży to czas jego powstania i będzie mniej fajny.
Tak więc, do zdania wypowiadanego często przez Vanda "Wszystko da się zrobić", dodam od siebie by lepiej oddać jego wypowiedź, że owszem, ale wszystko też jest funkcją czasu
.
Zgłaszamy się więc po propozycję, żeby rozwiązać, to tak, żeby pasowało jak największej ilości osób.
Skoro już piszę pierwszego posta, to też coś rzucę: a co! :P
Przedmioty wystawiane na targu tak jak wcześniej z kilkoma małymi obostrzeniami.
Brak skupującego przedmioty urzędnika - totalnie. Przedmioty wystawiane na konkretną ilość dni (jak na allegro) jeżeli nie sprzedane lądują w magazynie postaci automatem. Co zejdzie to zejdzie i już.
Ustawienie ceny minimalnej (wraz z podatkiem dla urzędnika) na poziomie 80% wartości przedmiotu. (taniej nie można sprzedawać i już)
I to co było wcześniej, czyli zakaz handlowania przedmiotami w ramach jednego konta.
Oraz: kontrolowane przez strażników logi tranzacji, którzy wyłapują, czy postać sprzedała przedmiot komuś, by sprzedać go ponownie na swoje konto. Powinien powstać automatyczny wyszukiwacz takich transakcji, po nazwach przedmiotów i kont. Wychwytywałby on akcje, że przedmiot wyszedł z danego konta, a później na nie wrócił. Jeżeli delikwent po wykryciu się nie wytłumaczy (czyli nie będzie miał sensownego wytłumaczenia, że to pomyłka), to przedmiot jest natychmiast kasowany a kasa nie zwracana.
Przedmiot pojawia się na targu od 1 do 3 dni od jego wystawienia. Losowo.
I... już. Moim zdaniem wystarczy.
EDIT:
A jakby wszedł jeszcze skill: Handel
Rozwijany: Czym droższy przedmiot sprzedajesz, tym więcej rośnie i za każdym razem jak coś sprzedasz.
Który: Odejmowałby kwotę od podatku, który płaci się za każdym razem sprzedając przedmiot (powiedzmy 20% jego wartości) tak, że ów podatek dążyłby do 0, to wtedy była by w ogóle bomba!
Z drugiej strony im więcej obostrzeń na targu dotyczących handlu między postaciami tym więcej trza się przy nim narobić, toteż wydłuży to czas jego powstania i będzie mniej fajny.
Tak więc, do zdania wypowiadanego często przez Vanda "Wszystko da się zrobić", dodam od siebie by lepiej oddać jego wypowiedź, że owszem, ale wszystko też jest funkcją czasu

Zgłaszamy się więc po propozycję, żeby rozwiązać, to tak, żeby pasowało jak największej ilości osób.
Skoro już piszę pierwszego posta, to też coś rzucę: a co! :P
Przedmioty wystawiane na targu tak jak wcześniej z kilkoma małymi obostrzeniami.
Brak skupującego przedmioty urzędnika - totalnie. Przedmioty wystawiane na konkretną ilość dni (jak na allegro) jeżeli nie sprzedane lądują w magazynie postaci automatem. Co zejdzie to zejdzie i już.
Ustawienie ceny minimalnej (wraz z podatkiem dla urzędnika) na poziomie 80% wartości przedmiotu. (taniej nie można sprzedawać i już)
I to co było wcześniej, czyli zakaz handlowania przedmiotami w ramach jednego konta.
Oraz: kontrolowane przez strażników logi tranzacji, którzy wyłapują, czy postać sprzedała przedmiot komuś, by sprzedać go ponownie na swoje konto. Powinien powstać automatyczny wyszukiwacz takich transakcji, po nazwach przedmiotów i kont. Wychwytywałby on akcje, że przedmiot wyszedł z danego konta, a później na nie wrócił. Jeżeli delikwent po wykryciu się nie wytłumaczy (czyli nie będzie miał sensownego wytłumaczenia, że to pomyłka), to przedmiot jest natychmiast kasowany a kasa nie zwracana.
Przedmiot pojawia się na targu od 1 do 3 dni od jego wystawienia. Losowo.
I... już. Moim zdaniem wystarczy.
EDIT:
A jakby wszedł jeszcze skill: Handel
Rozwijany: Czym droższy przedmiot sprzedajesz, tym więcej rośnie i za każdym razem jak coś sprzedasz.
Który: Odejmowałby kwotę od podatku, który płaci się za każdym razem sprzedając przedmiot (powiedzmy 20% jego wartości) tak, że ów podatek dążyłby do 0, to wtedy była by w ogóle bomba!
Spike
![http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg [Image: http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg]](http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg)
proszą o nie jeżdżenie po ich członkach ;)
Kiathle! I lepsze czary obronne (w tym na dystans) dla magów!
![http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg [Image: http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg]](http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg)
proszą o nie jeżdżenie po ich członkach ;)
Kiathle! I lepsze czary obronne (w tym na dystans) dla magów!