Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Wanderer Game Sugestie RSS
Dopakowac wojownikow! ;)
Page:  1  2  3 ... 16  17  18  next 
Avatar
Storm #1
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Subject: Dopakowac wojownikow! ;)
Postuluje za tym by dodac wojownikom ciakawy skil o wdziecznej nazwie Bitewny okrzyk.
Bedzie to alternatywa do Szarzy Czempionow.
Co bedzie dawal ten skill?
Trwoga u przeciwnika obnizajaca paramatry postaci takie jak zrecznosc i trafienie wr oraz trudnosc rzucenia czaru i dekoncentracja strzelajacych. Do tego wzrost dmg na skutek szalenczego ryku charakteryzujacego TYLKO wojownikow. :)
 Na dzien dzisiejszy wojownicy mocno ustepuja umiejetnosciami ryceerstwu i nawet powalenie ma swoj odpowiednik w postaci skila Szarza, wiec nalezy sie wojownikom wyrownanie sil! Vand, najlepsi z nas nie dorownuja czolowce rycerzy. Nawet o zblizonych lvlach. Trzeba nam tego skila ;)
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
Minkiel #2
Member since Apr 2007 · 1291 posts
Group memberships: Animatorzy, Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Jak barbarzyńca... :D

Podoba mi się. Jednak uzależniłbym ten skill od rasy. Nie wyobrażam sobie ryczącego elfiego wojownika ;P

[Image: http://images30.fotosik.pl/165/9d3e0c1867174e9fm.jpg]

Serwis nart Kraków
Boragor #3
Member since Jan 2007 · 2827 posts
Group memberships: Animatorzy, Użytkownicy, WD Global, Zdarzeniowcy
Show profile · Link to this post
In reply to post #1
No to może jeszcze:

"Smród spod pachy"
Każdy kto znajdzie się w zwarciu z wojownikiem ma szansę wynoszącą poziom  tego skilla na stratę przytomności do końca walki i staje się prostym celem dla wojownika. Testowane w każdej turze zwarcia.

Rozwijanie w stosunku do Inicjusza:
Elfy: -20%
Ludzie: 0%
Krasnoludy: 20%

Bronić się przed czarem można tylko wtedy jeżeli ktoś na Ciebie rzuci czar afektywny: brak węchu.

Reasumując:
Wspomóc wojowników, bo są słabsi: tak
Dawać im jednego skilla, który praktycznie usprawni ich we wszystkim: absolutnie nie

W zamian proponuję czary profesyjne w dostępne w gildii, które mogły by działać podobnie, a nie były by przekokszonym czymsiem.

Działające na zasadzie kleryków:
Wojenny okrzyk:
Postać przez x tur dostaje bonus do trafienia

Berserk:
Postać przez x tur ma bonus do obrażeń i nieznacznie mniejsze uniki

Przerażający krzyk:
Daje wrogiej postaci minusy w postaci dodatkowej redukcji przez x tur.

Wszystkie zależne od umiejętności magic i magii. W ten sposób mamy też dopakowanych najsłabszych wojowników, czyli elfy.
Spike
[Image: http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg]
proszą o nie jeżdżenie po ich członkach ;)
Kiathle! I lepsze czary obronne (w tym na dystans) dla magów!
This post was edited 3 times, last on 2010-05-28, 13:10 by Boragor.
Avatar
Teppic d'Villazon #4
User title: Złowrogi Tłumacz
Member since Jan 2007 · 3183 posts · Location: Półleżące
Group memberships: Animatorzy, Global Makers, Graficy, Skrybowie Mod, Użytkownicy, Zdarzeniowcy
Show profile · Link to this post
In reply to post #2
A krasnolud będzie miał Smród Spod Pach/Niemyta Przeszywanica, obniżający morale i siłę ataku, z małą szansą na oszołomienie na kilka tur :D

Oczywiście czarusie zaraz wymyślą kontrę w postaci defa wyłączającego węch. ;-)
[Image: http://img510.imageshack.us/img510/5030/vincent2.gif]
Teppic[547] | Valence[5829] Jon Doe[6206] | Vlad[2392] | Burch[878] | Lord Myron[602]
[Image: http://images30.fotosik.pl/165/9d3e0c1867174e9fm.jpg]
Avatar
Storm #5
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post #2
Quote by Minkiel:
Jak barbarzyńca... :D

Podoba mi się. Jednak uzależniłbym ten skill od rasy. Nie wyobrażam sobie ryczącego elfiego wojownika ;P

Mylisz sie Minkiel. Krasnoludy rycza, ludzie wyja, a elfy zawodza. Efekt taki sam.  ;-)

Boragor, czary w gildii wojownikow? Zly pomysl. Krasnoludy bylyby pokrzywdzone z racji cech ujemnych do inta.
Skill ten wcale nie zrobilby z wojownikow terminatorow, bo wzrost dmg nie moglby byc zbyt silny tak samo jak pozostalych cech. Juz o to by sie V postaral. Wraz z rozwojem skila podnosilyby sie bonusy. Stworz sobie wojownika to wtedy pogadamy.
 Jeden skill - umiejetnosc pasywna uzalezniona od wielu czynnikow, wiadomo dlaczego. Magii mowiny stanowcze NIE! ;)
Proste.
I jeszcze jedno... Elfy w GW stanowia mniejszosc, a czesc z nich to postacie - zabawki. Proponujesz dokoksic mniejszosc czyli zmiany populistyczne.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
This post was edited 2 times, last on 2010-05-28, 13:25 by Storm.
Avatar
Gwaihir #6
Member since Aug 2007 · 1211 posts · Location: Kraków
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Quote by Storm:
Quote by Minkiel:
Jak barbarzyńca... :D

Podoba mi się. Jednak uzależniłbym ten skill od rasy. Nie wyobrażam sobie ryczącego elfiego wojownika ;P

Mylisz sie Minkiel. Krasnoludy rycza, ludzie wyja, a elfy zawodza. Efekt taki sam.  ;-)

Ludzie wyją? Chyba tylko Ci z Klanu Wilków. :D
A elfy, kiedy zawodzą, to raczej znaczy, że umierają, bo ponoć umrzeć mogą tylko od ran lub smutku.  :-p
[Image: http://diverseworld.eu/radek/oni.jpg]
Baenre.
Losstarot (Administrator) #7
Member since Jan 2007 · 2622 posts · Location: Śląsk
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, ScriptMaker, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Czary profesyjne ... nie, bo wszystkie linie profesji miałyby gorzej z nimi niż te czarujące . Chyba że były by zależne od czegoś innego niż mana i magic.
Ewentualnie przemianować to na Umiejętności afektywne.
Wanderer !!!
Boragor #8
Member since Jan 2007 · 2827 posts
Group memberships: Animatorzy, Użytkownicy, WD Global, Zdarzeniowcy
Show profile · Link to this post
Ale żeby było fajnie to te umiejętnośći afektywne mogły by czerpać z mana swoje działanie.

Nie muszą być trudne w użyciu przecież, a skoro mana i tak jest to dlaczego by jej nie wykorzystać.

Będzie wtedy fajne kombinowanie na turniejach.
Spike
[Image: http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg]
proszą o nie jeżdżenie po ich członkach ;)
Kiathle! I lepsze czary obronne (w tym na dystans) dla magów!
Avatar
Ricewind #9
Member since Feb 2007 · 1347 posts
Group memberships: Animatorzy, Global Makers, Użytkownicy, Zdarzeniowcy
Show profile · Link to this post
Dopakować wojowników w taki czy też inny sposób trzeba. To zdecydowanie zaniedbana profesja. Rozwiązania związane z czarowaniem, czy też użyciem do tego many jest porównywalne do wcześniejszego uszczęśliwienia ich jakże „pomocnym” rozbrojeniem;)
https://www.youtube.com/watch?v=O3efQ8yXmFg
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
W grząskich trzcinach i szuwarach kroczy jamnik w szarawarach, szarpie kłącza oczeretu i przytracza do beretu, ważkom pęki skrzypu wręcza, traszkom suchych trzcin naręcza, a gdy zmierzchać się zaczyna z jaszczurkami sprzeczkę wszczyna, po czym znika w oczerecie w szarawarach i berecie....
This post was edited on 2010-05-28, 14:30 by Ricewind.
Avatar
Kaniponk (Administrator) #10
Member since Jan 2007 · 1796 posts · Location: UTG
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Ale sie czepili tego rozbrojenia - skill jak kazdy inny uzyteczny od poziomu +- 100 ;)
no i pod warunkiem ze przeciwnik posiada bron - czyli dobry na pvp, turnieje i osade :)
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
This post was edited on 2010-05-28, 14:48 by Kaniponk.
Avatar
Storm #11
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Rozbrajanie idzie w parze z hitem. Im wyzszy hit tym latwiej rozbroic przeciwnika i dluzej pozostawic go w sytuacji bez oreza. Wysoki hit gwarantuje wtedy dobre trafienie przeciwnika. Szczegolnie przydatny skill w przypadku walki z przeciwnikiem poslugujacym sie bronia z poteznym dmg.
  Czary dla wojownika to pomysl chybiony ze wzgledu na niskie przyrosty mana. Dla przypomnienia, wojownicy i rycerze tylko wspomagaja sie magia. Rzucaja kilka defow i po mana.
 Wracajac do tematu...
 Skill ow dzialalby inaczej na strzelcow, inaczej na czarodziejow i inaczej na walczacych w zwarciu. Ale wspolnym mianownikiem bylaby sila woli postaci. Udany test na to - postac sie wybronila. Nieudany - postac ma pod gorke i skil sie rozwija. Na poczatku niewiele odczuwalny jak z regeneracja, rozbrajaniem, czy koncentracja. Z czasem wraz ze wzrostem umiejetnosci, coraz bardziej dajacy sie odczuc. Na dzien dzisiejszy wszyscy poslugujacy sie magia robia miazge z wojownikow i rycerzy. Stan ten nie zmienia sie od lat :)
 My biegniemy a magowie i klerycy nas pala, zamrazaja i raza pradem. Do tego maja od cholery zrecznosci przez co trudno ich trafic. Wojownik musi miec jakis atut w postaci dodatkowego dmg, hp i rozpraszania uwagi, utrudniania czarujacemu czucenia czarow. Chodzi o wyrownanie proporcji bo ja lubie rywalizacje. Obecnie jej nie ma. Nawet w starciu z rycerzami.
 Vand, co Ty na moja propozycje? Mozemy dopracowac jak zbyt ogolnikowo napisalem.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
Avatar
Vandhall (Administrator) #12
Member since Jan 2007 · 4385 posts · Location: Kathanorn
Group memberships: Administratorzy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Dobrze mówi Storm o rozbrajaniu, nie rozumiem tych głosów krytyki które tu i  ówdzie się pojawiają. to nie jest tak, że każdy skill jest na wszystko dobry, niektóre są lepsze w jednych sytuacjach inne w innych.

W przygodach są różni przeciwnicy, mam spore możliwości urozmaicania przeciwników i tak ustawiam aby nie było jednego rozwiązania optymalnego na wszystko i na wszystkich.

Co do umiejętności to pisać można, ale jest daleko za wcześnie aby teraz mógł powiedzieć że to wejdzie - tak jak i że nie wejdzie (nie chce dusić pomysłów w zarodku). Niechętny jestem nowych umiejętnościom dla profesji (chyba, że zamiast tak jak to było z Religijnością/Niezłomnością) - bo to duzo pracy, ponadto każda nowa umiejetność obciążą dodatkowo skrypt walki - a mam jeszcze sporo innych umiejętności zaplanowanych do wprowadzenia tak dla was (na profesje 4 i 5) jak i dla przeciwników.
[Image: http://idarionis.com/mainpagedata/banery/banminisorc.jpg]
W zasadzie nie jestem materialistą. Jednakowoż entuzjazm w pracy
jest wprost proporcjonalny do wysokości stanu konta.
Avatar
Storm #13
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Rozumiem ale i tak trzeba wojownikow podciagnac, bo profesja mocno zaniedbana.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
Avatar
Marqs #14
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3960 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
A są właściwie jacyś porządnie wyskillowani i dobrze ubrani wojownicy?

Czy tylko biegają jak wszyscy w sprzęcie treningowym? Niby zaniedbani i w ogóle ale nie przypominam sobie jakiejś walki gdzie porównywalny sprzętowo i skillowo rycek walczyłby z warkiem. Przydałby się taki test labolatoryjny.


No i nie zapominajmy, warki mogą nosić miecze dwuręczne, nowe miecze dwuręczne wielce prawdopodobne, że dawać będą więcej, niż rycerska kombinacja tarcza+1h sword. IMO ten właśnie dmg z dwuręczniaków może wojów dopakować dość konkretnie.

Tylko, że nikt nie wie jak te nowe miecze będą się prezentować więc sobie można gdybać...


Nie no, wcale nic a nic nie sugeruję ;)
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Avatar
Gwaihir #15
Member since Aug 2007 · 1211 posts · Location: Kraków
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Jak dopakuje się wojowników, a na pewno zrobić to trzeba, już nie ma znaczenia byleby V coś wymyślił - tutaj zgadzam się w pełni.
Jeżeli rozwiąże ten problem pojawienie się nowych miast i fajne miecze 2h, OK

Co zaś tyczy się rozbrojenia, moje zdanie owszem jest subiektywne, ale zupełnie różne od Waszego.
Hit? Elfem wojownikiem, skillerem nic ono nie robi, kto może mieć więcej hita?
Tam gdzie działa - poradzę sobie i bez niej. Tam gdzie jej potrzebuję - bardziej potrzebuję kondycji, albo więcej tur ja tracę na próby rozbrojenia niż przeciwnik na próby podniesienia broni.
Sprawdzone i potwierdzone imho jedyny bezużyteczny skill, z resztą uważam siebie za osobę, która nie marnuje umiejętności, a mam go zupełnie wyłączonego, odkąd biegam po koboldach ot choćby.

Jak pisałem, zdanie subiektywne, ale mój pogląd jest dokładnie taki.
[Image: http://diverseworld.eu/radek/oni.jpg]
Baenre.
This post was edited on 2010-05-28, 17:55 by Gwaihir.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please enter the word from the image into the text field below. (Type the letters only, lower case is okay.)
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  1  2  3 ... 16  17  18  next 
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 216.2 ms (158.6 ms) · 145 database queries in 24 ms
Current time: 2021-01-18, 02:47:44 (UTC +01:00)