Nie zalogowany. · Zapomniane hasło · Rejestracja
Forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna RSS
Oficjalny protest !
czyli o moderowaniu slow kilka
Awatar
Qoryl #1
Członek przez Sty 2007 · 28 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Temat: Oficjalny protest !
Jak niektozy juz zauwazyli, w dzale offtopic zamknieto podupcone rozmowy, poniewaz dwie osoby  uczestniczace na tym forum postanowily zrobic sobie tam regularna pyskowke.
Spoko ich wola, na innych tego typy miejscach poprostu dani uzytkownicy dostaliby bana na tydzien i ostrzezenie.
Ale nie TU. Tutaj moderatorzy/moderator postanowił/postanowili sobie zamknac temat. Temat w ktorym mozna gadac o wszystkim, chciales powiedziec "nudze sie", to pisales w tym szczegolnym temacie. Zmniejszalo to ilosc spamu i ilosc zakladanych tematow. Postanowilem wskrzesic ten wdzieczny temat(o dziwo najbardziej poczytny i plodny) i tutaj juz spotkala mnie kolejna zalosna postawa moderatorow/moderatora. Za kazdym razem temat zostal usowany.
Pojawia sie pytanie czy tego chcemy ? Dyktatury ?
Piszesz cos co mi sie nie podoba, aaa takiego i sru kasuje temat.
Jak juz wspomnialem, mozna upomniec danego uzytkownika ze zachowuje sie niekulturalnie i ewnetualnie ukarac takowego. Ale co to ma byc ?? Zbiorowa odpowiedzialnosc ? To ze jakis Xsinski jest rasista nie oznacza ze musze zburzyc blok w ktorym mieszka, a przy okazji pozbawic mieszkania wielu innych osob ktore nawet moga niewiedziec ze taka osoba mieszka w danym miejscu. Podany przyklad nie odnosi sie do nikogo i JEST TYLKO przykladem, zeby mi nikt nie zarzucal nietolerancje, albo co innego.

Drodzy moderatorzy tudziez drogi moderatorze nie widzicie/widzisz ze w taki o to sposob zabijasz forum ?

Pozdrawiam
W razie problemów nie ma żadnych problemów.
Awatar
ElAdamo #2
Członek przez Sty 2007 · 1281 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Sama nazwa Offtopic, oim zdaniem wyklucza w rzeczonym dziale działania moderatorów chyba, że na prośbę forumowicza.
Tata Ani i Ewy
Awatar
Mef #3
Tytuł użytkownika: Uczeń Mistrza Małodobrego
Członek przez Sty 2007 · 877 postów · Położenie: Marchewkowe Pole
Członkostwo w grupach: Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Cytat za ElAdamo:
Sama nazwa Offtopic, oim zdaniem wyklucza w rzeczonym dziale działania moderatorów chyba, że na prośbę forumowicza.

Forum offtopic tez ma swoje zasady, ktore Zorann pracowicie tam umieszczal i darujcie, ale watek o tresci "Mef skasuj mi kolejny topik, a inaczej bedziemy rozmawiac" nie ma nawet tam racji bytu. Zaloz "Podupcone rozmowy dwa" o tresci nieobrazliwej, a tak jak tamte, beda mialy i swiecily swoj zywot do czasu, az ktos znow postanowi zlamac w nich zasady forum.

re:down
Propozycje przemysle... :)
[Obraz: http://bularca.ro/erep_tools/signature/1240028.png]
[Obraz: --rysunek na zapas--http://img367.imageshack.us/img367/6677/whatcolorisblueml0.jpg]
Ten post ostatnio był zmieniany przez Mef o 19.03.2007, 14:25.
Awatar
Grygor #4
Tytuł użytkownika: stary pieprzony marudzący tetryk
Członek przez Sty 2007 · 2066 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Cytat za Mef:
Forum offtopic tez ma swoje zasady, ktore Zorann pracowicie tam umieszczal i darujcie, ale watek o tresci "Mef skasuj mi kolejny topik, a inaczej bedziemy rozmawiac" nie ma nawet tam racji bytu. Zaloz "Podupcone rozmowy dwa" o tresci nieobrazliwej, a tak jak tamte, beda mialy i swiecily swoj zywot do czasu, az ktos znow postanowi zlamac w nich zasady forum.

A ja bym ci proponował zmienić nick na "Łukaszenka dwa"
Masz predyspozycje na dyktatora :D.
[Obraz: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
Boragor #5
Członek przez Sty 2007 · 2827 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Użytkownicy, WD Global, Zdarzeniowcy
Zobacz profil · Link do tego postu
Moderatorzy nie mają opcji kasowania pojedynczych postów? Czymu ich Mef nie usunąłeś, bo to chyba jedyne wytłumaczene dlaczego. Mówię oczywiście o pierwszym wątku - to jest o "podupconych rozmowach", bo drugi to rzeczywiście było przegięcie.

Twoje działanie przypomina wybicie całej wioski za to że jeden z wieśniaków powiedział że pluje na Stalina. ;)
Spike
[Obraz: http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg]
proszą o nie jeżdżenie po ich członkach ;)
Kiathle! I lepsze czary obronne (w tym na dystans) dla magów!
Ten post ostatnio był zmieniany przez Boragor o 19.03.2007, 14:45.
Awatar
Mef #6
Tytuł użytkownika: Uczeń Mistrza Małodobrego
Członek przez Sty 2007 · 877 postów · Położenie: Marchewkowe Pole
Członkostwo w grupach: Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Cytat za Boragor:
Moderatorzy nie mają opcji kasowania pojedynczych postów? Czymu ich Mef nie usunąłeś, bo to chyba jedyne wytłumaczene dlaczego.

Twoje działanie przypomina wybicie całej wioski za to że jeden z wieśniaków powiedział że pluje na Stalina. ;)

Tak wlasnie zrobilem. Ale ze to byla notka otwierajaca watek - to caly watek wtedy znika i trzeba stworzyc nowy. Rozumiesz? Trescia calego watku byla jedna notka, ktora lamala wszystkie mozliwe zasady.
[Obraz: http://bularca.ro/erep_tools/signature/1240028.png]
[Obraz: --rysunek na zapas--http://img367.imageshack.us/img367/6677/whatcolorisblueml0.jpg]
Boragor #7
Członek przez Sty 2007 · 2827 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Użytkownicy, WD Global, Zdarzeniowcy
Zobacz profil · Link do tego postu
No chyba że tak ;)
Nie udzielałem się w tym wątku więc nie wiem jak dokładnie wyglądał.
Spike
[Obraz: http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg]
proszą o nie jeżdżenie po ich członkach ;)
Kiathle! I lepsze czary obronne (w tym na dystans) dla magów!
Awatar
Zorann (Administrator) #8
Tytuł użytkownika: Ten który czuwa
Członek przez Sty 2007 · 4815 postów · Położenie: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #6
Na tym forum skasowanie pierwszego posta nie powoduje kasacji calego tematu ;)
Zreszta juz zrobilem to po swojemu - macie watek otwarty, przyciety o kilkadziesiat postow.
I naprawde, niemile to bylo, jak chcecie wyrzucajcie sobie od bucow, klnijcie na moderatorow, ponizajcie sie nawzajem w Podupconych rozmowach, bo wszak do tego (miedzy innymi) sluza, ale jesli ma to byc pisane na serio, to zostawcie sobie te przemyslenia dla siebie...
W przeciwnym wypadku uznam, ze jednak nie potraficie sie zachowac i temat zwyczajnie zniknie.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
Awatar
Mef #9
Tytuł użytkownika: Uczeń Mistrza Małodobrego
Członek przez Sty 2007 · 877 postów · Położenie: Marchewkowe Pole
Członkostwo w grupach: Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Cytat za Zorann:
Na tym forum skasowanie pierwszego posta nie powoduje kasacji calego tematu ;)

Powoduje, jesli to byl jedyny post w danym temacie. A tak wlasnie bylo. Tamten duzy - zostal tylko zamkniety. Skoro oczysciles, to mozna znowu otworzyc i tyle.
[Obraz: http://bularca.ro/erep_tools/signature/1240028.png]
[Obraz: --rysunek na zapas--http://img367.imageshack.us/img367/6677/whatcolorisblueml0.jpg]
Awatar
Kaniponk (Administrator) #10
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
mimo ze nie ja zamkalem tamten topic, mialem go otworzyc za dni kilka, jak troche ochloniecie.. well Zorann zrobil to tradycyjnie po swojemu, a co do interwencji modow w topiku, to raczej malo odbigala od tematu podupconych rozmow.
mod tez sie nudzi czasem, a ze ma wieksze mozliwosci :] - to kozysta
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
Jacinto #11
Członek przez Sty 2007 · 89 postów · Położenie: Jak spie to na plecach
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
 Korzysta powiadasz....
 Lukaszenka III hehe.
For the Horde.
 Btw...Co wy wiecie o offtopie:].Amatorzy.
 Mastah Buc und Schwartz Charakter.
Awatar
Qoryl #12
Członek przez Sty 2007 · 28 postów
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post #10
Cytat za Kaniponk:
mod tez sie nudzi czasem, a ze ma wieksze mozliwosci :] - to kozysta

Dobry mod nie naduzywa swojej wladzy. Jesli chce brac udzial w dyskusji ma dokladnie takie same prawa co zwykly user. Mod poprostu pilnuje porzadku.

A propo Mef ja nic do Ciebie niemam, zamkneles temat wtedy rozumiem. Dlatego otworzylem nowy i znowu zamkniety. Za trzecim razem czlowiek ma prawo sie zdenerwowac.
Jesli mam ochote pisac bzdury to pisze, ale tylko w podupconych. Nie lubie zasmiecac forum tylko dlatego ze moge.
Wracajac do sprawy. Zamykac temat, bo dwie lub wiecej osob postanowilo na siebie nawrzucac to wlasnie nazywam przegiecie. Odpowiedzialnosc zbiorowa ?
Oni moga dalej po sobie jezdzic w innym temacie i kolejny temat musi zostac zamkniety ?
Moze odrazu skasowac forum, bo oni zawsze beda sie klócic ?

ModKa: pliss....
W razie problemów nie ma żadnych problemów.
Ten post ostatnio był zmieniany przez Kaniponk o 19.03.2007, 18:24.
Zamknij Pomniejsz – Powiększ + Odpowiedz na ten post:
Kod weryfikacyjny: VeriCode Proszę przepisać kod weryfikacyjny z obrazka do pola tekstowego umieszczonego obok niego.
Emotikonki: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Znaki specjalne:
Idź do forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Strona wygenerowana w 156,9 ms (102,3 ms) · 122 zapytań do bazy danych w czasie 7,3 ms
Bieżący czas: 20.02.2018, 12:43:11 (UTC +01:00)