Nie zalogowany. · Zapomniane hasło · Rejestracja
Forum: Wanderer Game Offtopic RSS
Oddam postać
Awatar
Miglanc #1
Tytuł użytkownika: Warlike Archer
Członek przez Sty 2007 · 927 postów · Położenie: Częstochowa/Wrocław
Członkostwo w grupach: Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
Temat: Oddam postać
Jak w temacie, oddam postać lvl 54 strzelec

Taki sobie ekwipunek

statystyki
#  Uniki 76 (85) +92%
# Magia 36 (41) +1%
# Miecz 84 (79) +90%
# Łuk 114 (128) +94%
# Parowanie 76 (70) +21%
# Celne strzel. 77 (86) +60%

Nie gram od roku albo nawet dalej.. :) Szkoda żeby postać się zmarnowała więc szukam ludzi którzy naprawdę chcieliby przejąć i grać nią :)

teraz pytanie czy Vand może przenieść postać na inne konto czy muszę całe konto oddać ?:)

W temacie proszę o jakieś info o sobie swojej postaci doświadczeniu w grze wiek i w miarę opis dlaczego ty :P (pod warunkiem że chętnych będzie >0:D )
Reprezentuję Bałwanów.
Ten post ostatnio był zmieniany przez Miglanc o 25.11.2009, 23:18.
Minkiel #2
Członek przez Kwi 2007 · 1291 postów
Członkostwo w grupach: Animatorzy, Użytkownicy, WD Global
Miglanc... Czy próba przekonania Cię do powrotu ma jakiekolwiek szanse powodzenia ?

Wiem, że przeżywałeś katorgi, kiedy nie było trzeciego awansu w linii łucznictwa, ale już jest, a umiejętność którą się dostaje jest jedną z najpotężniejszych w grze !

Spróbuj choć na chwilę. Tydzień może dwa.... Wanderer ma najgorsze za sobą teraz przeżywa okres rozkwitu :)

[Obraz: http://images30.fotosik.pl/165/9d3e0c1867174e9fm.jpg]

Serwis nart Kraków
Ten post ostatnio był zmieniany przez Minkiel o 26.11.2009, 00:27.
Awatar
merowe #3
Tytuł użytkownika: Smutny
Członek przez Sty 2007 · 2163 posty · Położenie: Zamość
Członkostwo w grupach: Strażnicy, Użytkownicy, Zdarzeniowcy