Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Wanderer Game Sugestie RSS
Juki dla konia
Page:  1  2  3  4  next 
Boragor #1
Member since Jan 2007 · 2827 posts
Group memberships: Animatorzy, Użytkownicy, WD Global, Zdarzeniowcy
Show profile · Link to this post
Subject: Juki dla konia
Kiedy będą? Wiem, że są w planach, ale mogły by być szybciej? :P

Upierdliwe jest latanie co kilka ene z przedmiotami z osady do magazynu i z powrotem. Skoro już te koniki mają dopuszczalne obciążenie to zróbmy... proszę... ten dodatkowy dział ekwipunku. Mnie to przynajmniej bardzo by uszczęśliwiło :D
Spike
[Image: http://img140.imageshack.us/img140/3554/onikb4.jpg]
proszą o nie jeżdżenie po ich członkach ;)
Kiathle! I lepsze czary obronne (w tym na dystans) dla magów!
Avatar
Grygor #2
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Ty uważaj bo zaraz V zmniejszy ilość wypadających przedmiotów o 2 razy i nie będziesz miał powodów do narzekań :P. A swoją droga to na prawdę w końcu  by się to przydało.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
Avatar
Marqs #3
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3960 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Pożar magazynu... pożar magazynu!

Choć moje magowate postaci też marudzą na to jeżdżenie do Taspole.
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Maniollo #4
Member since Mar 2007 · 2591 posts
Group memberships: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
W prostej wersji juków wyobrażam je sobie jako coś co przychodzi razem z koniem, a udźwig konia ogranicza maksymalną ilość wagi przedmiotów które można tam upchać. Oczywiście waga noszonego sprzętu i monet zmniejszałaby maksymalny udźwig konia. Można też wprowadzić wagę jeźdźca, czyli na przykład przyjmowałoby się, że ludzie ważą 200, elfy 180, krasnoludy 220 (wziąłem +/- % wytrzymałość do uwzględnienia różnic w wadzę). Czyli dla konika z udźwigiem 750, na którym jedzie człowiek, zostawałoby jakieś 550 udźwigu na sprzęt.
W trudniejszej wersji juki byłyby do kupienia w sklepach i miałyby swoją wagę, choć róźnicę nie mogłoby być duże, bo juki to pewnie skórzane. Problem jest jednak taki, że nie ma jeszcze sklepów z przedmiotami niebitewnymi, a tam by sie takie juki nadawały wg mnie.

Pozdrawiam,
Maniollo
Avatar
Marqs #5
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3960 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
550 udźwigu na sprzęt to chyba krasio ma, nie przesadzajmy. Jak dla mnie to jeździec powinien być wliczony w pakiet a konik móc poza nim poradzić tyle ile tam wynosi jego udźwig ;)
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Maniollo #6
Member since Mar 2007 · 2591 posts
Group memberships: Animatorzy, Skrybowie, Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
No tak, krasie trochę brużdzą tutaj, bo one mogą tylko kucami pomykać, a kuce mają po 500 udźwigu...
Z drugiej strony taki rumak tersański nie jest koniem pociągowym, a ma dużo więcej udźwigu niż kuc kaoryjski. Gdyby się dało to zwiększyłbym udźwig kucom, a jak nie to rzeczywiście nie można udejmować wagę jeźdźca od udźwigu konia.
Losstarot (Administrator) #7
Member since Jan 2007 · 2622 posts · Location: Śląsk
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, ScriptMaker, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
tak jak Maniollo, proponuję dodać kucom udźwigu.
Ja te juki widzę dość realistycznie, tzn waga postaci i jej sprzętu odejmowała by się od udźwigu konia, na takim koniu możemy jechać dopóki ciężar całkowity, postaci i sprzętu nie przekroczy udźwigu konia, jeśli przekroczy to wtedy postać schodzi z konia i prowadzi go. W takim wypadku konik służy do transportu sprzętu, a nie do szybkiej podróży (postać podróżuje używając swojej kondycji)

Same juki dodałbym do strony z plecakiem, jako jego "rozszerzenie" mające te same opcje.
Wanderer !!!
Kalgherion #8
User title: Knight
Member since Jan 2007 · 798 posts · Location: Koszalin
Group memberships: Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Loss, a tak z ciekawości to ile waży Twoja postać, oczywiście nie licząc sprzętu? ;-)
Kalgherion [40]
"Madness is out there!"
http://idarionis.myminicity.com
Losstarot (Administrator) #9
Member since Jan 2007 · 2622 posts · Location: Śląsk
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, ScriptMaker, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
myślę że ok 1 cetnar  i 4 kamienie :D
Wanderer !!!
Theodrus #10
Member since Feb 2008 · 376 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post #8
To ja mam trochę inną propozycję by to przejściowo zrobić (bo się możemy nigdy nie doczekać, pełnego rozwiązania  ;-) ) jako taką prowizorkę. (O ile się da)

W statystykach w rubryce:
"Składowe niektórych parametrów"

Jest i udźwig, wszystkie pozostałe cechy są modyfikowalne przez sprzęt/czary, czy nie dałoby się takiego konia zaksięgować jako itemka + CAP, - do szybkości?
Losstarot (Administrator) #11
Member since Jan 2007 · 2622 posts · Location: Śląsk
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, ScriptMaker, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
dlaczego - do szybkości ?

IMHO prowizorki są be :D
Wanderer !!!
Avatar
Marqs #12
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3960 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Nie zawsze. Taki prowizoryczny strój elfki, która szybko się musi okryć może być bardzo interesujący :D

Ale o czym to ja... tego... khem... a, już wiem. Juki dobra rzecz. Faktycznie przydało by się jakieś lepsze kuce wyhodować no ale w sumie taki kraś to sam jest jak samobieżny wóz.

Swoją drogą, przewidywana jest opcja jazdy na jednym koniu i używania drugiego jako transportera dóbr wszelakich?
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Losstarot (Administrator) #13
Member since Jan 2007 · 2622 posts · Location: Śląsk
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, ScriptMaker, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
nie głupi pomysł z tym drugim koniem.

Właśnie, miałem jeszcze napisać że fajnie jakby były różne juki, mogły by mieć swoją wytrzymałość na obciążenie czyli tańsze z cieńszej skóry, i droższe z grubszej, i to odpowiednio przerobione na pkt udźwigu.

<OT> Marqs kiedy wreszcie ubierzesz jakieś bojowe wdzianko ? :)  </OT>
Wanderer !!!
Theodrus #14
Member since Feb 2008 · 376 posts
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Broniąc swojego pomysłu nazwę go mianem: "prototyp"  ;-)

A minus do szybkości?

Dodanie 700 puntów udźwigu spowodowałoby wzrost szybkości aktualnej do o wielu za dużo % szybkości maksymalnej.
A coś musi oddawać wagę sprzętu targanego w bój i jego negatywny wpływ na szybkość.
Avatar
Marqs #15
User title: Maruda Wszechmocny
Member since Jan 2007 · 3960 posts
Group memberships: Użytkownicy, WD Global
Show profile · Link to this post
Znając takie tymczasowe rozwiązania to pewnie jakieś problemy by się pojawiły ;)

A bojowe wdzianko... hmmm... zaraz po tym jak bardzo miła elfka w bardzo miły sposób mnie o to poprosi. Ewentualnie jak V sypnie miastami z rękawa uprzednio spalając magazyn macek wszelakich ;)

Poza tym żeby coś założyć trzeba to coś mieć ;)
Miecze! Miecze! Miecze!
I czary dla lekkozbrojnych też!
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please enter the word from the image into the text field below. (Type the letters only, lower case is okay.)
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  1  2  3  4  next 
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 149.9 ms (95.7 ms) · 142 database queries in 14.9 ms
Current time: 2021-01-23, 15:58:53 (UTC +01:00)