Not logged in. · Lost password · Register
Page:  1  2  3  4  next 

All posts by pirat (59)

topic: Dziwne ograniczenie poziomu umiejętności.  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
pirat #1
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
U mnie jest także łuk, w ręku jest broń obuchowa. Postanowiłem szybko zrobić pierwszy awans, aby się postać rozwijała prawidłowo. Pamiętam, że przy pierwszym awansie, w zależności od tego co wybierzesz, zmieniają się parametry trenowania postaci i np.nowicjuszom szybciej rosną umiejętności posługiwania się bronią dystansową i uniki (poprawcie mnie jeśli to się zmieniło). Po awansie zatrzymam się na trochę i poskilluję, popracuję. Czy 52 lvl łuku na 20 lvl postaci to dużo czy mało zależy od tego jak dana postać daje sobie radę. czy nie będzie miała problemów z następnym awansem. Z tego co tu widać to poziom posługiwania się podstawową bronią przy drugim awansie z reguły musi być sporo wyższy, aby nie odbijać się od questa na awans. nigdy nie robiłem łotra, ale coś czuję, że czeka Cię sporo skillowania.
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Dziwne ograniczenie poziomu umiejętności.  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
pirat #2
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 92747
Właśnie zacząłem człowieka z przeznaczeniem na złoczyńcę. Narazie spokojnie, trochę popracuje, potem poskilluje ... zobaczę jak się będzie rozwijał.
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Dziwne ograniczenie poziomu umiejętności.  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
pirat #3
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 92728
Quote by maRcus:
Witam weterana. Zdziwisz się, jak gra się zmieniła :) Oby starczyło Ci konsekwencji, aby ją dobrze zgłębić.
Nowe zdziwienia mnie nawiedzają prawie przy każdym logowaniu. Powoli człapię do przodu. Muszę pokupować mapy, bo jak narazie mam słaby zasięg ;-) Kiedyś się na chwilę zalogowałem i zrobiłem baaardzo złe zakupy klamotów dla Altara i teraz ma trochę tyły, ale już wiem w jakim kierunku muszę iść, co zrobiłem źle. Chyba zacznę sobie jakąś jedną postać robić od początku, bo już widzę, że te stare są jakoś dziwnie inne od pozostałych na podobnym poziomie i chcę zobaczyć jak to teraz wygląda. Najprawdopodobniej pozmieniało się balansowanie bardzo mocno i teraz inaczej postacie się rozwijają.

Quote by Gertharm:
Pirat kup konia lub kuca i zapraszamy do druzyny berserkerzy w taspolu.
Dzięki :cool: Jak ogarnę mojego sorsa już do końca, to się zgłoszę :-) Pozostałych dwóch musi jeszcze poczekać i awansować.
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Dziwne ograniczenie poziomu umiejętności.  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
pirat #4
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 92722
OK, dzięki. Rzeczywiście ubrałem go po staremu i stąd problem.
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Dziwne ograniczenie poziomu umiejętności.  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
pirat #5
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 92720
Ucięte mam też Uniki - 20 (29).
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Dziwne ograniczenie poziomu umiejętności.  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
pirat #6
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Subject: Dziwne ograniczenie poziomu umiejętności.
Powrót po wielu latach  :-) Ciekawe czy ktokolwiek mnie pamięta  ;-) Zmian jest bez liku, także próbuję ogarnąć.

Najbardziej rzuciło mi się w oczy ograniczony poziom umiejętności magii mojego sorsa. W tym momencie mam to zapisane w ten oto sposób - 59 (82). Rozumiem z tego, że postać ma umiejętność na poziomie 82, ale aktualnie działa to jak poziom 59. Było pewnie kilka resetów po drodze, bo obudziłem się jako goły Inicjusz z masą kasy przy pasie. Myślałem, że to ograniczenie jest przez to, że muszę ponownie awansować. Odzyskałem więc posiadaną rangę sorsa i ... nadal jest 59. Pomóżcie mi rozikłaćtęzagadkę :rolleyes:

Moje konto jest stare, z czasów kiedy nie było np. podziału kasy na złoto, srebro i miedziaki. Pamiętam że jak kończyłem grę, to ElAdamo jako jedyny miał rangę Knight'a  ;-)
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Kondycja także dla wszelkiej maści kreatur i zwierząt.  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
pirat #7
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 16205
Wiesz, Zorann, to tak samo można mówić o tym przykładowym trolu - czy on zasłóżył na zwycięstwo wytrzymująć ataki gracza i rozwalając go jak się zmęczy? Fakt faktem jest to dodatkowa robota, skrypty, dodatkowe obliczenia dla serwera, ale zmierzając w stronę "urealnienia" tej gry, to takie coś powinno się pojawić według mnie. Life is brutal - wygrywa silniejszy, tylko że tutaj wygląda to trochę inaczej. Co do profitów, to nie bardzo rozumiem o co ci chodzi? Gra napewno zmieniłaby się w pewnym stopniu po wprowadzeniu takiego szczegułu, oczywiście zakładając, że ta ilość kondycji będzie odpowiednio dobrana. Nie twierdzę, że jest to potrzebne już teraz, ale w przysżłości, jak ważniejsze sprawy zostaną już zainplementowane, to dlaczego nie. Nonsensem byłoby, gdyby powiedzmy po 20, 30 turach zwierzak padał ze zmęczenia, a bohater ledwo draśnięty odchodził w "glorii chwały". Bardziej chodzi o sytuacje, w których podczas walki ani gracz, ani zwierzak nie jest w stanie wygrać. I właśnie wtedy powinna decydować kondycja. Gracz ma więcej - wygrywa, mniej - przegrywa. Niby dlaczego zwierzak zawsze ma wygrywać takie sytuacje?
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Kondycja także dla wszelkiej maści kreatur i zwierząt.  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
pirat #8
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Subject: Kondycja także dla wszelkiej maści kreatur i zwierząt.
Może się wydawać, że to kolejny pomysł, który ma ułatwić rozgrywkę przede wszystkim pomysłodawcy :cool: jednak przy odpowiednim ustawieniu wszystkiego niekoniecznie. Chodzi o to, aby nie tylko nasze postacie miały punkty kondycji, ale cała reszta także, czyli zwierzaczki, bandyci itd (może oprócz duchów, gdyż trudno sobie wyobrazić aby takie coś sie męczyło kiedykolwiek). Oczywiście ilość takiej kondychy byłaby losowana z pewnego przedziału, gdyż jak wiadomo stwór stworowi nierówny. Teraz jest tak, że męczą się tylko gracze, a cała reszta ma kondychę supermena, co realiom niebardzo odpowiada.

Co Wy na to?
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Wątek dla przyszłych giermków  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
pirat #9
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 15522
coś czuję, że u mnie bez blesa się nie obejdzie :-/
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Wątek dla przyszłych giermków  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
pirat #10
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 15470
Ja właśnie zbieram na mapy, jeszcze z tydzień i będą pierwsze próby. Boję się tylko, że AC może mi zabraknąć.
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Trudność rzucania czarów (czyli ile mieć magii żeby wyszło.)  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
pirat #11
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 15234
Quote by Zorann:
To jest po to, aby mag nosil lekkie zbroje, a nie robil z siebie czolga w zbroi plytowej i do tego czarowal.
To akurat skutecznie załatwia atrybut szybkości. Jak się taki elf obwiesi złomem, to będzie czarował raz na X tur przeciwnika (gdzie X > 1, a raczej dużo większe). Też dlatego, zamiast na złom, zbieram na Crown Golden Ring with an Emer. Jeden już mam  :cool: Potem jakis lekki hełm, buciory i w połączeniu z czarami będzie lekko ok. 50 AC, a przy tym szybkość powinna się utrzymać powyżej 100.
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Trudność rzucania czarów (czyli ile mieć magii żeby wyszło.)  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
pirat #12
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 15217
Nie wiem jak to jest w kodzie zrobione, ale z własnych obserwacji ilość CAP zależy od tego, czy uda nam się rzucić czar np. 2 razy pomiędzy akcjami przeciwnika. % cap nie powinien mieć absolutnie wpływu na trudność rzucenia czaru, tylko na ilość prób w jednej turze walki.

Mój sors ma 75 magic i Frost bolt (trudność 19) wychodzi znośnie dopiero od bardzo niedawna. To by potwierdzało nieliniowość szansy rzucenia czaru, wraz ze wzrostem trudności samego czaru. Jednak uzależnianie szansy wyczarowania od cap nie jest dobre. Jeśli już to zrobić tak, aby przy trudniejszym zaklęciu dłużej trzeba było "machać łapami" zanim cokolwiek wyjdzie. Wtedy wszystko zależy od szybkości, co znowu można powiązać z cap. Ale szanse na udane czarowanie koleś powinien mieć identyczne przy szybkości 10 jak i 130. Kwestia tylko czy zdąży.
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: taktyka  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
pirat #13
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 14938
wiesz, nie wiem jak tam z Twoją postacią, ale z reguły mam tak, że jeśli monk w walce z moim sorsem zacznie regenrację, to kilka tur później jest już trupem; zwykle jest tak, że jeśli regeneruje hp, to nie robi nic innego, a porównując zregenrowane 2 hp w stosunku do trafienia za średnio 18 hp, to nie wiem czy takie pójście tylko i wyłącznie w czary klerykalne jest dobrym pomysłem
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Skrypty - dyskusje (Adam Słodowy przedstawia: "Ulepsz sobie wanderera" ;))  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
pirat #14
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 12394
Quote by Wielkie G:
Jeśli już mowa o tych samych walkach w wielu zakładkach, to ja pod tym względem znalazłem pewny bug w Fx. Gdy włączę N zakładek z walką z tą samą postacią, przejdę na pierwszą z nich i się załaduje, to lisek wiesza się dopóki nie załaduje wszystkich N walk...
W Operze w takiej sytuacji we wszystkich zakładkach pojawia się "sprawozdanie" z pierwszej walki. Inne się nie odbywają.
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
topic: Skrypty - dyskusje (Adam Słodowy przedstawia: "Ulepsz sobie wanderera" ;))  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
pirat #15
Member since Jan 2007 · 59 posts · Location: Piła
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 12385
Ja do gry używam Opery.

Nie wiem, może w takim razie problem został jednak naprawiony, albo to wina przeglądarki. Wtedy niepotrzebnie sieję zamęt :rolleyes:   :-p
Altar - human, rekrut
Velimar - elf, sorcerer
Lomar - krasnal, rekrut
Grud - krasnal, nowicjusz
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Special characters:
Page:  1  2  3  4  next 
Special queries
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 312.9 ms (195.6 ms) · 152 database queries in 140.1 ms
Current time: 2020-07-05, 12:32:28 (UTC +01:00)