Not logged in. · Lost password · Register
Page:  1  2  3 ... 302  303  304  next 

All posts by Zorann (4547)

topic: Urozmaicanie gry  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #1
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Moje logi pozwalają jedynie na wgląd akcji animatorów - jeden aktywny.

Oprócz tego widzę, że nie oczekuje ani jedno imię do akceptacji - a potrzeba dwóch strażników, aby tę listę czyścić. Chyba że ta opcja została wyłączona.

Co do kodowania przygód, musiałbym się na dłużej zagłębić aby zobaczyć czy to działa. Na chwilę obecną zajmuje mnie kodowanie własnego projektu niestety.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Urozmaicanie gry  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #2
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94026
Trudno mi się do tego odnieść, bo nigdy nie miałem czasu na animowanie - zbyt późno się te sprawy w systemie pojawiły. Ale skoro ów animator się nie wypowiada, to masz niestety tylko mnie :D

Wiem że da się tworzyć przedmioty i moby, ba, nawet przygody jakieś tam można wrzucić w system, ale też niektóre zakładki wypluwają błędy systemu i nie wiem jak to wszystko ostatecznie funkcjonuje. Być może wbrew temu co wyżej napisałem można stworzyć nieoficjalną przygodę bez Vanda i dałoby radę zapełnić świat nowymi questami? I taki nieoficjalny awans może też by dało radę wykreować?

Napisz PMa do postaci Sarafan lub Kaniponk Sheea - nie wiem kto je teraz obsługuje, ale ostatnie logi pokazują akcje sprzed 3 dni. Dosyć szemrane akcje ;)
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Urozmaicanie gry  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #3
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94024
Nawet gdyby pojawiły się umiejętności, w parze musiałyby się pojawiać nowe questy, nowe moby. Bo inaczej po co to wszystko dla postaci, która i tak bije wszystko co istnieje? Choć byłoby miło awansować, to nie w tym bym upatrywał szans na urozmaicenie gry. Umilenie jej niedobitkom, owszem. Ostateczny cel który nie tyle dałby nowy skill i gameplay, a byłby postawieniem formalnym postawieniem kropki. Ale bez Vanda nawet tego się nie da zrobić.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Urozmaicanie gry  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #4
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94022
A jaką datę ma ta wiadomość? Bo może ów animator już nie gra, nie wspominając o tym, że bez Vanda nie da rady nic takiego wdrożyć. A dochodzi kwestia nowego skilla itd. Nawet zrobienie questa jako formalność bez skilla i otoczki, nawet bez walki, wymaga udzialu Vanda.
Na pewno też byś nie zaszkodził, bo w obecnej sytuacji lepszy przeciętny quest niż żaden.

Ale rzecz w tym, że nikt nie odpisał, bo mało ludzi zostało. Ot, starzy powracający chcą doklikać co zostało do doklikania. Czy urozmaicenie gry dla jednej, może dwóch osób poprzez dopisanie questa dla jednej profesji wiele zmieni?
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Tajemnicza zagadka druga część - Sekret krasnoludzkiej jaskini  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #5
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94019
Gratki. Właśnie nie wiem czy khers za bardzo nie spoiluje, ale dla niedobitków można pozostawić ;)
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Tajemnicza zagadka druga część - Sekret krasnoludzkiej jaskini  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #6
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94011
Cały Twój post opisuje rozwiązanie bardzo dobrze, powiem wręcz że w pewnym momencie chciałoby się zakrzyknąć "O! to, to!". Natomiast takie kombinowanie nie jest w stanie naprowadzić na prawidłową odpowiedź, podobnie jak to było z pierwszą zagadką.
Najlepszą podpowiedzią będzie tutaj przypomnienie sobie właśnie poprzedniej zagadki, a konkretnie tego, że odpowiedź była w pewien sposób niematerialna, choć określała coś. Coś konkretnego. Bardzo konkretnego. Jednostkę wręcz. Druga zagadka nie jest aż tak konkretna, ale... ok, póki co wystarczy. Daj znać jak się uda, lub jeśli będziesz chciał więcej podpowiedzi.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Urozmaicanie gry  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #7
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93985
Teoretycznie możesz zostać animatorem i jakieś tam akcje to umożliwia i Vand z pewnością może takie prawa nadać, ale tak naprawdę to trzeba nagonić najpierw graczy. To nie jest łatwe zadanie.

Fakty są takie, że stara gwardia się wykruszyła z powodu statyczności gry i braku nowości, tudzież braku nadziei na dokończenie ścieżki rozwoju. Zwyczajnie formuła też im się przejadła, choć jak widać powracają niektórzy do klikania.
Nie zmienia to jednak faktu, że zanim się starej gwardii znudziło klikanie, to zeszło dobrych kilka lat, jeśli nie kilkanaście niektórym. Więc naprawdę rekordowo długie to przejedzenie - można porównywać do wysokobudżetowych MMORPGów. Więc ta statyczność i brak updatów nie przekreślają tego, że gra jest pełnoprawna, choć wiedza że nie osiągnie się ostatniego stopnia wtajemniczenia ani nie czeka wielki boss którego można na końcu ubić troszkę może w grze przeszkadzać. Nawet duże troszkę.

Zatem abstrahując od faktu że gra updatów raczej nie zobaczy - choć kreski bym na niczym nie stawiał - gra ma potencjał na lata klikania dla kogoś nowego kto się wkręci, pod warunkiem jednak, że wejdzie też na forum i jakaś społeczność się znowu pojawi.

Nie wiem jak "przeżywalność" gracza który nigdy nie korzystał z forum wyglądała, ani jaki odsetek graczy którzy spędzili w grze choć kilka miesięcy na forum nigdy lub prawie nigdy nie zajrzał - ciekawe, czy Vand ma takie statystyki? Dla mnie osobiście to miejsce było główną ostoją w trakcie, jak również na długo po tym gdy przestałem klikać.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Podupcone rozmowy  in the forum: Wanderer Game Offtopic
Avatar
Zorann (Administrator) #8
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93997
Co tu się wyprawia? Tu Teriasza ktoś w toporze wyprzedza, tu na forum 6 osób zarejestrowanych online dzisiaj było, że nie wspomnę o ostatnim "wysypie" postów i powrotów. Hmm?
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Przygoda na trzeci awans - Twardziel (Uwagi i zażalenia)  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #9
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94002
Według mojej wiedzy zagadka z "Sekretu..." nie ma związku z questem na awans. A nawet jeśli zadania te zostały ze sobą związane fabularnie, to sama zagadka i quest są dostępne dla wszystkich postaci wszystkich klas.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Tajemnicza zagadka druga część - Sekret krasnoludzkiej jaskini  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #10
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94000
Minęły lata od kiedy się przekomarzaliśmy z tą zagadką :)
Loderic, dziękuję, ze się tutaj pojawiłeś :D

W każdym razie nie wiem na ile mocnej podpowiedzi oczekujesz - możesz odgrzebać stare tematy dot. zagadki.

Póki co odpowiem na Twoje pytanie o drobną podpowiedź, choć nie wiem na ile dobrze Cię zrozumiałem: wybór jest/będzie w przyszłości.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Przygoda na trzeci awans - Twardziel (Uwagi i zażalenia)  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #11
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93995
To było raczej zapytanie o coś w stylu "podróżnik", "wędrowiec", "podejrzany" - coś w ten deseń. Być może w queście pada jakaś wskazówka? Jak mówisz - dekada minęła. Dziennik w WND jest bardzo podstawowy i trudno spamiętać szczegóły questa do którego nie można już wrócić.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Przygoda na trzeci awans - Twardziel (Uwagi i zażalenia)  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #12
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93992
Nie pamiętam czy to o ten quest chodzi, ale może ta informacja się przyda. W jednej z przygód trzeba było karczmarza zapytać o jakąś postać, ale nie można było zapytać wprost o jej imię, bo karczmarz tego imienia nie znał. Trzeba było zapytać tak, żeby karczmarz skojarzył o co pytamy według wiedzy jaką mógł posiadać.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Pytania po powrocie do gry  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
Zorann (Administrator) #13
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93978
Nie dziwię się, front-end to dla mnie koszmar...

Obecnie koła na nowo już się niemal nie da wymyślić. Człowiek tworzy mechaniki i nawet nie wie że już dawno były wymyślone i przetestowane. Ot, prędzej można zrobić unikatowe pomieszanie znanych rozwiązań. Moje inspiracje rozpościerają się od MUDów, poprzez WND i klasyczne MMORPGi, aż po Fallouty i Settlersów. Ktoś mi kiedyś powiedział, że to nie jest odtwórcze, bo MUD+WND+Fallout+Settlers = Twój pomysł. Pewnie coś w tym jest.

Jestem wciąż przed realizacją skryptu walki i też myślałem już o trybie "ręcznym". Jeszcze nie wiem czy ani jak go wdrożyć. Czasem zbyt dużo improwizuję a za mało planuję, ale traktuję to jak hobby a nie pracę, więc mogę się bawić :D
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Pytania po powrocie do gry  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
Zorann (Administrator) #14
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93976
To MUD, czy coś bardziej WNDowego? Tak dopytuję, bo sam jestem w trakcie popełniania własnej gry i w przeciwieństwie do poprzednich podejść tym razem zamierzam ją doprowadzić do stanu grywalności :D
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Wilcza Biblioteka - Niezbednik  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #15
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4860 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93970
Oj ma sporą. Jeśli jest coś co powinienem a czego w żadnym wypadku nie chcę zrobić, to jest to m.in. format.

Aczkolwiek mowa tutaj o pełnym przeróżnych śmieci katalogu "BACKUP" na zapasowej partycji :D

OT, w ramach minimalnych załączników jakie można tu wrzucać - mały smaczek z roku 2006 - pierwszy turniej, jeszcze sprzed moich czasów (ElAdamo na 2. miejscu w kategorii chłopstwo) ;)
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
The author has attached one file to this post:
Turniej.png 15.9 kBytes
You have no permission to open this file.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Special characters:
Page:  1  2  3 ... 302  303  304  next 
Special queries
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 354.7 ms (288.8 ms) · 156 database queries in 57.2 ms
Current time: 2020-07-08, 13:52:38 (UTC +01:00)