Not logged in. · Lost password · Register
Page:  1  2  3 ... 302  303  304  next 

All posts by Zorann (4554)

topic: Pytania po powrocie do gry  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
Zorann (Administrator) #1
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Mea culpa, chciałem zapytać Loderica o postępy nad grą i pomyliłem nick :)

Klikanie ręczne, cóż... taka była specyfika. Albo powtarzalne ręczne męczenie, albo skrypt wyręczający graczy w klikaniu który w efekcie chyba nie tylko ułatwiał, ale i psuł granie. Szkoda, że nie udało się znaleźć rozwiązania mogącego pogodzić całość.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Wszystkiego najlepszego  in the forum: Wanderer Game Offtopic
Avatar
Zorann (Administrator) #2
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94045
W obecnych warunkach trudno sobie wyobrazić organizację turnieju rycerskiego, ale gdybyś zahaczał o Opole lub okolice to daj znać - z żoną chętnie wpadamy na takie imprezy, choć dziecko mocno nam to uniemożliwiło ostatnimi czasy... a fajnie byłoby pokibicować komuś znajomemu ;)

Stawiam kwas chlebowy! :D
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Pytania po powrocie do gry  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
Zorann (Administrator) #3
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94008
Elnarot: I jak tam postępy?
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Niezłomność  in the forum: Wanderer Game Nowicjusze
Avatar
Zorann (Administrator) #4
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94039
Krucho z tym było zawsze. Sposobem mogłoby być stworzenie sobie postaci sparring-partnera, choć nie pamiętam już, czy magia śmierci jest dostępna dla postaci graczy.
Skillowanie działa również przeciw przeciwnikom budzącym strach, zgodnie z notką w changelogu:
Dostosowałem umiejętność Niezłomność pod testy Siły Woli. Czyli:
- szanse na wykorzystanie umiejętności są znacznie wyższe. Dla przykładu, wcześniej postać, która ma Niezłomność na poziomie 20 szansa że skorzysta się z tej umiejętności wynosiła około 19%, teraz jest 2 razy tyle - około 37%.
- daje nieco mniej punktów do Siły Woli, wcześniej przy wysokich wartościach umiejętności było to zdecydowanie zbyt wiele.

Dzięki temu, że obecnie niektórzy przeciwnicy korzystają z nowej umiejętności Strach, gdzie testowana jest Siła Woli, łatwiej można ćwiczyć Niezłomność. A ćwiczyć można na każdym przeciwniku ze "strachem", bo test Siły Woli odbywa się zawsze w takim wypadku. Nie ma znaczenia czy postać się przestraszyła czy nie, jeśli postać skorzystała z dodatku do Siły Woli wynikającego z Niezłomności to jest +1 przy ilości użyć tej umiejętności ;)

Jeśli było 10 przeciwników, którzy mieli "Strach" a postać ma 50% na użycie Niezłomności to teoretycznie 5 razy użyje tej umiejętności. A jeśli jeszcze, któryś z tych przeciwników walczy magią śmierci to już nieźle można tam ćwiczyć Niezłomność...

Możesz poszukać tutaj informacji, ale to tylko wątek sugestie... sugerujący aby w jakiś sposób to skillowanie w ogóle umożliwić: http://idarionis.com/forum/forum.php?req=thread&id=5242
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Wszystkiego najlepszego  in the forum: Wanderer Game Offtopic
Avatar
Zorann (Administrator) #5
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94038
Taka rozpusta była, powiadasz? To był któryś ze zlotów, czy jakieś nieoficjalne spotkanie? :D

Ja jako niemal 100% abstynent wszelkie afterparty omijam szerokim łukiem, ale miło wspominam chociażby takie drobne sytuacje jak zdjęcie ElAdamo które ktoś wydrukował i przyniósł na pierwszy zlot. I z owego kiepskiej jakości zdjęcia opartego o jakąś butelkę na stole ElAdamo wznosił kufel ku obecnym nerdom.

Gdyby nasze ówczesne rozmowy doszły do uszu kogoś postronnego... oj, byłoby to uzasadnione wezwanie białych panów z kaftanami jak nic :D
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Przygoda na 4 awans - Łucznik Bitewny / Tropiciel  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #6
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94035
A niech to... Porównanie odczuć związanych z przechodzeniem mojego questa do lektury Grzędowicza? Trudno o lepszy komplement, niezmiernie mi miło po kolejnej pochwale, jakich mi tu nie szczędzisz :)

W pierwszej części questa jest 5 subquestów i każdy z nich można albo odpuścić, albo wykonać źle, albo wykonać dobrze, gdzie to ostatnie powinno być odczuwalnie trudniejsze od wykonania go dobrze - czasem ekstremalnie. Teoretycznie tymi "złymi" metodami, ew. z odpuszczeniem walk, questa można wykonać od razu. Tylko po co? ;)
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Przygoda na 4 awans - Łucznik Bitewny / Tropiciel  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #7
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94030
Quote by maRcus on 2020-08-05, 06:47:
mam niedobór słów, aby opisać zaje...ść tej przygody.

A dziękuję, taki komplement cieszy nawet po latach.
To teraz nic, jeno musisz zrobić jeszcze jednego łucznika, bo siłą rzeczy nie widziałeś jednej odnogi rozgałęzienia Bitewny<=>Tropiciel ;)

A udało Ci się zrobić komplet amuletów w pierwszej połowie przygody? Z czego pamiętam to tam dobrowolnie można zrezygnować z 90% zawartości, a jeśli nie, to też można było każdy z subquestów zrobić na dwa sposoby. Jak ktoś chciał wszystko zobaczyć i wykonać poprawnie to zdobywanie trofeów potrafiło być zadrą w tyłku nawet dla mocnej postaci :)

Aż sobie z ciekawości otworzyłem tego questa i przypomniałem sobie, że w zasadzie można było całkowicie pominąć pierwszą połowę questa... Generalnie całość składa się z ponad 120 plików tekstowych, z czego można było awans zrobić całkowicie bez walki w ciągu 4-5 ekranów, albo zrobić wszystkie 5 subquestów pierwszej połowy zadania i wszystkie 5 zrobić źle... Miałem nawet przygotowany taki scenariusz, ale domyślam się, że mało kto chciałby aż tak bardzo zepsuć sobie postać, więc podzielę się tutaj tekstem kończącym całość który w przygodzie jest, choć nikomu nie będzie raczej dane go w grze przeczytać:

Smutne. - Usłyszałeś. - Zasmuciłeś mnie, [NAME]. Nieliczni łucznicy są dość wytrwali, by zajść tak daleko jak ty. Ty jednak... Twe czyny nie radują mnie. Nie rozpowiadaj o nich poza gildią. Przyniósłbyś wstyd tak sobie, jak i całej gildii. Przyjdzie czas, w którym odkupisz swą hańbę. Nieprędko, ale na pewno przyjdzie. Módl się. Jeśli wierzysz w bogów, módl się, byś dożył tego momentu. Bowiem do tej chwili będziesz uważany za kogoś gorszego. Nie jesteś godzien, by stać tu przede mną, a twój widok rani me oczy. Jedynie przez wzgląd na tradycję uznaję twój awans w naszych szeregach i przyznaję ci amulet. Bądź jednak świadom, że nie jesteś go godzien. Możesz go odebrać od Caldira.
Auć, boli, nie? Gracz wówczas skończy z szóstym amuletem, normalnie niedostępnym - Króliczą Łapką i zyska przydomek Tchórza :)
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
This post was edited on 2020-08-13, 13:21 by Zorann.
topic: Urozmaicanie gry  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #8
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94028
Moje logi pozwalają jedynie na wgląd akcji animatorów - jeden aktywny.

Oprócz tego widzę, że nie oczekuje ani jedno imię do akceptacji - a potrzeba dwóch strażników, aby tę listę czyścić. Chyba że ta opcja została wyłączona.

Co do kodowania przygód, musiałbym się na dłużej zagłębić aby zobaczyć czy to działa. Na chwilę obecną zajmuje mnie kodowanie własnego projektu niestety.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Urozmaicanie gry  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #9
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94026
Trudno mi się do tego odnieść, bo nigdy nie miałem czasu na animowanie - zbyt późno się te sprawy w systemie pojawiły. Ale skoro ów animator się nie wypowiada, to masz niestety tylko mnie :D

Wiem że da się tworzyć przedmioty i moby, ba, nawet przygody jakieś tam można wrzucić w system, ale też niektóre zakładki wypluwają błędy systemu i nie wiem jak to wszystko ostatecznie funkcjonuje. Być może wbrew temu co wyżej napisałem można stworzyć nieoficjalną przygodę bez Vanda i dałoby radę zapełnić świat nowymi questami? I taki nieoficjalny awans może też by dało radę wykreować?

Napisz PMa do postaci Sarafan lub Kaniponk Sheea - nie wiem kto je teraz obsługuje, ale ostatnie logi pokazują akcje sprzed 3 dni. Dosyć szemrane akcje ;)
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Urozmaicanie gry  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #10
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94024
Nawet gdyby pojawiły się umiejętności, w parze musiałyby się pojawiać nowe questy, nowe moby. Bo inaczej po co to wszystko dla postaci, która i tak bije wszystko co istnieje? Choć byłoby miło awansować, to nie w tym bym upatrywał szans na urozmaicenie gry. Umilenie jej niedobitkom, owszem. Ostateczny cel który nie tyle dałby nowy skill i gameplay, a byłby postawieniem formalnym postawieniem kropki. Ale bez Vanda nawet tego się nie da zrobić.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Urozmaicanie gry  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #11
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94022
A jaką datę ma ta wiadomość? Bo może ów animator już nie gra, nie wspominając o tym, że bez Vanda nie da rady nic takiego wdrożyć. A dochodzi kwestia nowego skilla itd. Nawet zrobienie questa jako formalność bez skilla i otoczki, nawet bez walki, wymaga udzialu Vanda.
Na pewno też byś nie zaszkodził, bo w obecnej sytuacji lepszy przeciętny quest niż żaden.

Ale rzecz w tym, że nikt nie odpisał, bo mało ludzi zostało. Ot, starzy powracający chcą doklikać co zostało do doklikania. Czy urozmaicenie gry dla jednej, może dwóch osób poprzez dopisanie questa dla jednej profesji wiele zmieni?
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Tajemnicza zagadka druga część - Sekret krasnoludzkiej jaskini  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #12
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94019
Gratki. Właśnie nie wiem czy khers za bardzo nie spoiluje, ale dla niedobitków można pozostawić ;)
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Tajemnicza zagadka druga część - Sekret krasnoludzkiej jaskini  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #13
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 94011
Cały Twój post opisuje rozwiązanie bardzo dobrze, powiem wręcz że w pewnym momencie chciałoby się zakrzyknąć "O! to, to!". Natomiast takie kombinowanie nie jest w stanie naprowadzić na prawidłową odpowiedź, podobnie jak to było z pierwszą zagadką.
Najlepszą podpowiedzią będzie tutaj przypomnienie sobie właśnie poprzedniej zagadki, a konkretnie tego, że odpowiedź była w pewien sposób niematerialna, choć określała coś. Coś konkretnego. Bardzo konkretnego. Jednostkę wręcz. Druga zagadka nie jest aż tak konkretna, ale... ok, póki co wystarczy. Daj znać jak się uda, lub jeśli będziesz chciał więcej podpowiedzi.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Urozmaicanie gry  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Zorann (Administrator) #14
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93985
Teoretycznie możesz zostać animatorem i jakieś tam akcje to umożliwia i Vand z pewnością może takie prawa nadać, ale tak naprawdę to trzeba nagonić najpierw graczy. To nie jest łatwe zadanie.

Fakty są takie, że stara gwardia się wykruszyła z powodu statyczności gry i braku nowości, tudzież braku nadziei na dokończenie ścieżki rozwoju. Zwyczajnie formuła też im się przejadła, choć jak widać powracają niektórzy do klikania.
Nie zmienia to jednak faktu, że zanim się starej gwardii znudziło klikanie, to zeszło dobrych kilka lat, jeśli nie kilkanaście niektórym. Więc naprawdę rekordowo długie to przejedzenie - można porównywać do wysokobudżetowych MMORPGów. Więc ta statyczność i brak updatów nie przekreślają tego, że gra jest pełnoprawna, choć wiedza że nie osiągnie się ostatniego stopnia wtajemniczenia ani nie czeka wielki boss którego można na końcu ubić troszkę może w grze przeszkadzać. Nawet duże troszkę.

Zatem abstrahując od faktu że gra updatów raczej nie zobaczy - choć kreski bym na niczym nie stawiał - gra ma potencjał na lata klikania dla kogoś nowego kto się wkręci, pod warunkiem jednak, że wejdzie też na forum i jakaś społeczność się znowu pojawi.

Nie wiem jak "przeżywalność" gracza który nigdy nie korzystał z forum wyglądała, ani jaki odsetek graczy którzy spędzili w grze choć kilka miesięcy na forum nigdy lub prawie nigdy nie zajrzał - ciekawe, czy Vand ma takie statystyki? Dla mnie osobiście to miejsce było główną ostoją w trakcie, jak również na długo po tym gdy przestałem klikać.
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
topic: Podupcone rozmowy  in the forum: Wanderer Game Offtopic
Avatar
Zorann (Administrator) #15
User title: Ten który czuwa
Member since Jan 2007 · 4867 posts · Location: http://www.zmm.ow.pl/mapa.jpg
Group memberships: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, PBF Game Master, Strażnicy, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93997
Co tu się wyprawia? Tu Teriasza ktoś w toporze wyprzedza, tu na forum 6 osób zarejestrowanych online dzisiaj było, że nie wspomnę o ostatnim "wysypie" postów i powrotów. Hmm?
Złowrogi Ostrzeliwujący Regularnie Aroganckich Nieprzyjaciół Narwaniec
"Samson często strugał kołki. Po pierwsze, wyjaśniał, jest to czynność w sam raz dla idioty, na jakiego wygląda. Po drugie, mawiał, struganie kołków uspokaja, wpływa korzystnie na system nerwowy i trawienny. Po trzecie, tłumaczył, rżnięcie drewna pomaga mu podczas wymuszonego przysłuchiwania się dyskusjom o polityce i religii, albowiem zapach świeżego wióra łagodzi odruchy wymiotne. "
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Special characters:
Page:  1  2  3 ... 302  303  304  next 
Special queries
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 479.2 ms (422.1 ms) · 157 database queries in 161.4 ms
Current time: 2020-11-26, 18:28:27 (UTC +01:00)