Subject: Proste zmiany w klasach Kler
Temat stale wałkowany od lat ale zacznę od nowa. Opisując go nie będę pisać plusów minusów bo to jest zbędne,zajmę się raczej tym co ja uważam za rzeczy które moim zdaniem należało by zmienić.
Dlaczego?
Są to podstawy jakie według mnie zmieniły by mechanikę rozrywki.
Dodawanie nowych umiejętności to zawsze miła odmiana ale jeśli nic nie wnosi,nic nie zmienia to ma się odczucie
bycia oszukanym nawet jeśli tak nie powinniśmy się czuć ale jednak jest ta gorycz.
Atutem tych klas jest unikalna zdolność do leczenia się.
Ale....
Jest to dość kapryśna zdolność... która potrafi uratować życie ale i zawieść na całej linii.
Obecna mechanika ma dwa rodzaje leczenia-regeneracja oraz heal.
Mają one jeden system widełek co nie daje dodatkowych opcji ich używania a co jeśli można by to zmienić.
Mój pomysł polega na zmianie działania czarów regeneracji zbliżony do działania zdolności regeneracja.
Zasada byłaby bardzo prosta zmiana z czaru aktywnego na czar stale działający.
Leczy on stale postać od 100% życia co każdą akcję bez rzucania go w trakcje walki.
Koszt byłby zmieniony na wartość procentową 10-15% bazowej many.
Jeśli zostałby potraktowany TA to na czas trwania TA czar byłby wyłączany po czym uruchamiałby się od razu.
Mała prosta zmiana a jak by ucieszyła.
Dzięki temu widełki zostają nam do ustawienia Heala jako strategicznego leczenia.
Tak jak mamy czary typu Ochrona w Zwarciu,Magią i Strzałami. Też można zmienić ich tryb działania na błogosławieństwa które stale działają jak czar i kosztują 10-15% bazowej many.
Za tym system kryje się możliwość posiadania już ochrony przed strzałami/magią w trakcie biegu co samo w sobie jest zaletą. Kupując te czary poczułem się,że wywaliłem złoto w błoto bo nie mogłem ich używać walcząc postacią w zwarciu.
Proste zmiany i skuteczne.
Jeśli coś jest proste ale działa to poco trwać przy rozwiązaniu które się nie sprawdzało i było kapryśne.
Będę co pewien czas dopisywać tutaj nowe pomysły.
![http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg [Image: http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg]](http://www.nodiatis.com/pub/8.jpg)
Lord Gerald-(442)Paladyn lev. 234
Niebieski Smok,pokonany
Wielki Czerw Skalny potężnym uderzeniem --===
*WYKORZENIA*===-- przeciwnika na 683 punktów! Gerald otrzymuje 405 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Gerald na kilka sążni i oszołomiło!