Not logged in. · Lost password · Register
Page:  1  2  3 ... 123  124  125  next 

All posts by Grygor (1866)

topic: Inne giery on - line (i raczej nie RPGi)  in the forum: Wanderer Game Offtopic
Avatar
Grygor #1
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Ostatnie pół roku pocinam w war thundera. Konkurent WoTa, zresztą miażdży go w każdym aspekcie. Mix samolotówki - czołgów i floty. Spory realizm, dobre odwzorowanie historyczne, pełnia fizyka i model zniszczeń. Lada moment ruszają otwarte beta testy tanków, jeżeli kogoś interesuje tego typu rozrywka to można rejestrować się przez tego promo linka. Dodatkowego golda dostają obie strony.
http://warthunder.com/en/registration?r=userinvite_4462980
Jak ktoś ma chęci i teamspeaka niech odzywa się w grze. Mam konkretny dywizjon. Przygarniemy go pod swoje skrzydła.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
This post was edited on 2013-12-04, 19:55 by Grygor.
topic: Oł jee  in the forum: Wanderer Game Offtopic
Avatar
Grygor #2
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 89222
Żeby zacząć miłym akcentem, to tak jak mówiłem balansu nima krasnoludy i łucznicy są OP. :D
Trochę się pozmieniało i są duże zaległości do nadrobienia. Normalnie czuje się nobem.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
topic: Oł jee  in the forum: Wanderer Game Offtopic
Avatar
Grygor #3
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 89209
Widzę, że w grze 200 poziom pękł. :D
Marqs 170, oj dawno mnie tu nie było.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
topic: System odporności na magię  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Grygor #4
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 80934
Z tego co mi wiadomo to LDS nie jest raczej postacią, chowającą ów grosze do skarpety. Gdybyś sobie zadał trochę trudu, to mógłbyś uruchomić niezbędnik i zobaczyć jakie są w tym momencie koszty czarów. Czar ofensywny - "mocny powiew śmierci", to wydatek ponad 12 sztuk złota. Czar obronny "krew smoka" - prawie 22 sztuki złota. Czy jesteś przekonany, że na swoją zbroję wydałeś więcej? Ja w to wątpię. A to przecież tylko 2 czary.
Co ma do rzeczy LDS? Debatuje o dysproporcji między rycerzem który inwestuje w sprzęt, a tym który nie inwestuje i skupia się na unikach. Pancerz dla rycerza ma pomagać a jest w zasadzie do niczego, bo nawet z tym LDS łatwiej jest walczyć bez zbroi niż z jej ciężką wersją, co już powinno dać V do myślenia, że coś nie tak. Nie ma użytecznego pancerza, który chronił by przed najsilniejszymi czarami. Zresztą o czym tu rozmawiamy. Aby obecny system odporności był skuteczny, trzeba mieć ich po około 400-500 ;).
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
This post was edited on 2011-11-19, 09:16 by Grygor.
topic: System odporności na magię  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Grygor #5
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 80922
Grygor, jako przedstawiciel tej zapuszkowanej czesci wedrowcow,  powiedz mi, czy jak stoi sobie LDS i chcesz go pokonac i probujesz w jednej walce i widzisz, ze sadzi tym swoim Mocnym Powiewem Smierci to idziesz do magazynu oraz przebierasz sie w najlepszy zestaw z Mythrillu jaki masz i wtedy probujesz z nim wygrac?
Jeśli widzę, że mnie poniewiera w tempie błyskawicy, ściągam puszkę i zakładam patałaszki zdobyte jeszcze na spalonej osadzie, tak by wywierane obciążenie mieściło się w zakresie tolerancji, nie wpływając na prędkość postaci. Lżej jest znosić gorycz porażki, kiedy przeciwnik traci te kilkadziesiąt hp więcej. Dziwne i przykre jest, że gracz, który wydaje zdobyte pieniądze na sprzęt który powinien dawać przewagę, ma po dupie względem chomików, ładujących każdy grosz do skarpety. W sumie to zrozumiałe, kiedy lepiej jest biegać na golasa, a jedynym problemem jest obciążenie wywołane nadmiarem gotówki.  Już ja wiem po co Marqsowi Juki. Stado koni pociągowych ciągać za nim będzie skolekcjonowane miechy z miedzią. Tyle mu do wandererowego szczęścia trzeba :-D
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
This post was edited on 2011-11-18, 20:08 by Grygor.
topic: System odporności na magię  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Grygor #6
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 80906
W ogóle trochę mnie irytuje fakt, że zwarciowiec musi w WND być praktycznie puszką i puszkowanie swych postaci jest promowane niemal w każdym miejscu.

Pokaż mi w którym? Ja póki co widzę, że prawdziwy rycerz z ciężką zbroją, w tej grze nie ma czego szukać.
Ma mocno po dupie w walce z czarusiami. Ma mocno po dupie w momencie kiedy przeciwnik się regeneruje. Nawet efekt krwawienia u przeciwnika, jest spowalniany. Trafiłem na questy, w których posiadanie ciężkiego pancerza blokuje możliwość wykonania przygody. Notabene na magazynie też za długo nie posiedzisz, bo chwila moment i nie ma cap wolnego. Wiesz jak wkurza, że w zasadzie na każdą poważną okazję, rozbierać się trzeba do gołej dupy, bo inaczej nie poszalejesz? Jedyne przed czym dobrze chroni ciężka zbroja, to ciosy wyprowadzane jakąś prehistoryczną bronią, ale to dobre tylko na łuczników.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
topic: Coś śmiesznego...  in the forum: Wanderer Game Offtopic
Avatar
Grygor #7
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 80539
Premiera Skyrima, oglądając filmiki takie coś znalazłem:
http://www.youtube.com/watch?v=rt5aUdijAN8&feature=pla…
Rozpieprzyło mnie kompletnie. :D
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
This post was edited on 2011-11-12, 11:03 by Grygor.
topic: Licznik przygód (Czyli ile znalazłeś i czy warto szukać.)  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Grygor #8
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 80832
Bądźmy szczerzy, taki licznik kierowany jest głównie dla newbie. Jasne i oczywiste dlaczego.
Jeśli stary chce poznać gdzie jaka przygoda, zapyta innych ew. pośle na zwiady śmieć-postać.
Ja osobiście mam 2 postacie, których używam w zasadzie wyłącznie do szukania wszelkich możliwych przygód. Nie widzę problemu w kontynuacji procederu. Miło było by nie mieć konieczności ich posiadania, ale kłóci się ze zdrowym rozsądkiem, żeby płacić za coś co powinno prostować skrzywioną pod tym względem rozgrywkę. Powinniśmy się trzymać zasady, ze ordery są za ciekawe smaczki, a nie sprawy istotne dla rozgrywki.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
This post was edited on 2011-11-12, 02:34 by Grygor.
topic: Licznik przygód (Czyli ile znalazłeś i czy warto szukać.)  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Grygor #9
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 80816
A odzyskiwanie ene, dostępne jest za miedziaki? Szkoda, że ostatnio co lepsze pomysły wpływające na rozgrywkę przechodzą z buta kiedy tylko pada zdanie - za ordery - tak jak z tymi 100 ene za awanse. Jak tak dalej, będzie to jedyny warunek wprowadzania nowinek.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
topic: Licznik przygód (Czyli ile znalazłeś i czy warto szukać.)  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Grygor #10
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 80808
Nie przesadzajcie z tymi orderami, bo się robi tu powoli wszystko płatne. Jeszcze trochę i dostęp do miast będzie za ordery.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
topic: Na jakiej zasadzie funkcjonują regeneracja oraz anatomia? (coś dla hardcorowców.)  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Grygor #11
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Subject: Na jakiej zasadzie funkcjonują regeneracja oraz anatomia?
[Image: http://img12.imageshack.us/img12/6222/kulawiec.jpg]

Jak rozumieć powyższą sytuację?
1) Anatomia nakłada się przypadkowo w jednej akcji z regeneracją?
2) Anatomia inicjuje akcję pobudzając do działania regenerację?

Bez względu na odpowiedz, jak w takiej sytuacji należy interpretować szybkość obydwu postaci, skoro w czasie krwawienia mającego trwać 2 kolejne akcje przeciwnika w istocie następuje 5 akcji i 4 regeneracje.
Właściwie to czemu w trakcie 5 akcji przeciwnika, były tylko 4 regeneracje a nie 5?
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
topic: Żryj na zdrowie, spij jak szlachcić. (wpływy w żarciu i spaniu.)  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Grygor #12
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Subject: Żryj na zdrowie, spij jak szlachcić.
Potrawy w karczmach dające różnorakie charakterystyczne sobie (drobne) bonusy we wpływach na okres najedzenia + spanie w karczmach odbijające się wpływem pozytywnie lub negatywnie (zależnie od ceny lokum). Co wy na to?  Myślę, że przydało by się zagospodarować jakoś bardziej różnorodnie i kompleksowo możliwości silnika gry w tej kwestii.

MODZ: Łączenie:

Wchodząc w szczegóły konkretna propozycja.
Siła wpływu zależna od stopnia najedzenia danym rodzajem potrawy, czyli:
- głodny : 0
- syty : 33% wpływu
- nażarty 66% wpływu
- obżarty 100% wpływu

Cziterski przykład. Wcinam do "syta" grochówkę dającą wpływ +10 odporności na zimno.
Do stanu obżarstwa doprowadzam się jeszcze jajecznicą z bazowym wpływem + 10 hp.
Ostatecznie uzyskane wpływy: + 3 odporności na zimno, + 6 hp. Banalne.
Drogą dedukcji, w jednym momencie mogli byśmy posiadać max 3 różne śladowe (acz istotne w pierwszych tygodniach gry) wpływy.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
This post was edited 2 times, last on 2011-11-05, 12:49 by Zorann.
topic: mapy do wrzecion  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Grygor #13
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 80640
Świetne mapy! Jestem ciekaw czy wypali w końcu coś z pomysłu mapy interaktywnej? :)
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
topic: Juki dla konia  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Grygor #14
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 80169
Ja tam liczę, na to, że będzie można sobie załadować konia pod sam korek  (no dobra pod grzywę :D) jakimiś minerałami kupionymi w sklepie zaopatrzeniowym wudu-dor, i sprzedać to np w zak-haum po lepszym kursie.
Wiecie o czym mówię, nie?  ;-) Oczami wyobraźni już widzę, sytuację kiedy odwiedzamy nowe miasto, na ekranie widnieje, informacja o tym co jest aktualnie skupowane i w jakiej ilości, a my wyruszamy w podróż po miastach szukając zaopatrzenia.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
topic: 100 energii za awans  in the forum: Wanderer Game Spełnione marzenia
Avatar
Grygor #15
User title: stary pieprzony marudzący tetryk
Member since Jan 2007 · 2066 posts
Group memberships: Animatorzy, Graficy, Skrybowie, Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 80197
   Ja mam lepszy pomysł, zabrać młodym, i tak wiele przed nimi, a dać starym, gdyż nie wiele im już zostało. Kto za ręka w góre! 

   A tak poważnie, to podpisuje pod tytuowym pomysłem, obiema rękami. Zgrywam się a przy okazji sprawdzam poziom kultury młodszych kolegów i to czy Vandhallowi chce się jeszcze brać pod uwagę głos starych forumowych pierdków.  ;-)  100 ene za awans dla pruchniaka ze 150 lvl to i tak nie wiele, aczkolwiek było by miłym dodatkiem urozmaicającym. Natomiast młodziakowi jest jak manna z nieba.

   Zdecydowanie zbyt długo trwa proces dobijania do awansu na 50 poziomie, a nie oszukujmy się do tego etapu dociera pewnie jakiś mały promil nowych graczy. Po 10 lvlu jest żmudnie i monotonnie, a najbardziej bawią przecież przyrosty i awanse. Ważne są pierwsze miesiące, a później i tak będzie klikał za niego automat. Także ja nie widzę najmniejszych barier przed wprowadzaniem.  ;-)
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
This post was edited 3 times, last on 2011-10-11, 20:25 by Grygor.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Special characters:
Page:  1  2  3 ... 123  124  125  next 
Special queries
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 371.8 ms (301.3 ms) · 158 database queries in 167.6 ms
Current time: 2019-11-20, 21:20:42 (UTC +01:00)