Not logged in. · Lost password · Register
Page:  1  2  3 ... 66  67  68  next 

All posts by Storm (1009)

topic: Niezlomnosc  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Storm #1
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Widzę, że Paladyn Gerald nie docenia potęgi mocy i popada w zwątpienie. Twierdzi, że Niezłomniść to gówno skill.
 Proponuję więc prosty test. Polegać on będzie na tym, że stworzy się kopię Geralda z jego skillami i eq z czasu ubicia smoka. Oczywiście za wyjątkiem Niezłomności i napuści na mobka. Jeśli bez tej umiejętności da radę, znaczy, że ma rację. I trzeba będzie coś z tym skillem zrobić. Jeśli zaś klon nie poradzi sobie ze smokiem to znaczyć będzie, że Gerald nie ma racji, a skill działa i jest bardzo pomocny. Kto z animatorów podejmie się tego zadania?
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
topic: Niezlomnosc  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Storm #2
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93270
Nadal nie myślisz obiektywnie Geraldzie. Pisałem wcześniej na temat Niezłomności. Oczywiście w błędzie jesteś twierdząc, ze ten skill nie miał wpływu na sukces paladynów w starciu ze smokiem. To nadal potężny przeciwnik dla większości postaci i jego umiejętności nie są wcale słabe... Tak jak Maniollo zdebufowal go i dzięki tym skillom odniósł zwycięstwo, tak samo Niezłomność nie pozwoliła na zdebufowanie waszych uników, hita i magii. Jeśli nawet wystąpiły efekty to z pewnością były one na tyle słabe, ze nie osłabiły wystarczająco waszych postaci.
 Krasnoludy maja bonus do wytrzymałości co ma również silny wpływ na żywotność i sile woli. Na pewno tez Wolfstark nie zaniedbał mądrości.
 Balansu nie było długi czas do 125 lvlu kiedy to mnisi rządzili niepodzielnie na turniejach i w przygodach. Zapomniałeś już? Teraz przynajmniej jest to bliższe stabilizacji niż kiedyś. Kazda profesja ma swoje mocne i słabe strony. Nie może być uniwersalnego żołnierza. Wiadomo dlaczego.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
topic: Niezlomnosc  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Storm #3
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93257
Chciałem pogratulować paladynom pokonania niebieskiego smoka. Nie lada to wyczyn zważając na to jak lekko wam poszło. Niezłomność, widzę, sprawuje się bardzo dobrze. Próbujecie tylko dodać jej efektów do pvp, a to błąd. Nie może być uniwersalnej profesji w tej grze, bo nie będzie balansu.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
topic: narada wojenna  in the forum: Wanderer Game Eventy
Avatar
Storm #4
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93125
Miały być glejty takie o jakie się poprosi i nie było mowy o ograniczeniach. Skoro jednak są, a nie można mieć tego o co się prosi to rezygnuję. Nie będę Marqsować choć przyznam, że czas eventu na chwilę obecną uważam za stracony i na przyszłość zastanowię się czy chce mi się cokolwiek pisać i w czymkolwiek uczestniczyć.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
topic: narada wojenna  in the forum: Wanderer Game Eventy
Avatar
Storm #5
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93098
Quote by gorthaur:
Można byłoby odpalić tamtego globala co był kiedyś, ciekawe ile to roboty, i to byłoby dla niższych lvli
Tak, gorthaur ma rację. Dawno temu Legion Wilków ( W tym i on) stworzył global, który z założenia miał trwać miesiąc. Do pracy przyłożyło się wielu graczy (Kalgherion, Orlica, Gorthaur, Merowen, Gerald, Ricewind, Bartolomeo, Maniollo, Khets, Lothinel, Zorann)  i stworzyliśmy coś bardzo dobrego. Pisaliśmy to ponad miesiąc o ile pamiętam. Global był napisany z myślą o wszystkich postaciach poczynając od 1 lvlu. Niestety trochę się rozwlekło z winy Vanda, który miał to przypilnować i znowu było narzekanie.
 Marqs, najłatwiej jest grymasić jak rozpieszczona dziewczynka. Trudniej zorganizować sobie czas i poświęcić go innym.
 Miałem już więcej tu nie wrócić ale ktoś mi bardzo marudził.
 Prawdę powiedziawszy, wszystko zależy od Vanda.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
This post was edited on 2015-07-23, 00:22 by Storm.
topic: Trzeci Atak  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Storm #6
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 93056
Marqs, Vand jest otwarty na propozycje tylko trzeba mu czasem pomarudzić. Mówisz, ze szarzy nie da się wszędzie skilowac nie tracąc przy tym na finansach czy poziomie postaci. Potrafisz pisać. Moze napiszesz przygodę pod szarże?
 Co do samej umiejętności to nie bierzecie pod uwagę innej która świetnie współpracuje czyli Znajomość Zachowań. Nie patrzcie tylko na jeden skill lecz na całokształt. Czy to współgra ze sobą czy tez nie.
 Trzeci atak na początku był o wiele uboższy jak sama Anatomia. Zostały zmodyfikowane.
 Są profesje gdzie wszystkie ( nawet te podstawowe skille) są bardzo ważne i zaniedbanie ich znacząco osłabia postać jak również ma wpływ na działanie innych.Trenowanie wymaga myślenia, czasu i środków. W takim wypadku bardzo ciężko utrzymać się w topce.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
topic: Zbrojni  in the forum: Wanderer Game Eventy
Avatar
Storm #7
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 92911
Storm 322 berserker
Caramon 545 berserker
Malakian 377 pancernik
Hamza 568 berserker
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
topic: Zbrojni  in the forum: Wanderer Game Eventy
Avatar
Storm #8
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 92707
Storm -miecz
Malakian - miecz
Caramon - miecz
Hamza - miecz i kusza
Eleana - "ogniem" i mieczem
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
topic: Gladiator human vs krasnolud  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Storm #9
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 78286
Quote by Gwaihir:
Jeżeli chodzi o prowadzenie postaci udowodniłeś postawą Malakiana, że potrafisz przykładając się stworzyć skutecznego wojownika i przedstawicielem niedocenianej profesji osiągnąć sukces.
Rycerza. Wszyscy wiedza, ze ta profesja nie jest niedoceniona, wrecz przeciwnie - rozpieszczona, wiec zastanow sie co piszesz. Grogan nie mial szans z Malakianem ale Caramon juz mial problem. Przypomne, ze tu mowa o postaciach tej samej profesji innych ras.

Patrząc przez pryzmat poziomu naszych postaci, czyli sporo ponad setny poziom wyślesz swoją postać, żeby trenowała jakąś umiejętność na arenie na jednym przeciwniku rezygnując z wszystkich pozostałych możliwości rozwoju? Dla jakiego efektu? Rozwoju jednej tylko umiejętności, której działanie jest nijak niewymierne do trudu wkładanego w jej rozwój - regeneracji, zrezygnujesz z expa i gotówki?
Kolejne brednie Gwaihirze... Wszyscy wiedza, ze trenujac na wybranym "worku" skiluje sie wszystkie umiejetnosci i tylko od nas zalezy na co najbardziej w danej chwili kladziemy nacisk. Skillujac w ten sposob tracimy na jednym, za to zyskujemy na drugim. To wybor swiadomy. Dziwne, ze musze Ci to tlumaczyc.


Tak też między innymi odstawiony jest Gwaihir - brigand. To w jaki sposób ćwiczy się umiejętność regeneracji, co się z tą umiejętnością dzieje, jakie przynosi korzyści i jak jej rozwój po pewnym etapie praktycznie zatrzymuje się w miejscu - do tej pory nie mogę się nadziwić w jak proporcjonalnie niewielu sytuacjach umiejętność ta będzie się sprawdzać konfrontując efekt z trudami rozwoju.
To, jak prowadzisz swoje postaci mnie nie interesuje. Twoj wybor. Do rozwoju regeneracji potrzeba kondycji i odpowiedniego sparing partnera. Sam wiesz, jakie korzysci daje dobrze wyskilowana regeneracja regeneracja. Ile juz masz?

Trzeba przyrosty wyrownac ludziom do krasi i bedzie git.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
topic: Wizualizacja pozycji walczących w trakcie walki 28.06.2011 - dyskusja i błędy.  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Storm #10
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 78291
Tez nic tam nie widze.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
topic: Gladiator human vs krasnolud  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Storm #11
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 78283
Kolego, swietny argument z tym 2,5k hp i trudnoscia znalezienia przeciwnika do treningow... Tylko, ze ja nie wierze.
 Grogan zdejmuje blachy, bierze patyk w lape (mam na mysli jakis najslabszy czekan gdyby ktos nie zrozumial) i staje na przeciwko kogos, kto jest w stanie zadac porzadne obrazenia ale bez przesady i sie przy tym nie zmeczyc czyli np Liriel Baenre.
 Czy ja musze o czyms takim mowic?
Tu sie rozchodzi o kondycje... Jak sie dobrze ustawic, to mozna naprawde wiele wyciagnac. Twardziele maja z tym problem, bo nie opieraja swej sily na wytrzymalosci.
Dodac do tego 25% roznicy w przyrostach i mamy zbyt duza dysproporcje.

Oczywiście biorą pod uwagę możliwość, że jeśli po osiągnięciu w końcu awansu na Gladiatora po 4ch miesiącach okaże się, że krasie mają średnio o 40 punktów lepiej rozwiniętą umiejętność oraz regenerują sobie tysiące HP, kiedy ludzie tylko kilkaset to trzeba będzie skill zrównoważyć.
Sarkazm lub niewiedza. Ten typ regeneracji nie dziala tak jak w przypadku mnichow. Da tyle ile sobie wyszkolisz. Dysproporcja jednak bedzie widoczna po tych 4 miesiacach treningow.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
This post was edited on 2011-06-28, 12:02 by Storm.
topic: Gladiator human vs krasnolud  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Storm #12
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 78280
Moze zle sie wyrazilem z tym zmniejszaniem statystyk, na ktore tak goraczkowo niektorzy zareagowali. Racja, co Vand dal niech nie odbiera i krasie niech maja regeneracji tyle ile otrzymali ale ja chcialbym by ludzie mieli tyle samo lub podobnie czyli innymi slowy:

PODNIESC LUDZIOM PRZYROSTY REGENERACJI DO POZIOMU KRASNOLUDOW.

maRcus, podales statystyki, ktore jak slusznie Marqs zauwazyl, sa malo istotne dla postaci wojujacej lub wcale, poza rozbrojeniem. Krasie jednak maja lepiej w broni, DA, parry.
 Ja mowie o regeneracji. Nie przyczepilem sie 5% roznicy miedzy przyrostami topora i miecza, niech krasie maja cos z zycia. Podczas turnieju odczulem, walczac z Groganem, roznice 300 hp. Roznica ta bedzie sie powiekszac. Jesli dojdzie regeneracja, ktora bedzie krasiom rosnac duzo szybciej niz ludziom to juz calkiem (ze wzgledu na mase staminy) krasnoludy beda nie do zajechania.
 Prowadze postac, ktora ma regeneracje i wiem jak dziala ten skill.

Proponuje by regeneracje ustawic dla ludzi i krasnoludow po rowno.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
topic: Gladiator human vs krasnolud  in the forum: Wanderer Game Sugestie
Avatar
Storm #13
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
Subject: Gladiator human vs krasnolud
Ludzie
Uniki +15%
Magia -55%
Miecz +40%
Topór +35%
Maczuga +40%
Kostur -65%
Łuk -5%
Kusza -5%
Parowanie +35%
Jeździectwo -40%
Rozbrojenie +45%
Drugi Atak +20%
Trzeci Atak +15%
Blok Tarczą +20%
Regeneracja 0%
Krasnoludy
Uniki +5%
Magia -82%
Miecz +15%
Topór +45%
Maczuga +45%
Kostur -65%
Łuk -60%
Kusza -5%
Parowanie +40%
Jeździectwo -115%
Rozbrojenie +15%
Drugi Atak +30%
Trzeci Atak +15%
Blok Tarczą +20%
Regeneracja +25%

Proponuje zmniejszyc dysproporcje i dac czlowiekowi tyle samo lub wiecej. Dlaczego?
Krasnolud gladiator bedzie mial o wiele wiecej staminy na trenowanie tej umiejetnosci niz czlowiek. Nie dosc, ze ma obecnie najwiecej HP wsrod zwarciowcow, to jeszcze gdy dojdzie Regeneracja, to bedzie przeciwnik nie do zajechania. Kazdy przeciwnik przy nim padnie na cycki z braku staminy lub duzo wczesniej pod ciosami topora.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
topic: Jak długo trzyma szarża?  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Storm #14
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 78187
Quote by Grygor:
A ja myślę, że wybrałeś Najeźdźcę bo uznałeś, ze Grygor blefuje.  :-D Podczas gdy to była zwyczajna szczerość. Ciężko mówić o świadomym wyborze kiedy nie widzi się działania skillów w praktyce. Ciężko mówić o świadomym wyborze, kiedy nie zna się przyrostów. Zanim jeszcze wpadłeś do wąskiego grona najeźdźców, były to najwolniej rosnące skille jakie kiedykolwiek widziałem. Gdyby od początku rosły tak jak po Twoim awansie, Grygor miał by mnw tyle anatomii ile Marqs Znajomości Zachowań.

Zle myslisz. Do tego nie czytasz co pisze, a napisalem, ze zapoznalem sie ze skillami Najezdzcy i Kawalera wypytujac i Ciebie i innych o nowe skille. Podpytalem tez o szczegoly Vanda i na tej podstawie wybralem ta sciezke rozwoju choc tez mialem watpliwosci czy nie zmarnuje postaci widzac Twoje narzekanie na dzialanie BC i A.
 Dzieki temu, ze zdecydowales sie na bycie pionierem, przetarles szlak i V mogl wnisc poprawki tam gdzie trzeba bylo. Jesli uwazasz, ze trzeba nadal poprawiac to opisz to dokladnie w temacie w Sugestiach, ja dodam od siebie w oparciu o wlasne doswiadczenia.


Oczywiście. Dodać należy, że będzie w stanie zgasić kawalera, który lata w bawełnianych majtach, bez zbroi.
Super. :-D  Ciekawe co będzie kiedy kawaler przyodzieje pancerz.
Tez dostanie baty jak bedzie gorszy w skillach.

Pewnie tak bylo ale wazne, ze byl w moim zasiegu gdy ja go atakowalem. A i on zapewne ustawil postac w obronie tak by mogla sie obronic.
No okej ile w walce z nim pomogła Ci Budowa Ciała. Te wspaniałe dodatki do odporności zredukowały chociaż jeden punkt obrażeń czarów, kiedy były potrzebne?
Pomogla bym mogl przetrzymac jego ataki na tyle dlugo by go zlikwidowac. W walce z magami kazdy punkt odpornosci sie liczy, bo wydluza zycie postaci. Im wiecej hp tym wieksze szanse na pobicie maga.


Ciekawie wygląda ta nasza dyskusja, ja zarzucam argumenty na poparcie tego co piszę, a ty stwierdzasz, że wcale tak nie jest, ale nie chce Ci się udowadniać. No kaman.  :-D Wczoraj 9 ene poszło na rzucanie BC dzisiaj 4. Być może jutro 0, a po jutrze 15. W tygodniu 50 ene przepadało do tej pory swobodnie.
Nasza dyskusja wyglada tak:
Ja argumentuje, a Ty i tak piszesz dalej swoje. Zazwyczaj. ;-) Przesle Ci skille Malakiana i stworz sobie kawalera co bys mogl poeksperymentowac sobie. Zajrzyj na Szaniec.

Bo nowe skille, nie dają zauważalnych efektów w walce? Z tą wspanialą anatomią na czele, która średnią DMG w walce zwiększa mi o całe 0.6 DMG.  :huh:
Zaproponuj zmiany Vandowi i niech sie wypowie na ten temat.



Nie mam już za bardzo czego dokupywać. Grygor nigdy nie należał do postaci oszczędzających na sprzęcie.  ;-)
To teraz pozostaje skillowac.

Trzeba skillowac dluzej :D Zreszta ja nie umie skillowac. Mam podobne przyrosty miecza. Moze powinienes zmniejszyc dmg co by walki byly dluzsze?
A ja myślę, że już dłużej niż pozwala kondycha nie da się prowadzić walki. Chyba, ze znasz jakiś sposób na przekroczenie limitu kondycji.  ;-)

Kiedys byl taki sposob by stworzyc sobie kilka postaci, ktore atakowaly glowna postac i dawalo jej to w obronie przyrosty. Tak sie wzmocnil Sloth, Zzytt, Drifter i paru innych z Mefem na czele. Czy to bylo czitowanie? NIee, to bylo wykorzystanie mozliwosci systemu. Teraz juz tak nie mozna. Jedynie znalezc sobie kogos na kim mozna by wycisnac nieco wiecej niz na innych i meczenie go ile sie da kosztem kasy i lvlu.

100%? W walce z kim? Z jakims nobkiem? Robaczkiem? A ile masz z Hamza?
Wybacz wprowadzenie w błąd. Przygody oczywiście miałem na myśli. Po co mu miecz +24 hit, kiedy ma blisko 100% celności na trollu i magazynie?  A to robi przez większość czasu. ;-)
Sprobuj powalczyc ze Spectrem, duchem czy innym koszmarem. Nie wierze, ze zawsze w przygodach masz 100% trafienia. Moze ze zwyklym przeciwnikiem typu szczur lub rozbojnik.



Najgorsze za Toba. Zrobiles zwans. Teraz trzeba popracowac w spokoju nad postacia i na forum poddac propozycje poprawy obecnych skilli. Tylko, ze Vand nigdy nie zrobi z BC i Anatomii wudnerwaffe...
No i okej. Nie chodzi o to, zeby robił z najeźdźcy mega koksa. Chodzi o to aby zasady działania nowych skillów były znośne.
Konkrety! Masz pomysl na poprawienie tego to przedstaw w punktach i zapakuj zawijajac wstazeczka.

@ Loss sprawdzalem tylko czy ktos procz Grygora to czyta. ;-)

Quote by Aderon:
Dużo lepiej by, moim zdaniem, było, gdyby przerobić ten skill tak, jak proponuje Grygor - jako odwrotność regeneracji, taki zwarciowy odpowiednik penetracji. Sama nazwa "anatomia" sugeruje, że postać wykorzystuje swoją wiedzę o czułych punktach, więc proste zwiększanie obrażeń o parę punktów co czwarty cios wydaje się być gorszym rozwiązaniem, niż gdyby raz na jakiś czas obrażenia miały spowodować krwotok - eleganckie ciurkiem lecące co rundę obrażenia, omijające AC.

Swietny pomysl. Jestem za.

Kolejna kwestia to budowa ciała. Skill ma bardzo duży potencjał, jeśli chodzi o walkę z magami - dodatkowe hp pozwalają przeżyć więcej czarów, a odporności na żywioły zmniejszają obrażenia od magii. W praktyce nie wypalił, bo ten dodatek jest niezauważalny. Owszem, można by się teraz wykłócać i bawić w cyferki, ale wystarczy porównać tę umiejętność z innymi, by zobaczyć, jak jest słaba. Gdyby dodawała kilka punktów wytrzymałości, kondycji, trochę udźwigu, słowem - miała szersze zastosowanie, to wtedy uniwersalność tego skilla zrekompensowałaby słabość względem np. powalenia, które nie dość, że zadaje zwielokrotnione obrażenia kilka razy w walce, to jeszcze oszałamia i omija parowanie i blokowanie tarczą.
Tez dobry pomysl. Tylko czy V na to pojdzie?

Największym jednak mankamentem jest to, ile energii trzeba przez niego tracić. Płacenie energią zawsze jest, moim zdaniem, ciosem poniżej pasa, bo spowalnia KAŻDY aspekt rozwoju postaci o kilkanaście procent. To tak, jakby postać nagle dostała zakaz jedzenia i spania w karczmach. Niech będzie, pasuje do koncepcji skilla - postać wyciska wszystko ze swojego organizmu, ale przez to może działać na takich obrotach przez krótszy czas. Ale niech to będzie w takim razie konkretna opłata, niech już nawet losowana z przedziału 1-3, ale jednorazowa ze 100% szansy wejścia.

I mi to nie odpowiada. Wolalbym aby bylo to w innej formie... Lub o wiele wieksze szanse na szanse wycwiczenia by strata ene byla znikoma.
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
This post was edited 2 times, last on 2011-06-25, 13:28 by Storm.
topic: Jak długo trzyma szarża?  in the forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Avatar
Storm #15
Member since Jan 2007 · 1119 posts · Location: Gory Marcowe
Group memberships: Użytkownicy
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 78133
Quote by Grygor:
A bo to każdy turniej jest obiektywny. :) Ogólnie DK zrobił się słabiak, kiedy podjęty został temat rozpraszania regeneracji. Zresztą na logikę biorąc też bym się nagle słaby zrobił. A przecież najlepszym odzwierciedleniem możliwości jest sponiewieranie smoka. Ale mniejsza o to.  ;-)

 Na turnieju jest spora loteria i jak sie ma pecha to i skille nic nie pomoga. Patrzysz na TA jako cudowny srodek na paladynow i innych mnichow. Storm nie ma TA i dawal rade DK czesto. Malakian za to mial olbrzymie trudnosci. Nie wiem czemu.

Prowadzisz dobrze postać, która ogólnie jest mocna więc dostajesz słabe skille, natomiast ktoś kto prowadzi postać w bardzo specyficzny sposób i ogólnie radzi sobie słabo dostaje skille mocne. O taki balans chodzi, tak? To jest sztuczne wyrównywanie różnic. Balans powinien być przeprowadzany na podstawie 2ch identycznych postaci z takim samym sprzętem i nie chodzi tu o to, żeby obie walczyły łeb w łeb, a żeby było w miarę sprawiedliwie. Wystarczy porównać profity płynące z szarży i budowy ciała oraz znajomości zachowań i anatomii.
Wg. mnie szarża ogólnie nie jest mocnym skillem, aczkolwiek zwyczajnie jedno udane wejście zdejmuje cały dodatek z BC. Dodatek z BC to np. 70 hp. Adekwatnie dodatek mana z medytacji, umożliwia kilkukrotne przysmażenie postaci na kwotę np. 200 hp. Nie ma z czym tego skilla nawet porównywać.
Nie chodzi mi o taki balans o jakim piszesz. Nie rozumiem jak mozna by ustawiac skille pod postac. Swiadomie wybralem ta profesje po dokladnym zapoznaniu sie z funkcjonowaniem umiejek Kawalera i Najezdzcy. Wtedy uznalem, ze dla tej postaci to bedzie najlepszy wybor. Poza tym nie wyobrazam sobie Malakiana jako lalusiowatego bawidamka chowajacego sie za plecami elfek i powtarzajacego do znudzenia "kiathle"... Tylko psychopatycznego rycerza wycinajacego w pien wioski za krola i ojczyzne  :-D
  Szarza wg mnie jest mocnym skillem i dobrze wycwiczona moze przewazyc szale zwyciestwa gdy wejda krytyczne obrazenia. Jednakze to Najezdzca z bardzo wysokim skillem broni jest w stanie dzieki anatomii i odpowiedniemu sprzetowi zgasic Kawalera.
BC no coz... trzeba poprawic nieco i przyciac medytacje magusom ;)


Jest kilkanaście ras i klas, a kim byś nie był większość i tak opiera obronę na unikach, włączając w to zwarciowców. Do tego stopnia jest to istotne, że rezygnuje się z noszenia zbroi.
Moi woje nie opieraja sie na unikach ( ktorych nie zaniedbuja ale i nie szkola z zawzietoscia Marqsa) tylko na parry i tarczy jesli maja mozliwosc. Do tego dobralem taki pancerz by nie byli zbyt wolni a jednoczesnie mieli ochrone. Kompromis. Czyli zarowno rycerz jak i woje nosza zbroje, bo wydali sporo kasy nie nie i sie przydaja chocby na magazynie orkow.


Hmmm na turnieju byl mag Elavern Velim (chyba dobrze zapamietalem), ktory poslugiwal sie magia powietrza i chyba ognia.
Taak? A kiedy się tą magią posługiwał? Przed turniejem? Standardy są takie, że mag walczy z przeciwnikiem, sprawdza na co jest odporny i dobiera odpowiedni czar. Wszystko.
Pewnie tak bylo ale wazne, ze byl w moim zasiegu gdy ja go atakowalem. A i on zapewne ustawil postac w obronie tak by mogla sie obronic.


Okej. Zacznijmy więc obaj prowadzić dziennik strat ene wynikłych z rzucania BC. Co ty na to? Ja mam bodaj 41% szansy wejścia na obecny moment. Zaczynając od dziś, przez miesiąc.
Nie chce mi sie... Nie mam umyslu analityka i mnie to nie kreci. Ja nawet nie skiluje jak inni. Po prostu gram tak jak potrafie. Gdybym byl skillerem to nazywalbym sie Mef.


Och już bodaj 3 tematy specjalnie o tym napisałem. Były tak pasjonujące, że nawet nie pamiętasz ich istnienia.
Co się dziwisz, że na każdym kroku przypominam. Ps. nie robie tego specjalnie. Wogle to nie wiem, dlaczego każdy temat zjeżdża na tory Najeźdźcy i nowych skillów. Przecież to temat o szarży. Ten o krasiach też tak samo się zakońćzył. :D

Pamietam. Tylko, ze Ty nie masz charyzmy, a ja ***** polowe ludzi na tym forum dlatego tematy umieraly :D
Ja tam Ciebie popieram ale pamietaj, ze prowadze 4 rownozedne lvlami postacie z 4 roznymi profesjami w tym 3 zwarciowcy i widze jakie sa dysproporcje. Najezdzca z nich jest najmocniejszy, a gdyby wzmocnic go bardziej to juz zupelnie bylaby masakra. Rycerze maja tendencje do przodowaniu w hicie posrod zwarciowcow. Do tego jak im dodac juz teraz dwa razy wiecej hp z BC to byloby przegiecie. Anatomia tak samo. NIe moze za mocno byc na poczatku rozwinieta, bo walczac jednoreczniakiem walczylby jak espadonem. Juz samo to, ze dzieki tarczy ma dodatkowa obrone ( skuteczna) i ac. Malakian obecnie ma ponad 10% ac z tarczy. Czyli jak sobie zalozy 50 ac pawez to ma za free 5 ac. Niby niewiele ale w walce sie liczy i procentuje. Obecnie wojownicy nie dosiegaja jeszcze 200 ac, a Najezdzca spokojnie ponad 200. Ja widze ta roznice miedzy profesjami, Ty mozesz tylko porownywac cyferki na NPCach. To nie to samo.

BC moim zdaniem nie jest oslabiajace jesli postac nie jest slaba jak Grygor.
Grygor nie jest słaby.  ;-) przynajmniej wg. mnie.
To czemu mialczysz?

Wtedy nawet strata ilus % ene w stosunku do innych nie jest tak odczuwalna.
Strata ene jest zawsze odczuwalna. Człowiek się meczy żeby wycisnąć każdy dodatkowy % skilla, a tu - 13 ene na start z puli 50 i przyrosty gorsze o 10-20%. Jestem ciekaw co by się działo, gdyby nagle krasnoludom zmniejszono przyrosty o taką samą ilość %.
I to trzeba by zmienic ale nie mam pomyslu jak. Dzis stracilem 5 ene. Kiedy probujesz cwiczyc BC i tracisz ene to zamiast klikac dalej do skutku, sprobuj odswiezyc. Czesto udawalo mi sie w ten sposob nawet z czarami.

Jesli straty sa spore i czeste, to nalezy to poprawic. Odnosze wrazenie, ze V cos w tym kierunku zrobil, bo od pewnego czasu jest lepiej, a moze to wyzsza szansa? Hmmm...
Też już w pewnym momencie się cieszyłem. Aż nastał moment, że awans w skillu podniósł limit max straty ene z 2, na 3.  ;-)
Ty chyba sobie zartujesz...



Grygor jest mega cienias wsrod rycerstwa pod wzgledem trafienia i dlatego cierpi
Grygor cierpi dlatego, że traci dużo energii. Stormie, zrozum, że niskie skille Grygora nie są wynikiem prowadzenia postaci a  tego, że rozpoczął grę pół roku po innych. Spójrz na jego ID. Kiedy zaczynał był już jakoś 35 skilla w plecy. To jest kupa czasu i nigdy tego nie nadgoni. Kwestia tego, ze się dopchał na szczyt tabeli poziomowej i porównywany jest z czołówką. Sukcesem jest, że zwykle bez wysiłku załapuje się do top 10 w turniejach.  ;-)
Skoro Grygor osiagnal czolowke, niech teraz zwolni i zacznie toczyc walki na wykonczenie staminy nie zapominajac o expie i kasie. Jestem pewien, ze za pol roku niektorzy poczuja jak trudnym przeciwnikiem jest ta maruda. Gdybym ja mial postacie na takim poziomie to bardzo bym zwolnil zabierajac sie za skillowanie i dokupienie sprzetu.


 
Ostatnio mówiłeś, żebym poskillował miesiąc, i zobacze jak się moja postać wzmocni. Skillowałem w zasadzie 2, a postać zyskała bodaj po 1 więcej w skillach podstawowych, aniżeli alternatywnie expiąc na trollu. Mega wypas.
Moja postać wykonująca 430 ataków z celnością 90%, ma przyrosty 8% miecza dziennie. Jeśli jesteś w stanie wyciągnąć więcej, zastanawiam się jakim cudem. Grygor ma słabego skilla miecz, wyłącznie dlatego, ze nie trenował jeszcze u trenerów. Co się odwlecze to nie uciecze.  ;-)

Trzeba skillowac dluzej :D Zreszta ja nie umie skillowac. Mam podobne przyrosty miecza. Moze powinienes zmniejszyc dmg co by walki byly dluzsze?


Postać, która ma 240 hit, osiąga celność praktycznie 100%. PVP nie jest dla mnie jakimkolwiek celem na obecny moment. Grygor jest postacią nastawioną na wykonywanie przygód. Ma robić sprawnie to czego inni nie są w stanie jeszcze wykonywać, przez to osiągając przewagę. Tak było z czerwiem, tak było z trollem, za pvp się weźmie w momecie kiedy będą z tego jakiekolwiek korzyści, prócz próżnej radości, że się nakopało do wirtualnej dupy koledze z forum. :D

100%? W walce z kim? Z jakims nobkiem? Robaczkiem? A ile masz z Hamza? :)
 Ta gra opiera sie na robieniu przygod, a zwarciowcy sa do tego najlepiej przystosowani, wiec po co anihilacja? Najgorsze za Toba. Zrobiles zwans. Teraz trzeba popracowac w spokoju nad postacia i na forum poddac propozycje poprawy obecnych skilli. Tylko, ze Vand nigdy nie zrobi z BC i Anatomii wudnerwaffe... Niech zwiekszy % szansy na udane wycwiczenie i doda troche wiecej hp oraz odpornosci na wszystkie dziedziny magii to bym byl zadowolony. Anatomii chyba ruszac nie trzeba, no moze dodac jej troche wiecej % szans na wejscie podczas trafienia i tyle.

Mod'L: Storm zważaj na słownictwo
[Image: http://img3.imageshack.us/img3/3530/wilczyuserbar5b.png]
[Image: http://idarionis.republika.pl/wanderer/banminiwar.jpg]

http://www.youtube.com/watch?v=a9WvP1KfnqU
This post was edited on 2011-06-25, 09:07 by Losstarot.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Special characters:
Page:  1  2  3 ... 66  67  68  next 
Special queries
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Page created in 457.5 ms (386.8 ms) · 156 database queries in 94.8 ms
Current time: 2019-11-20, 20:52:59 (UTC +01:00)