Nie zalogowany. · Zapomniane hasło · Rejestracja
Strona:  1  2  3 ... 102  103  104  następna 

Wszystkie posty autorstwa Kaniponk (1549)

temat: Wszystkiego najlepszego  na forum: Wanderer Game Offtopic
Awatar
Kaniponk (Administrator) #1
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
planuj planuj, jak dobrze zaplanujesz to sie pojawie ;]
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Oł jee  na forum: Wanderer Game Offtopic
Awatar
Kaniponk (Administrator) #2
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 88861
Przypomnialem sobie haslo do forum WND :D
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Wandererowa gra karciana (Gra w "Klasy" ;))  na forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Awatar
Kaniponk (Administrator) #3
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 83766
Zostałem poproszony o opinie, a że Zorannowi sie nie odmawia ;] a najwyżej zwleka kilka/naście dni ;] więc lecim:

Etap 3 to nic innego jak ustalenie stawek na jakich gramy, to będzie zależne właściwie tylko od zasobności mieszka i po jakimś czasie ktoś opracuje rozsądny bankroll managment, a skoro tylko opracuje, to większość będzie się tego trzymała (kto będzie grał za wysoko, szybko zbankrutuje regularnie łupiony przez przeciwników) dodatkowo już w tym momencie zamiast: "a jakoś to będzie" przechodzimy do "jakie mam szanse" - choć w pierwszych kilku rundach to i tak 50-50.
W związku z tym proponowałbym sztywne ustalenie kilku/nastu poziomów, by było prościej. Druga rzecz nie zauważyłem by gracz z inicjatywą (gracz prowadzący - etap 2) otrzymywał z tego powodu jakieś bonusy, więc proponował bym by do puli głównej dorzucać się na zasadzie pokerowych blind'ów czyli gracz prowadzący 1/2 kwoty oponenta, ale to oponent decyduje na jakich stawkach gramy (stąd też lepiej by były sztywne poziomy stawek).
Czyli gracz bez inicjatywy proponuje stawkę, a gracz prowadzący dorzuca 1/2 owej zaproponowanej kwoty, bądź "pasuje" nie tracąc nic - gdyby jakiś bogaty LDS proponował wciąż 5k/10k (i tu propozycja gracz prowadzący może przebić na dowolny poziom, ale wtedy wpłacają po równo, lub gracz bez inicjatywy "pasuje" oddając początkową deklarowaną kwotę - pozwoli to uniknąć sytuacji gdy gracz bez inicjatywy proponuje stawki 1md/2md a gracz z inicjatywą przebije na 5k/10k) i wtedy wracamy do etapu 2.
Może wydawać się to bez znaczenia, ale na pozniejszych etapach gdy wiemy co przeciwnikowi odpadło możemy regulować swoje szanse na wygranie/przegranie md, a to baaardzo zbliży tą grę do gry skilla). Można zabezpieczyć się przed notorycznym przebijaniem i pasowaniem przez np. po 10 z rzedu spasowaniu zaczynamy od nowa.

Etap 4 - zamiast tego, może po prostu gracze będą tasować przeciwnikowi karty już na etapie 1?

Etap 5. Pierwsza rzecz to mała nieścisłość:
Cytat za 5. Etap Losu dnia :
Obaj gracze wyjmują kartę z góry i nie pokazują jej przeciwnikowi.
Zatem każdy z graczy zna jedynie kartę swojego oponenta.
Domyślam się że pierwsze zdanie jest nieprawdziwe :)
Proponowałbym by oprócz wyrównania gracz prowadzący miał także możliwość przebicia o 100%, to wprowadzi element blefu - tyle że blefu na zasadzie masz do bólu słabą kartę więc Cię eksploatuje :) (w pokerze nazywa się to slowplay), ten element dopracowany do (statystycznej) perfekcji zdecyduje o tym kto w tej grze będzie szarkiem, kto fiszem.

I właściwie to wszystko, pozostałe etapy są dużo mniej znaczące jeśli chodzi o to kto bardziej się wzbogaci. Kto zmasteruje etapy 3 i 5 będzie bogaty w krótkim czasie - jeśli znajdzie chętnych do gry :D
....
Konstrukcja samej gry zbliżona jest baaaardzo do gry w "tysiąca" lub "66" z hazardem ma niewiele wspólnego (z hazardem czyli ruletką lub totolotkiem) czyli mówiąc technicznie gra umiejętności z niewielkim elementem losowym, który to element losowy minimalizowany jest długością rozgrywki i faktem że gramy do wyczerpania wszystkich kart.
Ale tak samo miał Małysz mimo skilla czasem mu źle zawiało ;]
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Parowanie - jak to działa  na forum: Wanderer Game Nowicjusze
Awatar
Kaniponk (Administrator) #4
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 83778
widzac temat pomyslalem o temperaturze i wzglednej wilgotnosci :)
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Heroes of Might and Magic (zabawa)  na forum: Wanderer Game Offtopic
Awatar
Kaniponk (Administrator) #5
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 83688
najlepszy jest bastion ze skarbnicą + ktorys z nekromantów magia ziemi na maxa i portal, po 4 mieisacach mam 1m+ i nie ma mocnego :)
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Dobry quest w dzisiejszych czasach;)  na forum: Wanderer Game Nowicjusze
Awatar
Kaniponk (Administrator) #6
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 83635
magazyn orków
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Najciekawsze walki (DYSKUSJE DLUZSZE NIZ STRONA BEDA KASOWANE LUB DO OFFTOPA PRZENIESIONE)  na forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Awatar
Kaniponk (Administrator) #7
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 83609
damydż damydżem, ale z samej penetracji sciagam mu 6-6.5k hp (powinno byc drugie tyle ale skrypt oszukuje)
jeszcze zeby wrecz naparzac jak lukiem, to moze by się udało
...
i dlatego luczniki sa prze... trudne do prowadzenia :)
...
pytanie do V lub Z.
o co kaman? w przedostatniej walce (hmm chyba przed ostatniej) stoi nas 9, ale chwile pozniej juz tylko 4, gdzie reszta??
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Najciekawsze walki (DYSKUSJE DLUZSZE NIZ STRONA BEDA KASOWANE LUB DO OFFTOPA PRZENIESIONE)  na forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Awatar
Kaniponk (Administrator) #8
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 83606
walka jest OSOM!!! Mega frajda
ale czy warto bylo 7 lat?? mmm nachodzą mnie wątliwości ;)
z drugiej strony i tak jest te 90k hp smoka jest nie do przejscia, wiec sie nia jeszcze dluuugo bede delektowal ;)
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Najciekawsze walki (DYSKUSJE DLUZSZE NIZ STRONA BEDA KASOWANE LUB DO OFFTOPA PRZENIESIONE)  na forum: Wanderer Game Dyskusja ogólna
Awatar
Kaniponk (Administrator) #9
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 83383
ja chce takiego pet'a :D
Tura 321
Szkarłatny Smok potężnym uderzeniem --==ROZCZŁONKOWUJE==-- przeciwnika na 226 punktów! Rycerz otrzymuje 205 ran.
Cios był tak mocny, że odrzuciło Rycerz na kilka sążni i oszołomiło!
Szkarłatny Smok uderzeniem swego ogona --===ANIHILUJE===-- przeciwnika na 357 punktów! Rycerz otrzymuje 338 ran.
    Uderzenie wyrzuciło ofiarę daleko w tył i oszołomiło!
    Szkarłatny Smok uderzeniem swego ogona --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 344 punktów! Rycerz otrzymuje 328 ran.
    Uderzenie wyrzuciło ofiarę daleko w tył i oszołomiło!
    Szkarłatny Smok uderzeniem swego ogona --===ANIHILUJE===-- przeciwnika na 370 punktów! Rycerz otrzymuje 18 ran.
    Uderzenie wyrzuciło ofiarę daleko w tył i oszołomiło!
    Rycerz zostaje pokonany!!!
    Szkarłatny Smok uderzeniem swego ogona --===ANIHILUJE===-- przeciwnika na 358 punktów! Rycerz otrzymuje 344 ran.
    Uderzenie wyrzuciło ofiarę daleko w tył i oszołomiło!
    Szkarłatny Smok uderzeniem swego ogona --===ANIHILUJE===-- przeciwnika na 363 punktów! Rycerz otrzymuje 343 ran.

Tura 322
    Uderzenie wyrzuciło ofiarę daleko w tył i oszołomiło!
    Szkarłatny Smok uderzeniem swego ogona --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 345 punktów! Łucznik otrzymuje 28 ran.
    Uderzenie wyrzuciło ofiarę daleko w tył i oszołomiło!
    Łucznik zostaje pokonany!!!
    Szkarłatny Smok uderzeniem swego ogona --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 350 punktów! Zabijaka otrzymuje 158 ran.
    Uderzenie wyrzuciło ofiarę daleko w tył i oszołomiło!
    Zabijaka zostaje pokonany!!!
    Szkarłatny Smok uderzeniem swego ogona --===EKSTERMINUJE===-- przeciwnika na 345 punktów! Łucznik otrzymuje 338 ran.
    Uderzenie wyrzuciło ofiarę daleko w tył i oszołomiło!
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Oł jee  na forum: Wanderer Game Offtopic
Awatar
Kaniponk (Administrator) #10
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 83582
Sie łudzisz - jedynie ok 15% absolwentow studiow technicznych pracuje w zawodzie, no ale powodzenia :)
Gratulacje!  :-D


...
w pizdu jaki sie stary robie, jeszcze tylko Marqs sie obroni i można zakładać klub oldbojów  <_<
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Podupcone rozmowy  na forum: Wanderer Game Offtopic
Awatar
Kaniponk (Administrator) #11
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 83119
co do zasady sms sie zgadzam, to zuo, tym bardziej ze nawet na te charytatywne (jakies powodzie czy PAH) jest 22% Vatu, by sie budzet domknął.
piszac ze wyslalbym bez przymusu, mialem na mysli sytuacje blogiego szczescia w ktorej mam czasem tak, ze wysle/zaglosuje a niech ma :)
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Podupcone rozmowy  na forum: Wanderer Game Offtopic
Awatar
Kaniponk (Administrator) #12
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 83107
Tez mi sie poczatkowo wydawalo, ze glosujacy sobie jaja zrobili, ale 10 minut wglebiania sie w temat... sam bym wybral koko spoko... (oczywiscie jakby mi cos tam przypiekac mieli ;) )*
http://www.youtube.com/watch?v=VGOYF4dk3QI&feature=rel…

  • hmm nieprawda :) zaglosowałbym na koko bez przymusu, sluchalem tego z nascie razy i dalo sie dosłuchac do konca z usmiechem na twarzy, w przeciwienstwie do innych gfiazd.
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
Ten post ostatnio był zmieniany przez Kaniponk o 21.05.2012, 13:33.
temat: Podupcone rozmowy  na forum: Wanderer Game Offtopic
Awatar
Kaniponk (Administrator) #13
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 83089
nic nie brakuje - po prostu inny folklor :)
w irsku takie klimaty na codzien sie slyszy.
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
temat: Podupcone rozmowy  na forum: Wanderer Game Offtopic
Awatar
Kaniponk (Administrator) #14
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 82912
Cytat za Zorann dnia 12.05.2012, 21:32:
[ciach]
a Vand od wielu lat dzielnie walczy. Szybciej nie będzie - bo się zwyczajnie nie da.
[ciach]

Zoranku wszystko się da. ok to jest truizm, ale obserwując przez kilka lat pracę V. da się zauważyć jedną rzecz: mimo wielkiego serca, ogromu pracy i poświęcenia, gra ma się coraz gorzej, sporo WARTOŚCIOWYCH osób odeszło, kolejka następców jest długa i niewiele wskazuje na poprawę. Z racji mojego zaangażowania mi to generalnie lotto, ale śmiem twierdzić że V. powinien poszukać leaków nie w grze, a w swoim podejściu do tematu, bo tu widzę spore możliwości polepszenia. Organizacja czasu, priorytety, zgodność swoich celów z celami graczy, atrakcyjne opakowanie (np. 1-2 updaty miesięcznie, nowe miasto, czy choćby nowy typ konia w stajniach) lub choćby scedowanie części prac na graczy (póki jeszcze są jacyś chętni) - tu ostrożność V. jest dla mnie niezrozumiała, nigdy (raczej) nie zawiódł się na pracy graczy na rzecz WND, a mając swoje ograniczenia, nie próbuje korzystać z tego na większą skalę. WTF??
Podejście w stylu to moja gra i wszystko muszę zrobić sam, a przynajmniej mocno posprawdzać (albo porobić bezbłędne kreatory) nie sprawdza się już od dawna, a V. z uporem godnym lepszej sprawy trwa w swoim podejściu do tematu. Why?? Czy wierność w podejściu do tematu jest warta tego by udupić taki projekt? Nie wierzę że poświęciwszy dzień lub 2 na optymalizację pracy nie da się WND wrzucić na lepsze tory. Nawet jeśli praca nie stała by się szybsza (a jestem pewien że by sie stała) można dopracować tak PR by wchodzące nowości, updaty, nawet drobne zmiany były widoczne i odczuwalne przez graczy. Sposobów na ulepszenie WND nie wymagających wiele pracy od ręki można wymyślić kilka, pozostaje kwestia przekonań Vanda, które mają plusy (najoryginalniejsza polska gra) i zasadnicze minusy - tempo prac i ich atrakcyjność podobna jak przy budowie La Sagrada Familia.
Powtórzę - nawet jeśli tempo prac miałoby pozostać to samo, można tak to opakować że jedynie Marqs bedzie marudził.
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
Ten post ostatnio był zmieniany przez Kaniponk o 14.05.2012, 05:58.
temat: Wszystkiego najlepszego  na forum: Wanderer Game Offtopic
Awatar
Kaniponk (Administrator) #15
Członek przez Sty 2007 · 1796 postów · Położenie: UTG
Członkostwo w grupach: Administratorzy, Animatorzy, Global Makers, Strażnicy, Użytkownicy
Zobacz profil · Link do tego postu
W odpowiedzi na post ID 82949
Ja pie*e, po takich życzeniach cokolwiek bym napisał będzie wyglądało na miałkie, nieprzemyślane i (optymistycznie twierdząc) chaotyczne. Nie pozostaje mi nic innego jak napisać:
+1

wp i gg maRcus
Be the kind of player that when your fingers hit a keyboard each morning, Vandhall says:
"Oh crap. He's up"
Zamknij Pomniejsz – Powiększ + Odpowiedz na ten post:
Znaki specjalne:
Strona:  1  2  3 ... 102  103  104  następna 
Zapytania specjalne
Idź do forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20120620-dev, © 2003-2011 by Yves Goergen
Strona wygenerowana w 392,9 ms (310,4 ms) · 158 zapytań do bazy danych w czasie 146,1 ms
Bieżący czas: 14.11.2018, 03:33:18 (UTC +01:00)