News from Idarionis world - text mmorpg

Poprzednia12...41Nastepna

12.5.1320 Nagrody za udział w turnieju

Turniej, którego byliśmy świadkami miał charakter wyjątkowy, dlatego nagrody za udział w nim również takie muszą być. Każdy z uczestników ma niepowtarzalną okazję samemu wybrać rodzaj nagrody jaką chce otrzymać. Wybieramy z pośród niżej podanych bonusów:

1. Broń:
a) Trafienie
b) Obrażenia
c) Opóźnienie

2. Kostur:
a) Trafienie
b) Obrażenia
c) Opóźnienie

3. Łuk:
a) Trafienie
b) Obrażenia
c) Opóźnienie

4. Pancerz:
a) Redukcja
b) Waga
c) Pancerz

5. Czary ofensywne:
a) Manna
b) Umiejętność
c) Trudność

6. Czary defensywne
a) Manna
b) Umiejętność
c) Trudność

Każdy ma wybór tylko jednego dodatku, dlatego dobrze się zastanówcie. Swój wybór prosimy słać posłańcem do Animatorów. Proszę w wiadomości podać ID postaci.

12.5.1320 Królewski Turniej - podsumowanie

Zmagania na Turnieju Królewskim dobiegły końca, nadszedł czas podsumowań. Zwycięzcami w poszczególnych kategoriach i podkategoriach zostali następujący bohaterowie:

1. Nowicjusze: Lord Sarafan
a) 10 - 25: Lionell
b) 26 – 50: Sir Eskalibro
c) 51 – 100: Lord Sarafan

2. Doświadczeni: Kalgherion
a) 101 – 125: Kalgherion
b) 126 – 150: Lord Kaniponk Sheea
c) 151 – 200: Isabell

3. Weterani: Grogan
a) 201 – 250: Marqs
b) 251 – 350: Grogan

Zwycięzcom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

„ZABAWA W ZGADYWANKĘ”

Mała liczba graczy wzięła udział w zgadywance, nie mniej jednak jest kilku bohaterów, którzy poprawnie wytypowali zwycięzców, zgodnie z zasadami gry zostaną oni obdarowani nagrodą pieniężną.

„NAGRODY ZA UDZIAŁ W TURNIEJU”

Każdy bohater biorący udział w turnieju dostanie specjalną nagrodę, dzięki której stanie się jeszcze lepszy i pewniej będzie kroczyć przez świat Idarionis. Dla mniej wtajemniczonych, nagrodę którą otrzymacie można zmodyfikować w mieście Kamraz u jegomościa, który się tym zajmuje.

27.4.1320 Zabawa w zgadywankę

Wraz z rozpoczęciem zapisów do Królewskiego Turnieju, zaczynamy zabawę w zgadywankę. Jak sam tytuł mówi „ zabawa w zgadywankę” jest zależna od szczęścia, intuicji oraz niezawodnego nosa. Zasady zabawy są proste jak cep, natomiast nagrody, które można zgarnąć za nią są znacznie większe od ceny cepa. Z pośród bohaterów, którzy zapiszą się na turniej w każdej z trzech głównych kategorii wiadome jest, że ktoś zdobędzie tytuł mistrza. Waszym celem jest podać imiona tych bohaterów, którzy według niezawodnego nosa zwyciężą w danej kategorii, bądź będą najbliżej tytułu. Warunek jest taki, że zwycięzców można typować z pośród wszystkich bohaterów zapisanych do końca dnia 03 Maj 1320. Uczestników turnieju, którzy zapiszą się po wyznaczonym dniu, nie bierzemy pod uwagę. Oczywiście może się tak zdarzyć, że turniej wygra postać zapisana po wyznaczonym terminie. Spokojnie, wszystkie postaci zapisane po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę podczas zabawy w zgadywankę. Mamy do wytypowania łącznie imiona trzech bohaterów, w trzech kategoriach (nowicjusz, doświadczony, weteran). Zgadywać może, każdy mieszkaniec Kathanorn. Nagrody za poprawne wytypowanie zwycięscy nie są małe. Za poprawne wskazanie tylko jednego zwycięscy nagrodą jest 10 srebrników, za dwóch 40 srebrników, a za komplet zwycięzców 1 złocisz. Podczas typowania dobrze się zastanówcie, bo tylko raz można oddać swój głos, każdy kolejny nie będzie brany pod uwagę. Swoje propozycje należy zostawić w karczmie w Utreed, można to robić od początku zapisów do ich końca. Pamiętajcie typujemy tylko z zawodników zapisanych do końca dnia 03 Maj 1320. Miłej zabawy, powodzenia.

27.4.1320 Turniej - zmiana widełek nowicjuszy

Z przyczyn technicznych nastąpiła zmiana widełek dla kategorii nowicjusz, minimalny poziom postaci upoważniajacy do wzięcia udziału w turnieju to 10. Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w turnieju. Przewidziane są ciekawe nagrody dla każdego uczestnika.
Zapisy ruszyły.
Powodzenia

19.4.1320 Królewski Turniej - zasady

Jutro mija termin zgłaszania kandydatów do Królewskiego Turnieju, oczywiście nieoficjalnie. Oficjalnie natomiast należy zapisać, każdego chętnego w miejscu przeznaczonym do tego. Turniej odbędzie się w stolicy Utreed. Po przeprowadzeniu analizy poziomów doświadczenia chętnych wędrowców wniosek jest jeden. Zasad organizacji turnieju nie możemy przeskoczyć z przyczyn technicznych, natomiast Król Rdawizy II zaproponował aby w każdej z oficjalnej kategorii turniejowej stworzyć podkategorie, dzięki czemu nawet osoby z mniejszym poziomem doświadczenia będą mogły ze sobą rywalizować na równi. Poniżej przedstawiam Państwu jakie będą kategorie przyszłego turnieju:
1. Nowicjusze: 10- 100
Podkategorie:
a) 10 -25
b) 26-50
c) 51-100
2. Doświadczony: 101 – 200
Podkategorie:
a) 101 – 125
b) 126- 150
c) 151- 200
3. Weteran: 201 – 350
Podkategorie:
a) 201 – 250
b) 251 – 350

Nagrodzeni w podkategoriach zostaną tylko ich zwycięscy. Natomiast cała reszta zasad turnieju pozostaje bez zmian. Dla nowych wędrowców przypominam, że lepiej nie atakować innego wojownika gdy mamy małe szanse na wygraną, ponieważ odbiera nam to punkty ogólne, a zarazem zmniejsza szanse w zwycięstwie podkategorii. Z uwagi na małe zainteresowanie turniejem wędrowców z bardzo wysokimi poziomami, Miłościwy Król kazał rozesłać informacje na same krańce krainy w celu zaproszenia najznakomitszych wojowników, którzy nigdy wcześniej, albo bardzo sporadycznie dawali o sobie znać. Nie mamy pewności czy przyjmą zaproszenie, ich obecność na turnieju ma mieć charakter symboliczny. Zapisy do Turnieju Królewskiego ruszą w przeciągu kilkunastu dni. Wykorzystajcie ten czas do solidnego i ciężkiego treningu. Ostatni moment przed turniejem, Król Rdawizy II w swojej nieocenionej dobroci jeszcze raz obdaruje wybrańców specjalnym wywarem, który w ciągu kilku dni trafi do Waszych SKRZYŃ. Magazyn jak ostatnio się okazało, nie jest dobrym miejscem do przechowywania tak drogocennych prezentów. Pamiętajcie, że SKRZYNIA ma ograniczoną pojemność, należy niezwłocznie po otrzymaniu Daru Króla przełożyć go do plecaka, bądź spożyć.
Z Królewskimi Pozdrowieniami

01.4.1320 Podstępny złodziej

Przebiegłość ludzka nie zna granic, przekonał się o tym Król Rdawizy II. Podczas przekazania magicznego wywaru sporządzonego przez Królewskiego czarodzieja, posłańcowi o imieniu „Goncek”, został skradziony sekretny przepis sporządzania mikstury. Sam „Goncek” wypiera się tego, że ma coś wspólnego z tą kradzieżą. Czarodziej poinformował Króla Rdawizego II, że rośliny z których przyrządza się wywar rosną w miejscu gdzie tylko dzięki teleportacji można tam się dostać. Ponoć nie jest to zwykła teleportacja, a proces połączenia wielu magicznych czarów. Po co ktoś skradł przepis, tego nie wiadomo, ale miejmy nadzieję, że wykorzysta go dla dobra całego Królestwa Kathanorn i jego mieszkańców. Dochodzenie trwa, informacje w tej sprawie będę udostępniane na bieżąco.

29.3.1320 Dar Króla

Nasz ukochany Król Rdawizy II, Władca miłościwy i sprawiedliwy, widząc jak wiele wysiłku i trudu wkładają mieszkańcy Królestwa Kathanorn w trening przed wielkim turniejem, postanowił wezwać do siebie czarodzieja, któremu nakazał przygotować specjalną strawę. Ten kto ją spożyje otrzyma w darze coś co pomoże pewniej trzymać oręż w rękach. Wszystkie osoby, które już zgłosiły swoją chęć uczestnictwa w turnieju, bądź w najbliższym czasie zgłoszą, dostaną ową potrawę wprost do magazynu w stolicy Utreed. Z powodu gęstej mgły, czas dostarczenia ,,Daru Króla’’ do magazynu może potrwać kilka dni. Cierpliwości i niech siła będzie z Wami.

04.3.1320 Spis ludności

Od kilku lat, grupa śmiałków stara się rozwiązać problem powstania mgły otaczającej całe Królestwo Kathanorn. Poszukiwania jak dotąd nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Chcąc jak najszybciej rozwiązać zagadkę owej mgły, proszeni są wszyscy mieszkańcy krainy o niezwłoczne pozostawienie znaku po sobie w karczmie stolicy Królestwa w Utreed. Niezbędne jest podanie imienia głównego bohatera oraz imiona reszty podopiecznych wraz z poziomem doświadczenia. Ma to na celu pomóc w przygotowaniu turnieju, dzięki któremu wyłonieni zostaną przyszli obrońcy całego Królestwa Kathanorn. Czas do kiedy należy podać niezbędne informacje to 20 Kwi 1320.

16.11.1316 Mgła nad Kathanorn

Od wielu miesięcy grupa śmiałków stara się odnaleźć przyczynę powstania czarnej mgły nad Królestwem Kathanorn. O ich poczynaniach będziemy informować na bieżąco.

21.7.1316 Turniej w Czerdzie

Nikt się nie spodziewał, że ta chwila tak szybko nastąpi, ale nadszedł w końcu ten czas aby rozstrzygnąć który z bohaterów Idarionis jest naprawdę najmocniejszy. Wielu próbowało do tej pory prężyć muskuły i popisywać się umiejętnościami podczas wcześniejszych występów na turniejach czy innych wydarzeniach, ale jedno i to samo pytania wracało po każdym takim spotkaniu. Czy naprawdę zrobiłem wszystko co mogłem? Czy dałem z siebie wszystko? Czy następnym razem mogę być jeszcze lepszy?
Czasem jednak los zaskakuje w najmniej spodziewanym momencie i tak się szczęśliwie złożyło, że na te oraz inne pytania, które trudno wyrazić słowami, będzie można sobie odpowiedzieć już w przyszłym tygodniu, ponieważ właśnie od dzisiaj zostały rozpoczęte zapisy na turniej w Czerdzie! Turniej nie jest jednak otwarty dla wszystkich, jednym z twardych warunków jakie postawił sponsor turnieju Wolfgrum to że żadna z postaci nie może przekroczyć 300. poziomu. Coby nie robić zbyt dużego tłoku na arenie zostały utworzone 3 grupy w zależności od poziomu
Nowicjusze: 120-159
Doświadczeni: 160-239
Weterani: 240-300

Zaproszenia zostały wysłane, miejsca w karczmie czekają, a czasu do rozpoczęcia turnieju coraz mniej. Przybywajcie i walczcie!